Yamaha DT. r

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Kassikotka
Viesti:

Yamaha DT. räjäytys kuwaa....

Viesti Kirjoittaja Kassikotka » To Helmi 17, 2005 1:12 am

Juu,sorruin ottaan tollasen rievun maksua vastaan remonttin ja...nii,oon vaan nii saatanan noloo että en löyrä sitte nii mistää siihen myllyn mossahutus kuvaa.tarjuan kaljat b-wekendis sille joka sen kuvan löytääs....nii ja motin malli on sitä vanhempaa,eli ei oo pak. aukon säärintäkää.

pastillipede

Viesti Kirjoittaja pastillipede » Ke Touko 11, 2005 4:50 pm

125 cc ??? tulla on jotain räjäytys kuvia jos linkki vaan toimii

http://www.bikepics.com/yamaha/dt125r/90/pics.asp

ural69

Viesti Kirjoittaja ural69 » Ke Touko 11, 2005 5:02 pm

Toi on jo räjähtäny :D
Et jumalauta ole tosissas että siihen koneeseen tarttee räjäytyskuvaa?
Siinon niin vähän liikkuvia osia että jos ei osaa purkaa ja kasata niin kannattaa kävellä :upto:
Joskus luvulla purettiin tommonen yamahan mylly kolmekin kertaa viikonlopussa kun ei oikein 180cc sylkällä jaksanut kestää nipussa b- osilla ja purkalla.

Kuva

pastillipede

Viesti Kirjoittaja pastillipede » Ke Touko 11, 2005 5:33 pm

.........
Viimeksi muokannut pastillipede, Ke Touko 11, 2005 9:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kassikotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kassikotka » Ke Touko 11, 2005 5:44 pm

pahoittelen ural69:lle aiheuttamaani sielun tuskaa siitä että pyysin räjäytyskuvaa...Kaikki ei ole neroja syntyessään,kuten eräät.Kyllähän toi suht simppeli kone on,mutta räjäytyskuvasta olisi ihan helevetin paljon kivempi kattoa mitä/kuinka paljon puuttuu osia kyseisetä moottorista,ja tämä osa kato johtunee siitä,että kone tuli minulle valmiiksi paloissa...Niin,ja tollasenhan kasaa vaikka side silmillään,kunhan saa ITSE purkaa koneen...

-ANTEEKSI ihan helevetisti uraalille!

ja -pastillipede- kiitoksia ASIALLISESTA vastauksesta.tarjuan kaljat jos b-weekendissä nähään!

ural69

Viesti Kirjoittaja ural69 » Ke Touko 11, 2005 8:02 pm

Kassikotka kirjoitti:pahoittelen ural69:lle aiheuttamaani sielun tuskaa siitä että pyysin räjäytyskuvaa...Kaikki ei ole neroja syntyessään,kuten eräät.Kyllähän toi suht simppeli kone on,mutta räjäytyskuvasta olisi ihan helevetin paljon kivempi kattoa mitä/kuinka paljon puuttuu osia kyseisetä moottorista,ja tämä osa kato johtunee siitä,että kone tuli minulle valmiiksi paloissa...Niin,ja tollasenhan kasaa vaikka side silmillään,kunhan saa ITSE purkaa koneen...

-ANTEEKSI ihan helevetisti uraalille!

ja -pastillipede- kiitoksia ASIALLISESTA vastauksesta.tarjuan kaljat jos b-weekendissä nähään!

No saat kun noin nätisti pyydät :lol:
Aina ei muista että kaikilla ei ole samoja lahjoja :lol: :D
Välillä vituttaa olla niin hyvä :deal:

Ps. älä ny hermostu veli hyvä, tosin ymmärrän sun tuskas jos joutuu raplaamaan moisia läjiä :lol:

Vastaa Viestiin