Löytyykö nais puolisia temppuilijoita

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

bikedrifter

Löytyykö nais puolisia temppuilijoita

Viesti Kirjoittaja bikedrifter » Su Joulu 11, 2011 10:54 pm

Nyt näyttää pahasti siltä että helmikuun tapahtuma joudutaan peruuttamaan. Emme ole saaneet karting centeristä enää ketään kiinni vaikka he itse ensin ehdottivat meille että järkätkää heidän halliin tapahtuma niin nyt ei enää vastata mihinkään yhteydenottoihin. Olemme erittäin pahoillamme tästä mutta tämä tuli meillekin yllätyksenä. kesän tapahtumista infoamme lähempänä kesää. Toivomme silti että nykyiset kuskit jotka olivat halukkaita tulemaan ajamaan niin osallistuvat kesän tapahtumiin.

jos jollain on tiedossa joku paikka mihin voi järkää tapahtumaa niin infotkaa ihmeessä niin me kyllä järkkäämme. mielellään nyt talvikaudella.
Viimeksi muokannut bikedrifter, To Tammi 05, 2012 2:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tearacer

Viesti Kirjoittaja tearacer » Ke Joulu 14, 2011 4:08 pm

nice try... :D

thelittleone

Viesti Kirjoittaja thelittleone » Ke Joulu 14, 2011 4:22 pm

Onhan näitä ollut täällä foorumilla välillä "kyytiä" hakemassa. :freak2:
Millaisia "temppuja" niiden pitäisi osata?
Mä voisin Esson-baarissa kysästä jos joku noista naisista haluais tulla näyttämään sulle pari "temppua", setä itse on ainakin ollut tyytyväinen niiden "temppujen" jälkeen... :cigar:

bikedrifter

Viesti Kirjoittaja bikedrifter » Ke Joulu 14, 2011 9:03 pm

Voi venättä, no jos nyt osaa temppuja moottoripyörällä, ei muuta vaatimuksia. Löytyy jo oma mamma joka osaa temppuilla,että sellasta ei tällä kertaa tarvita =) :lol: mutta jos siellä esson baarissa olisi sellaisia leidejä jotka hallitsevat stunt ajoa/ driftausta niin saapi ilmoitella mullepäin.

bikedrifter

peruutus

Viesti Kirjoittaja bikedrifter » To Tammi 05, 2012 2:10 pm

bikedrifter kirjoitti:Nyt näyttää pahasti siltä että helmikuun tapahtuma joudutaan peruuttamaan. Emme ole saaneet karting centeristä enää ketään kiinni vaikka he itse ensin ehdottivat meille että järkätkää heidän halliin tapahtuma niin nyt ei enää vastata mihinkään yhteydenottoihin. Olemme erittäin pahoillamme tästä mutta tämä tuli meillekin yllätyksenä. kesän tapahtumista infoamme lähempänä kesää. Toivomme silti että nykyiset kuskit jotka olivat halukkaita tulemaan ajamaan niin osallistuvat kesän tapahtumiin.

jos jollain on tiedossa joku paikka mihin voi järkää tapahtumaa niin infotkaa ihmeessä niin me kyllä järkkäämme. mielellään nyt talvikaudella.
:-?

Vastaa Viestiin