sweinhund kirjoitti:mulla rupee menemään yli tää stunt hommeli! eihän se ole enää bomberia! no okei siinä ajetaan hyttipystyssä mutta silti, mun mielestä kaiken maailman suunnitelma B:eet ja ponihäntä Tammelat vois heittää ruottin puolelle! Ei mitään henkilökohtaista, (ainoot stunttaajat jotka tiedän)

. missä muuten bomberin kymmenen käskyy on, perkele! ennen lausuin ne ääneen joka aamu, mut nyt en enää muista niitä ulkoa!

joten stunttaajat vittuun ja vanhankoulukunnan bomberismia kehiin!
(hieman humalassa+ lääkkeissä+väsynyt)
edit:pitääkin ottaa ukon z900 tai GSX 1100 ja läkteä näyttämään mistä bomberi pissii!!!!
Hetkinen: Sinäkö olet oikea henkilö kertomaan mitä pommitus on / oli ? Tiedätkö "suunnitelma b:n" -jäsenten ja Tammeloiden taustat .. ihan senkin mitä yön pimeydessä on kadulla tapahtunut ? Ajaako porukka siviilissä nyt jotenkin pikkurilli pystyssä - vai mikä on ongelma ? Eiköhän vaikka kritiikkisi kohde Plan Bee (tai tarkemmin muutamat sen jäsenistä) ole yksi lähtökohta siihen, että sinäkään tiedät mitään koko Bomber-ilmiöstä. Oletko sinä ollut ensimmäisissä b-illoissa esittelemässä rakennettua pyörääsi tai sen enempää taitojasi mopedin käsittelyssä ?
Jos sinulla on ongelma stunt-riding -harrastuksen kanssa - sinä taidat olla väärällä keskustelufoorumilla. Tähän mennessä b-touhua on kuitenkin yritetty vetää aika vapaamuotoisilla linjoilla. Toiset rakentavat, yhdet vetävät parkkipaikalla ympyröitä.. ja eräät singahtelevat välillä kadullakin.
Tämän foorumin lukeminen on täysin vapaa-ehtoista, kenenkään ei ole pakko lukea Bomber Magazinea, ei ole pakko käydä pommittamassa laillisilla paikoilla (Lavangon stunttisuora), ei tarvitse osallistua Bomber Weekendiin - toteuta vapaasti omia intressejäsi, mutta hieman suvaitsevaisuutta muiden harrastukselle.
Minä nostan hattua niille, jotka ovat uhranneet aikaansa ja ottaneet riskejä sen eteen, että B-touhu ei jäänyt pelkäksi teini-angstiksi tai muuttunut pelkäksi piikkijätkien hupparitiimiksi. Oletko seurannut ylipäätään tätä foorumia, että tunnet ne keskustelut, joissa laillisia vetopaikkoja on kaivattu jne.. Suomeen saatiin harvinaisen asiallisia tapahtumia, paikallisia b-iltoja, luettava lehti ja jopa tasokkaita esityksiä tapahtumiin + kansainvälisiin kilpailuihin. Tähän ei oletaisi päästy pelkästään keulimalla Mitolla nakkikioskin pihassa.