Kuulin huhun, että Finnairilla joku on tehnyt (ilmeisesti omaan käyttöön/viriksenä jne ). Kaikki tieto kyseisestä "maalauksesta" otetaan vastaan. Tänx!
Alumiiniosien elaksointi / anodisointi
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Rokki StreetFreaX
- Viesti:
Alumiiniosien elaksointi / anodisointi
Niin asia koskisi alumiiniosien elaksointia/anodisointia, mitä lie. Onko kenelläkään tiedossa firmaa joka näitä tekisi? Ja onnistuisi esim RUNGON ja SWINGIN elaksointi + muita pieniä, esim takahäkki, jalkatapit jne aluosat.
Kuulin huhun, että Finnairilla joku on tehnyt (ilmeisesti omaan käyttöön/viriksenä jne ). Kaikki tieto kyseisestä "maalauksesta" otetaan vastaan. Tänx!
-
Rokki StreetFreaX
- Viesti:
Jep tiedän että se ei ole maalaus.. sen takia sen laitoinkin "heittomerkkeihin" .. mutta jees kiitoksia.. oon kyllä juu lukenut jostain, että sen voisi itsekkin tehdä. Mutta en kovin kummoinen kemisti jne ole, joten ajattelin jos teettäis ihan ammattilaisella, tulisi ammattilaisen jälki
Hmm, vai musta ja kulta ovat helsingin liikkeessä ehkä mahdollista. Ajatuksena oli juurikin musta, joten sen puolesta se voisi ehkä niillekkin sopia jne. Jos jaksat niin heitäppä mulle vaikka privaan sen liikkeen numero jne niin voisin tiedustella heiltä asiaa. Kiitos!
Hmm, vai musta ja kulta ovat helsingin liikkeessä ehkä mahdollista. Ajatuksena oli juurikin musta, joten sen puolesta se voisi ehkä niillekkin sopia jne. Jos jaksat niin heitäppä mulle vaikka privaan sen liikkeen numero jne niin voisin tiedustella heiltä asiaa. Kiitos!
- Defenders
- Viesti:
- hessu75
- Viesti:
Finskillä olin ainakin minä duunissa joku vuosi sitten.
Ykköshallilla oli/ on hyvät lipeäaltaat ja mahikset puhdistaa oikeastaan mitä ja minkä kokoista osaa tahansa.
Siellä värjäsin autoon vahvareiden kansia ja yhdet aluvanteet auton väriin sopiviksi.
Pärrään tein pinnavanteiden keskiöt kullan värisiksi ( fuck TALON!) + muuta palikkaa iisisti.
Harmittaa kun piti siirtyä parempiin hommiin toimistoon sieltä....
-H-
Ykköshallilla oli/ on hyvät lipeäaltaat ja mahikset puhdistaa oikeastaan mitä ja minkä kokoista osaa tahansa.
Siellä värjäsin autoon vahvareiden kansia ja yhdet aluvanteet auton väriin sopiviksi.
Pärrään tein pinnavanteiden keskiöt kullan värisiksi ( fuck TALON!) + muuta palikkaa iisisti.
Harmittaa kun piti siirtyä parempiin hommiin toimistoon sieltä....
-H-
- Defenders
- Viesti:
-
sekopää
- xmasa
- rosvoroope
- Defenders
- Viesti:
No vaikka tuo Nordic samassa kylässä onkin, en nyt ihan ajatellut sinne hilpasta.sekopää kirjoitti:Nordic aluminium k-nummella.värejä on vissiin joku pari kymmentä.en oo varma miten innokkaita on tekee ulkopuolisii pikku hommia ja paljo maksaa.ite ku sain sen tehtyy "työsuhdeetuna".mutt otin lopparit pari v sitte.
pitäs olla semmoset altaat ett runkoki mahtuu.
Eli... Olen jossain Tuning-Karva-Noppa putiikissa nähnyt noita lajitelmia ja kaipaisin nyt jonkun vahvistusta moiselle (mieluummin osoitetietojen kera).
Rekisterikilpi pitää saada kiinni...
- mökkimopo
Jos on viel tarvetta niin kannattaa kysellä alumiinikilvestä Helsingin viikistä
poijat tekee hyvää jälkee. Tonne lähetetään tavaraa ympäri maailmaa elaksoitavaks.
Alumiinikilpi
poijat tekee hyvää jälkee. Tonne lähetetään tavaraa ympäri maailmaa elaksoitavaks.
Alumiinikilpi
Tyylillä ei taidolla!!!
-
koomake
-
KooTeePee
eloks
Tietääkö joku että miten suhtautuuvat maalattuun aluun, runkoon jota vois harkita tällävärikäsittelyllä? Kannattasko ite poistaa maalit eka, esin puhalluksella, mut jääkö sitten karheaksi ite käsiteltypinta? Sulkeutuuko jotenkin sillai tasottumalla tms?