Viinapullo paisariksi?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
lusmu
Viinapullo paisariksi?
Aloin vääntämään tuollaisesta vanhasta gpz750r:stä cafe raceria. Sitten se alkoi muuttumaan enemmänkin flat trackerin suuntaan. Nyt siitä kuitenkin taitaa mun käsissä tulla rottis. No tulee mitä tulee, mutta paisari aiheutaa ongelmia. Ruma muovinen hökötys pitäisi korvata jollain muulla. Ajatuksissa käväisi tuollainen alumiininen Danska vodkapullo. Tuollainen 0,7 litran sopisi passelisti kokonsa puolesta.
Aiheuttaako ongelmia jos tuohon tekee letkulähdöt ja laittaa suurin piirtein samalle korkeudelle tuon alkuperäisen kanssa?Alkuperäinen kun vetää litran ja alamerkki on 0,5 litran kohdalla.
Aiheuttaako ongelmia jos tuohon tekee letkulähdöt ja laittaa suurin piirtein samalle korkeudelle tuon alkuperäisen kanssa?Alkuperäinen kun vetää litran ja alamerkki on 0,5 litran kohdalla.
-
_rieska_
Re: Viinapullo paisariksi?
Eikö se oo aika jännää testata? Onhan noita tehty, muoviseen viinapulloon on vieläpä oikein helppo tehdä paisari, kun voi tökätä reiän pohjaan ja siihen tubeless venttiilin ;) Niin joo ja eipä ainakaan yhessäkään mun tekemässä oo ollu yhtä iso se tilalle laitettu puteli ja samalleen ne on rikki saatu ku vakiotkin.
Danskaa saa muuten litran pullossakin, joten jos haluaa pelata varman päälle, niin käypi ostamassa semmosen ja kiskoo asennuskaljan sijaan vodkaa.
Danskaa saa muuten litran pullossakin, joten jos haluaa pelata varman päälle, niin käypi ostamassa semmosen ja kiskoo asennuskaljan sijaan vodkaa.
-
lusmu
No parempihan se on tuo litranen. Siitä riittääkin pidempään asennukseen. Hyvä keino yhdistää harrastukset. Aamulla on sitten kiva mennä katsomaan lopputulosta
- SpaQ
On noita paisareita tehty jos jonkun näköisiä, ei kai sen muuten väliä kunha on tiivis ja että nesteellä on tarpeeksi tilaa elää..lusmu kirjoitti:Aloin vääntämään tuollaisesta vanhasta gpz750r:stä cafe raceria. Sitten se alkoi muuttumaan enemmänkin flat trackerin suuntaan. Nyt siitä kuitenkin taitaa mun käsissä tulla rottis. No tulee mitä tulee, mutta paisari aiheutaa ongelmia. Ruma muovinen hökötys pitäisi korvata jollain muulla. Ajatuksissa käväisi tuollainen alumiininen Danska vodkapullo. Tuollainen 0,7 litran sopisi passelisti kokonsa puolesta.
Don't ride faster than your angels can fly !
- jaket
ja saa ne kaikki letkut mennä vaikka korkista, tärkeintä on vaan, että syylärin korkin tyvestä tuleva menee pohjalle. ja että se maahan menevä lähtee ylhäältä. Tarkoitan, että voihan se syylärille menevä letku mennä korkista läpi, kunhan vaan ylettää pohjalle asti, että se saa imettyä sieltä nestettä jos syylärissä on vajausta(ja että jos se puhaltaa kuumaa paisariin, niin se menee kanssa pohjalle viileään nesteeseen ja sekoittuu siihen.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- tenu
Viikonlopun jälkeen vapautunee helmi kahvilikööri+suomiviina lekat 0,5l taskumattiversio(muovia ja saa värivaihtoehtoja), sopinee tarkoitukseen hyvin! Vaihdetaan täysinäisiin
-
lusmu
Asia vilpitön. Mennään tuolla 7 desin putelilla alkuun. Sen asentaminenkin on helpompaa kun tuon litrasen. Mä oon sen verran amatööri, että aamulla ei oo tallista kun tuhkat jäljellä jos tuota litrasta yritän saada paikalleen. Hauskaa se tosin voi olla
- Tomba
Ceparis oli puolen litran muumi limodaadi pullo ja punasta nestettä tietenki.. Sillä saa katu-uskottavuutta,tjn.. 
Toimi muuten aiva hyvin, mut vähemmän taitavana kuskina, lippasin donitsit pilalle ja tuli ruttuja..
Kusiaseen piisas tilavuus aiva hyvin.. Seuraavaki oli samaa kokoa, mut väri pyörään sopivampi musta enerkia juoma kippo..
Toimi muuten aiva hyvin, mut vähemmän taitavana kuskina, lippasin donitsit pilalle ja tuli ruttuja..
Koska ollaan perillä...?
-
jutila
- Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv
Ja jos joku vielä miettii, että minkä tähen, niin ehottomasti yhen tähen. 
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"
- Smokie
Jutila on nero! Mä voin muuten valmistaa noita jos jollakulla on onkelmia saada pulloja. Mä muuten ajelin joskus niinkuin kovat pojat ja mulla ei ollut minkäänlaista paisaria! Hähää! Joku 500km pääsi, sitten rupes lämmöt ryömimään ylös ja piti lipata jostain ojasta vettä koneeseen. Mulla ei muuten ole edelleenkään siinä pyörässä paisunta-astiaa koska olen paukapää. Paisuvaiskudos. Ai niin, kätevimmin tommosesta paskasta pääsee eroon silleen että ostaa ilmajäähdytetyn pyörän. Hähähää mulukut.
https://www.youtube.com/watch?v=YT2cwZsx29M
Tai ajelee vain potkukelkalla niinku mä.
https://www.youtube.com/watch?v=YT2cwZsx29M
Tai ajelee vain potkukelkalla niinku mä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!