Rosterin putsaaminen
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Marko_
Rosterin putsaaminen
Millä sais kellastuneen rosteri pakosarjan taas oikean väriseks helposti?
- stalker-
Re: Rosterin putsaaminen
Kunnon bensa pesulla ja autosolilla.
- Marko_
Laitoin sytkänbensaa ja tuota autosolin metal polishia rättiin ja sillä kun hankaa niin hyvin kirkastuu.
Kiitti vinkistä vaikka vähän sovelsin ite kun yhdistin nuo kaks mömmöä...
Kiitti vinkistä vaikka vähän sovelsin ite kun yhdistin nuo kaks mömmöä...
- Smokie
Miten sait vain kellastumaan rosterisatsin? Mulla tulee aina semmoista suonikohjun näköistä jälkeä. Jos se vaan kellastuu elikkä kullastuu niin voi maalata pyörän mustaksi ja laittaa siihen kultaiset teipit. LEQ oli näköjään pöllinyt multa KAIKKI johonkin messupyörään, mulla on Bullet niminen moperikin. Tai itseasiassa mä pöllin sen teeman Jeesukselta. Ai niin, siitä lämpöväristä et pääse eroon mitenkään muuten kuin että otat sytytystulpat pois.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
- Marko_
Jos kerran haluat kestasen putken niin sun pitää kullittaa se.Smokie kirjoitti:Miten sait vain kellastumaan rosterisatsin? Mulla tulee aina semmoista suonikohjun näköistä jälkeä. Jos se vaan kellastuu elikkä kullastuu niin voi maalata pyörän mustaksi ja laittaa siihen kultaiset teipit. LEQ oli näköjään pöllinyt multa KAIKKI johonkin messupyörään, mulla on Bullet niminen moperikin. Tai itseasiassa mä pöllin sen teeman Jeesukselta. Ai niin, siitä lämpöväristä et pääse eroon mitenkään muuten kuin että otat sytytystulpat pois.
Oli tuossaki sitä suonikohjua mutta sen hioin 800 hiomapaperilla pois ja sitte hiestin tuolla litkulla. Siitä tuli liian kiiltävä mutta kun kerran käytti pyörän lämpimäks niin nyt se on sen värinen kun kuuluu.
- Smokie
Onko kullittaminen sama asia kuin mulkuttaminen? Oot varmaan ittekkin ollut vieraana jonkun arvovaltaisen ihmisen luona jossa pitää heti erimielisyyksien jälkeen mulkuttaa esim. hammasharjat.
Sitten kun kesä tulee ja avaat siitä pyörästä kaasun sinne asti missä se kuuluu olla saat taas suonikohjuja. Ite yritin tapella ties vaikka miten lämpöväriä vastaan mutta kun dynossa kiljuttaa niin että pakosarja hehkuu kuin joulupukin poskipäät niin ei siinä mitkään litkut auta. Ehkä jos ne Zippobensat ja autosolit tunkee tankkiin niin voi vähän helpottaa.
Sitten kun kesä tulee ja avaat siitä pyörästä kaasun sinne asti missä se kuuluu olla saat taas suonikohjuja. Ite yritin tapella ties vaikka miten lämpöväriä vastaan mutta kun dynossa kiljuttaa niin että pakosarja hehkuu kuin joulupukin poskipäät niin ei siinä mitkään litkut auta. Ehkä jos ne Zippobensat ja autosolit tunkee tankkiin niin voi vähän helpottaa.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!