Tahtoo vähän olla kiven alla. ei ainakaan omaan silmään osunu ku yritin googlata. kerro ihmeessä jos jossain on myytäväksi asti.
17'' lapiorengas, mistä?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- mortal
17'' lapiorengas, mistä?
F4 separiin pitäs saada. sellaset mitä krosseissa käytetään hiekalla. niihin ku viä heittäs enskanastat niin etenis lumessa varmaan melkohyvin.
Tahtoo vähän olla kiven alla. ei ainakaan omaan silmään osunu ku yritin googlata. kerro ihmeessä jos jossain on myytäväksi asti.
-
jutila
- Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv
Re: 17'' lapiorengas, mistä?
Laita hakusanaksi "paddle tire", niin löytyy osumia.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"
- Smokie
Toinen vaihtoehto vois olla vanhojen Husqvarnojen 17x4.75" Trelleborg army special rinkula. Semmoisen varmaan saisi vähän helpommin ja noissa on melko karut nappulat.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
-
jampesteri
Taitaa olla kalajoen kumikorjaamo ainoa Suomessa joka pitää hyllyssä noita lapakumeja, mönkkäreihin ainakin.
Erittäin asiallinen firma josta varmasti saa tilaamalla kilpailukykyiseen hintaan.
Rupiaa varmasti etenemään mukavasti lumellakin, hiekalla ite vasta kokeillu ja kyllähän se maa-ainesta siirtää ihan toisenlailla mitä perus nappulakumeilla.
Erittäin asiallinen firma josta varmasti saa tilaamalla kilpailukykyiseen hintaan.
Rupiaa varmasti etenemään mukavasti lumellakin, hiekalla ite vasta kokeillu ja kyllähän se maa-ainesta siirtää ihan toisenlailla mitä perus nappulakumeilla.
- mortal
tällästäkö meinaat?Smokie kirjoitti:Toinen vaihtoehto vois olla vanhojen Husqvarnojen 17x4.75" Trelleborg army special rinkula. Semmoisen varmaan saisi vähän helpommin ja noissa on melko karut nappulat.
- Smokie
Joo. Aika kesyn näköiset nappulat tuossa kuvassa, itse pidin niitä melkoisen pitkinä. Parissa 70-80 lukujen taitteen antiikkicrossissa mulla noita oli.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!