Pyörän rankenteluun ja muuhun, vinssi vai nostopöytä?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin

Kumpaa se porukka käyttää ja miksi?

Mp nostopyötä
20
65%
Kattovinssi
11
35%

Ääniä yhteensä: 31

Oskuaki

Pyörän rankenteluun ja muuhun, vinssi vai nostopöytä?

Viesti Kirjoittaja Oskuaki » Ti Loka 16, 2012 1:24 am

Itekki pitäs nyt joku hommata, niin sanokaas nyt hyviä ja huonoja puolia :deal:

Los_Bastardos

Re: Pyörän rankenteluun ja muuhun, vinssi vai nostopöytä?

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ti Loka 16, 2012 11:19 am

Kiintee 80cm pöytä puusta ja rampilla päälle. Vinssiä et tarvi kuin keulan purkamiseen!
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ti Loka 16, 2012 11:38 am

Yhdistelmä noista? Rakennat tommosen rampilla varustetun pöydän ja yläpuolelle kattoon kiinni koukkuja vinssiä tai kuormaliinoja varten.
Itseasiassa oli niin hyvä idea että rupesin ihmettelemään miksei mulla itelläni ole jo tommosta. :-?
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

jutila
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Viesti Kirjoittaja jutila » Ti Loka 16, 2012 12:20 pm

Mulla on vaan lenkit katossa, että saa liinoilla nostaa tangosta. Pöytää en o kokenu tarpeelliseksi, kaatuu vaan korkeammalta. :D Tosin, tuommonen ku vaatii jo vähän tilaaki ympärilleen ja sitä ei o.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

CFH

Viesti Kirjoittaja CFH » Ti Loka 16, 2012 1:33 pm

-Ape- kirjoitti:Yhdistelmä noista? Rakennat tommosen rampilla varustetun pöydän ja yläpuolelle kattoon kiinni koukkuja vinssiä tai kuormaliinoja varten.
Itseasiassa oli niin hyvä idea että rupesin ihmettelemään miksei mulla itelläni ole jo tommosta. :-?
+1

Mulle tuli just lisää rakennettavaa talliin :upto:
Kuva

Oskuaki

Viesti Kirjoittaja Oskuaki » Ti Loka 16, 2012 2:16 pm

CFH kirjoitti:
-Ape- kirjoitti:Yhdistelmä noista? Rakennat tommosen rampilla varustetun pöydän ja yläpuolelle kattoon kiinni koukkuja vinssiä tai kuormaliinoja varten.
+1

Mulle tuli just lisää rakennettavaa talliin :upto:
Tuo kuulostaa kyllä hyvältä ratkasulta, jos sitä lähtis vaikka materiaa hakemaan :D

TOIMINIMI

Viesti Kirjoittaja TOIMINIMI » Ti Loka 16, 2012 6:55 pm

Ehdottomasti kummakki! Nostopöytä + ketjutalja katos joka liikkuu liukukiskon varas ees taas.
"olo vaan paranee, tää on viisasten juomaa" -P.NYGÅRD-

-TPI-

Viesti Kirjoittaja -TPI- » Ti Loka 16, 2012 9:38 pm

pöytä + talja

Kuva
mallia tee-se-itse :drin: Kuvasta poiketen pöytä nyt matalammassa paikassa, jossa kiinteä hieman pienempi talja.

ESKIL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ke Loka 17, 2012 2:15 pm

... Ja niksipirkkana tähän väliin, että avorulakko väärinpäin kuormaliinan kanssa on käypä VÄLIAIKAINEN teline esim. keulan purkuun...

zeby

Viesti Kirjoittaja zeby » Ke Loka 17, 2012 8:51 pm

Eipä ole nostopöytää, eikä vinssiä. Ei kyllä supermoton kanssa tarvitse kumpaakaan. :)

kawa6r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » To Loka 18, 2012 3:12 pm

nostopöytä ja koukut katossa.
ei tarvitse rehkiä jos haluaa renkaan ilmaan. senkun vetää liinalla kiinni kattoon ja laskee pöytää.
oman nostopöydän ostin IKH:sta jollain 400e:llä joskus kauan sitten. on hyvä apu.

tosin se on aina väärässä paikassa ja sitä ei jaksa siirrellä ja jää siten käyttämättä... eli sittenkin paska.
ton saa kyllä potkittua pois tieltä jos lattia tilaa tarvii, vaikka nostaa seinäävasten pystyyn.

kattoo sellasen tukevan mallin, mulla eka pöytä oli ihan paska kapee, hutera, keikkuva. nykynen kestää suorassa vaikka isompi matkalintta olis tukijalan varassa pöydällä.

zeby kirjoitti:Eipä ole nostopöytää, eikä vinssiä. Ei kyllä supermoton kanssa tarvitse kumpaakaan. :)
jep. eipä noita muidenkaan koneiden kanssa välttämättä tarvitse, se nyt on vaan viisasta kuitenkin käyttää.

zeby

Viesti Kirjoittaja zeby » Pe Loka 19, 2012 7:33 pm

kawa6r kirjoitti:nostopöytä ja koukut katossa.
ei tarvitse rehkiä jos haluaa renkaan ilmaan. senkun vetää liinalla kiinni kattoon ja laskee pöytää.
oman nostopöydän ostin IKH:sta jollain 400e:llä joskus kauan sitten. on hyvä apu.

tosin se on aina väärässä paikassa ja sitä ei jaksa siirrellä ja jää siten käyttämättä... eli sittenkin paska.
ton saa kyllä potkittua pois tieltä jos lattia tilaa tarvii, vaikka nostaa seinäävasten pystyyn.

kattoo sellasen tukevan mallin, mulla eka pöytä oli ihan paska kapee, hutera, keikkuva. nykynen kestää suorassa vaikka isompi matkalintta olis tukijalan varassa pöydällä.

zeby kirjoitti:Eipä ole nostopöytää, eikä vinssiä. Ei kyllä supermoton kanssa tarvitse kumpaakaan. :)
jep. eipä noita muidenkaan koneiden kanssa välttämättä tarvitse, se nyt on vaan viisasta kuitenkin käyttää.
Onhan se juu, jos moiset omistaa. Säästää itsea turhilta nosteluilta ym rasitukselta. Jos vinssin omistaisin kiskoilla, niin tulisi ohjaustankoakin varmaan vinssillä siirreltyä pyörästä pöydälle. :lol:

Vastaa Viestiin