<font size=-1>[ Tätä viestiä on muokannut: Romu 2001-11-21 10:07 ]</font>
Laserin tehari?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Romu
Mä ostin mopon tossa syksyllä Saksasta. Siinä oli joku vanhempi Laserin tehari, mut siinä on jokin esi vaimennin. Miksi? onko se saksassa pakollinen. Voiko sen ottaa huoletta pois vai? Miten se vaikuttaa kaasarin säätöihin jne. Mistä mä saan siihen sit putkenpätkän väliin sen esivaimentimen tilalle? Kannattaako vaivan? Kertokaa visaammat!
-
ThunderKick
- Viesti:
-
Pantse
sehän on ilmiselvä vaippakatalysaattori
ei sentääs. minusta tuntuu että tuo on vain jonkinasteen leveämpi kohta pakosarjan loppupäästä katsoen. kuristus tuskin lienee kyseessä.sliparihan ei ole alkuperäinen ja usein saksasta tuoduissa pyörissä olen nähnyt mitä ihmeellisimpiä vaimenninmalleja.yhdessäkin oli ulostulossa neljä pientä piippua
ei sentääs. minusta tuntuu että tuo on vain jonkinasteen leveämpi kohta pakosarjan loppupäästä katsoen. kuristus tuskin lienee kyseessä.sliparihan ei ole alkuperäinen ja usein saksasta tuoduissa pyörissä olen nähnyt mitä ihmeellisimpiä vaimenninmalleja.yhdessäkin oli ulostulossa neljä pientä piippua
- WALTSU
- Viesti:
ostin kesällä(2001) samanlaisen -93... siinä oli remuksen vaimennin... ja putken kiinnityksen kohdasta-asti oli paksua kuten tuossa... mutta suunä sitä ei huomannut erityisemmin...
mutta oma putkmi oli ihan suora slip-oni kumminkin.. ja äänikin sopi omaan korvaan peremmin kun laserin pro-reisinki...
voipi olla että saksassa saa tuollaisilla "apujutuilla" menee katsastukset läpi sliparin kanssa???
tiedä häntä...
??
<font size=-1>[ Tätä viestiä on muokannut: WALTSU 2001-11-18 22:27 ]</font>
mutta oma putkmi oli ihan suora slip-oni kumminkin.. ja äänikin sopi omaan korvaan peremmin kun laserin pro-reisinki...
voipi olla että saksassa saa tuollaisilla "apujutuilla" menee katsastukset läpi sliparin kanssa???
tiedä häntä...
<font size=-1>[ Tätä viestiä on muokannut: WALTSU 2001-11-18 22:27 ]</font>
- Manza
- Viesti: