piikin kaatumaraudat???
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- mopedi97
piikin kaatumaraudat???
Mistä saisi piikkisiin kyykkyihi kaatumarautoja,tai onko tietoa sopiiko isompien pyörien raudat johonkin piikkiin?
En itse vielä omista piikkiä joten turha kysyä mihin merkkiin/malliin olen etsimässä!
En itse vielä omista piikkiä joten turha kysyä mihin merkkiin/malliin olen etsimässä!
Viimeksi muokannut mopedi97, Pe Elo 03, 2012 1:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- mopedi97
-
gozom
samalla linjalla kyllä että älä kaadu. ja myös tuo käyttö tarkotuskin aika tärkee että lipsahtaako kerran liikennevaloiss vai paiskotaako joka päivä maaha oikein urakalla ja joo itte on kyllä pakko tehä, itellä kii bmx tapit rungossa jotka ei kestä mitään ja näyttävät helvetin rumalta.(yritä tosta sitten ymmärtää
) nii ja noilla kevari kyykyil ei kyllä paljoo keulita jos ei ihan väkisin revitä veri maku suussa
"uskaltaminen on varmuuden hetkellinen menetys, ei uskaltaminen on itsensä menettäminen." - joku viisas
- T.A
- mopedi97
Stuntti treenaukseen niitä rautoja suunnittelin.gozom kirjoitti:samalla linjalla kyllä että älä kaadu. ja myös tuo käyttö tarkotuskin aika tärkee että lipsahtaako kerran liikennevaloiss vai paiskotaako joka päivä maaha oikein urakalla ja joo itte on kyllä pakko tehä, itellä kii bmx tapit rungossa jotka ei kestä mitään ja näyttävät helvetin rumalta.(yritä tosta sitten ymmärtää) nii ja noilla kevari kyykyil ei kyllä paljoo keulita jos ei ihan väkisin revitä veri maku suussa
- GertMüller