venttiilien säätö -oulun alapuolella..
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- jasi78
venttiilien säätö -oulun alapuolella..
Osaisko joku sanoa kuka säätäis venttilit tuosta minun ZX10 -88:sta.
just ostin ja pitäis venttiilit säädättää, mutta itsellä ei tietotaito riitä siihen. Olen tästä raahen lähettyviltä ja olisko tollainen 100km sopiva etäisyys käydä huolattaan, oulu-kokkola-raahe-kalajoki-ylivieska alueella, kysyin jo MC Jusa ky:stä mutta oli aika suolainen hinta minusta..
tekiskö joku harastus mielessä tuollaisen pientä korvausta vastaan (200e)?
just ostin ja pitäis venttiilit säädättää, mutta itsellä ei tietotaito riitä siihen. Olen tästä raahen lähettyviltä ja olisko tollainen 100km sopiva etäisyys käydä huolattaan, oulu-kokkola-raahe-kalajoki-ylivieska alueella, kysyin jo MC Jusa ky:stä mutta oli aika suolainen hinta minusta..
- eemeli20
Re: venttiilien säätö -oulun alapuolella..
teet itse ja säästät. ei ole niin vaikeeta, hommaa huolto manuaali ja rakotulkki ja katsot tarviiko vielä säätä..jasi78 kirjoitti:Osaisko joku sanoa kuka säätäis venttilit tuosta minun ZX10 -88:sta.
- jasi78
Re: venttiilien säätö -oulun alapuolella..
ei tuo tekniikka puoli ole omaa alaa ja en mieluusti sotkeidu sinne, pysyn enemmän tuolla rakennus/maalaus/suunnittelu puolella..
pitääpä laittaa tuonne maikulaan myös kyselyä menemään..
voikun osais itse säätää niin olis helppoa, ei kukaan foorumilainen haluis säätää pientä korvausta vastaan??
pitääpä laittaa tuonne maikulaan myös kyselyä menemään..
voikun osais itse säätää niin olis helppoa, ei kukaan foorumilainen haluis säätää pientä korvausta vastaan??
eemeli20 kirjoitti:teet itse ja säästät. ei ole niin vaikeeta, hommaa huolto manuaali ja rakotulkki ja katsot tarviiko vielä säätä..
-
whiteboypunkass
- ysi-R
Joo ei missään nimessä Jusalle pyörää. Tai jos haluaa paskaa nii sitte sinne.
Tässäkin kohtaa ehoton suositus, http://www.tt-motorsport.com/ Kempele, niin johan hoituu hommat AMMATTITAIDOLLA.
Tässäkin kohtaa ehoton suositus, http://www.tt-motorsport.com/ Kempele, niin johan hoituu hommat AMMATTITAIDOLLA.