suzuki gsx750f -96 isompi moottori

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
ponupannu

suzuki gsx750f -96 isompi moottori

Viesti Kirjoittaja ponupannu » Su Huhti 22, 2012 12:28 pm

voi vaikuttaa tyhmältä mutta omistan ko mopottimen ja se on niin hyvin pidetty ja mukava vekotin että olen ajatellut vaihtokoneen siihen kunnostaa ja kun kerran moiseen alan niin mielessä kävi josko samalla kuutioita päivittäis,kysymys kuuluukin käykö tuohon "heittämällä" isompi (900-1100cc) moottori,joskus jollain foorumilla oli juttua mutta en nyt tähän hätään löytänyt...varmasti nettiä muutaman yön selailemalla saisi kanssa vastaukset mutta ajattelin kun täällä noita rakentelijoita piisaa niin varmaan jollakin jotain omakohtaista kokemustakin asiasta.

-kiitokset jo etukäteen kaikesta tiedosta.
Hämeenlinna

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Huhti 22, 2012 1:09 pm

Tässä kaikkea tietoa:

Vähän suuremmilla muutoksilla tommoinen 143 litrainen Zvezda menee siihen pyörään.

http://en.wikipedia.org/wiki/Zvezda_M503

Ellei huvita jäteöljyllä niin sen voi muuntaa näppärästi bensalle / metanolille niinkuin tämän videon ekassa vempeleessä on tehty.

http://www.youtube.com/watch?v=buLIk1IWcbk

Muuten aika paska video mutta juontajan "uli uli uli uli" on tosi hauska.

Tässäpä tämmöistä tietoa.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

tamyam

Re: suzuki gsx750f -96 isompi moottori

Viesti Kirjoittaja tamyam » Su Huhti 22, 2012 1:33 pm

>> voi vaikuttaa tyhmältä mutta ...

Aloittamalla tällä lauseella ja valitsemalla avattareksi tuon minkä nyt olet valinnut, tulet takuu varmasti saamaan smoukielta kommenttia.

Aha .. smoukie iski jo .....

Itse sinuna ostaisin suoraan isomman hyvän aihion.
Busa tai 14 r kawa.

Niihin saa suoraan rahalla lock up kytkintä ja sylinterin pinnapulttisarjaa.
Eli siis tietysti ahtaisin sen.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Huhti 22, 2012 2:43 pm

Paljon hauskempaa on hakata päätään seinään. Tässä myös tietotaitoa vapaa-ajan harrastuksiin, ilmeisesti tuttua touhua.

Kuva

BTW. Jäsen jukkae myy 1250 bandit moottoria, meneekö se tuohon jos sen sivelee voilla ja tunkee perkeleesti?

ponupannu

:)

Viesti Kirjoittaja ponupannu » Su Huhti 22, 2012 4:13 pm

No mutta...kiitoksia asiallisista vastauksista,tiesin että bomber porukkaan voi näissä asioissa luottaa :D
Hämeenlinna

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Huhti 22, 2012 4:31 pm

No tietty laittaa V8:n

Kuva

Jos ei oo moottorinostinta millä sovitella niin kantsii hommata tommoinen tyttöystävä punnertamaan moottoria.

Hajabusat on kyllä parhaita, mä ostan seuraavaksi tämän mallin

Kuva

Menen nyt pihalle leikkimään, heippa.

tamyam

Re: :)

Viesti Kirjoittaja tamyam » Su Huhti 22, 2012 4:37 pm

ponupannu kirjoitti:No mutta...kiitoksia asiallisista vastauksista,tiesin että bomber porukkaan voi näissä asioissa luottaa :D
Näin on !

Mitä tietoa et täältä saa .. sitä et tarvitse !!!

Muuten kaikille palleroille jotka haluaa "virittää" mopoaan !

Kaikkien näiden vuosien jälkeen kokemuksella voin sanoa virittäjät, ihan oikeasti, ostakaa valmis turbosarja, niin pääsette helvetin paljon helpommalla ja ennen kaikkea nopeasti ajoon.

Ja turbohommissa muutamat kymmenet hepat ei tunnu missään !!
Kerralla ahtoja, niin saatte rahalle vastinetta.

Suomessa onneksi on hienoja yrityksiä mitkä myy, ja asentaakin niitä tarvittaessa valmiiksi.

Sori vaan vähän off topic taas kerran, mutta ko pyörän muuttaminen isommalle koneelle on turhaa jos nyt ei ihan välttämättä halua.

Voi vittu tuota tupakoitsijaa .. :lol: :lol:

Motot foorumilla lukittiin muuten ketju jossa joku kyseli tollasen maskin asennuksesta.
Harrastaako motot foorumi bomber rasismia?

ponupannu

juuh

Viesti Kirjoittaja ponupannu » Su Huhti 22, 2012 5:09 pm

virittäjät erikseen,oon sitäkin kokeillu ja tosiaan rahoille ei turhempaa käyttöä voi keksiä..hinta/tehosuhde ei ole ihan kohillaan,jos tehoa haluaa reilusti niin ostaa valmiiksi vekottimen missä sitä löytyy...kyse oli tässä tapauksessa siitä että jos kuitenkin meinaan koneen rakentaa/kunnostaa mopottimeen niin sopiiko siihen isompi "heittämällä" vaiko ei..mutta kaippa tuo jossain kohtaa sitten selviää itellekkin :)
Hämeenlinna

tamyam

Re: juuh

Viesti Kirjoittaja tamyam » Su Huhti 22, 2012 5:24 pm

ponupannu kirjoitti:virittäjät erikseen,oon sitäkin kokeillu ja tosiaan rahoille ei turhempaa käyttöä voi keksiä..hinta/tehosuhde ei ole ihan kohillaan,jos tehoa haluaa reilusti niin ostaa valmiiksi vekottimen missä sitä löytyy...kyse oli tässä tapauksessa siitä että jos kuitenkin meinaan koneen rakentaa/kunnostaa mopottimeen niin sopiiko siihen isompi "heittämällä" vaiko ei..mutta kaippa tuo jossain kohtaa sitten selviää itellekkin :)

Sähköt, sun muut yleensä ratkeaa suhteellisen helposti,
mutta varmista lohkojen sopivuus heittämällä.
Jos ei mene , niin kannattaa unohtaa.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Huhti 22, 2012 6:26 pm

Eikö tossa oo perus I/Ö moottori? Eikö ne sovi ristiin ihan miten sattuu? Auttaisin kyllä mieluusti mutta en tiedä prätkistä mitään eikä edes liiemmin kiinnostakkaan.

Penkitin muuten Harley and the Daavidsonnin tänään, tuli rapiat 1500hp, en usko että dyno olis sekoillut. Osta se, varmaan tehot riittää. Toisella vedolla tuli yli 4000hp mutta se tais olla jo virhe. Sitten piti jo lykätä pyörä pihalle kun öljyä oli joka perkeleen paikassa.

tamyam

Viesti Kirjoittaja tamyam » Su Huhti 22, 2012 6:44 pm

Smokie kirjoitti:Eikö tossa oo perus I/Ö moottori? Eikö ne sovi ristiin ihan miten sattuu? Auttaisin kyllä mieluusti mutta en tiedä prätkistä mitään eikä edes liiemmin kiinnostakkaan.

Penkitin muuten Harley and the Daavidsonnin tänään, tuli rapiat 1500hp, en usko että dyno olis sekoillut. Osta se, varmaan tehot riittää. Toisella vedolla tuli yli 4000hp mutta se tais olla jo virhe. Sitten piti jo lykätä pyörä pihalle kun öljyä oli joka perkeleen paikassa.

Koeta nyt varoa sen 2t dynotshallager mosan kanssa.
Voitit sen pokaalin suvereenisti 2011 kisassa,
olis kiva jos se olis hengissä vielä ensi vuonnakin.

Se nyt sentään on selkeästi maailmanennätys suoritus.
Kukaan ei ennen ole voittanut kaikkia luokkia ilmaantumatta edes paikalle.
Mutta omat kuvasi luokkavoittajista kyllä poisti kaikki epäilyt pluffista.
Viimeksi muokannut tamyam, Su Huhti 22, 2012 6:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Huhti 22, 2012 6:53 pm

Ei mulla oo 2-t Harrikkaa. Harvassa on kyllä yhtä kovat kuovittajat mitä minä. Ja rautaperseet, oon ajanut jo tässä vaiheessa noin 50% koko viime kauden kilometreistä.

RG:tä en oo uskaltanut laittaa käyntiin, 4.5 olis ekat ajot. Josko siellä sitten vasta toteis että eihän tää taaskaan toimi.

tmo

Viesti Kirjoittaja tmo » Ma Huhti 23, 2012 4:48 pm

www.katriders.com
Tuolta vois löytyä jotain vinkkiä.

jaket

Viesti Kirjoittaja jaket » Ma Huhti 23, 2012 8:52 pm

jos se on hyvinpidetty ja mukava, niin se on hyvä sitten myydä.

Sitten selailemaan isommilla koneilla olevia vehkeitä.

Uusi pyörä on uusi kokemus.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Vastaa Viestiin