Minkä kokoinen takaratas 600 Hornettiin?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
pacecar
Minkä kokoinen takaratas 600 Hornettiin?
Hankin siis 600 hornetin viime syksynä ja joutuu omaan makuun vähän liikaa kytkintä antamaan, että etupää kevenee.
Kysyisinkin siis mikä olisi hyvän kokoinen takaratas?
Meneekö 47 jo ihan överiksi? Olisi kumminkin kiva et sen 200km/h suunilleen kulkisi.
Onko 44 tarpeeksi vaikutusta asiaan?
Eli siis noin 200 km/h tai reilu pitäisi kulkea ja keulaa saada kevyemmin ylös.
Ja mihin asti vakio ketjut riittää?
Ja ei en ole nyt ostamassa tehokkaampaa pyörää. Ajot niin vähäisiä ja kunhan nyt pahimmat sudittelut ja pahennukset saa tehtyä. Motaria en oikeastaan aja. Kaupunki pahennusta suurin osa.
Mistä noita pitäisi hakea pk-seudulla vai tilata Scatterilta?
Kiitos jo etukäteen.
Kysyisinkin siis mikä olisi hyvän kokoinen takaratas?
Meneekö 47 jo ihan överiksi? Olisi kumminkin kiva et sen 200km/h suunilleen kulkisi.
Onko 44 tarpeeksi vaikutusta asiaan?
Eli siis noin 200 km/h tai reilu pitäisi kulkea ja keulaa saada kevyemmin ylös.
Ja mihin asti vakio ketjut riittää?
Ja ei en ole nyt ostamassa tehokkaampaa pyörää. Ajot niin vähäisiä ja kunhan nyt pahimmat sudittelut ja pahennukset saa tehtyä. Motaria en oikeastaan aja. Kaupunki pahennusta suurin osa.
Mistä noita pitäisi hakea pk-seudulla vai tilata Scatterilta?
Kiitos jo etukäteen.
- hurtta
Ketjujen ostopaikoista en tiiä, mutta ratastukseen, loppunopeuksiin ja ketjujen riittävyyksiin on alla oleva sivusto ollut aika hyvä.
http://www.gearingcommander.com/
http://www.gearingcommander.com/
-
pacecar
Riittääkö se piikkiä pienempi eteen mihinkään oikeasti? Tai huomaanko sen kunnolla. Jos laittais 14-44 niin onko paha? Kattelin taulukosta, että pitäis mennä vielä sen pari markkaa. Meneekö vakio ketjuilla mitkä suht uudet vai joutuuko ketjutki vaihtaa?
Vakio ratastuksilla 2 ei oikein tahdo nousta ja jotenkin vaihto 1-2 vaihteelle onnistuu rengas ilmassa aika harvoin.
Vakio ratastuksilla 2 ei oikein tahdo nousta ja jotenkin vaihto 1-2 vaihteelle onnistuu rengas ilmassa aika harvoin.
- Helkku
Itsellä on 2005 vuoden hornetissa -1/+2 ja meni normaalinpituisilla ketjuilla paikalleen.
Huippuja en tuosta tiedä, itse olen ottanut mittariin 180.
Noilla väleillä 100 vaudissa kierrokset on siinä 5500. Omaan mieleen aika sopiva, mutta jos et matkaa juuri aja niin mitäs väliä sillä.
Sinun asemassasi jos ei ole sitä matka-ajoa juuri niinostaisin lyhyemmät.
Makuasioita.
Huippuja en tuosta tiedä, itse olen ottanut mittariin 180.
Noilla väleillä 100 vaudissa kierrokset on siinä 5500. Omaan mieleen aika sopiva, mutta jos et matkaa juuri aja niin mitäs väliä sillä.
Sinun asemassasi jos ei ole sitä matka-ajoa juuri niinostaisin lyhyemmät.
Makuasioita.
- Fella