Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
mortal
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja mortal » Ma Touko 23, 2011 11:55 pm
Tervehdys toverit

Eli oon tossa aatellu, että on turhan työlästä leikkiä noiden sisäkumien kanssa joka kerta kun renkaan vaihtaa. Sitä paitti, kun on sisänakki ni ei viitti polttaa ikinä puhki asti. Onkos äijät/muijat tehny pinnavanteesta tubelesseja, ja millä konstein?
Nyt aattelin koittaa, että toimiiko tee se itse patentti. Eli motovanteesta kaikki vannenauhat alvettulaan ja muut paskat pois vanteelta. Sitte muutama kieppi hesus teippiä päälle. Sit poraat venan reijän tubeless venttiilille sopivaksi ja poistat puukolla teipit reijän ympäriltä n. 2cm halkasijaksi, että venttiili ei mee teipin päälle. Sit vaan Sikaliimaa teipin reunoille ja venttiilin ympärille. Itse laitoin ohuen kerroksen koko teipin päälle.Jos toimii, niin on paljon mukavampi vaihella kumeja
-
JP_445
-
-
-
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja JP_445 » Ti Touko 24, 2011 7:22 am
Monet cystöm miehet tehneet ihan pelkästään sikaliimalla tuon ja tekeehän muutama ameriikkalais valmistaja samalla tavalla tubeless vanteita pinnavanteista. Pinnat vain hyvin putsaten ja muotoilee kittilastasta sopivan jotta tiiviisti istuu vanteen sisäpinnalle jättäen noin muutaman millin sikaliimalle väliä siihen keskelle ja sitten ei muuta kuin tuubista kamaa ja lastalla tasoitus...
<div>Liian hidas</div><br>
-
mortal
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja mortal » Ti Touko 24, 2011 8:54 pm
ahaa, okei. ite heitin sen J teipin sen takia, että ei meinaa mitään jos joutuu pinnoja kiristelemään.