Kiina kopio Pazzot ja ASV jne jarru- ja kytkin kahvat

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Personal Rainer

Viesti Kirjoittaja Personal Rainer » Ma Maalis 21, 2011 11:34 am

Pitääkö tuossa ostotilanteessa tehä muuta kun hyväksyä ostos,ja veloitetaanko se tililtä sitten vai.?.kummastuttaa kun olen jo muka ostanut tuotteen mutta esim.väriä en saanu valita eikä tullut varmistus viestiäkään.Oon palikka.

RainstoryX

Viesti Kirjoittaja RainstoryX » Ke Maalis 23, 2011 8:16 am

Orgissa on aika paljonkin juttua. Itselleni tilasin kesällä ja ihan siistiä työtä ovat. Säätövivun ruuvi vaati prikan mutterin alle ja kiristystä, muuten ei pahaa sanottavaa.

Tosta Jsavilaan "Shine trust company" linkistä tuli mieleen, että hupaisaa tuo kiinalaisten tapa yrittää toitottaa omaa luotettavuuttaan. Vähän sama kuin huutais yht'äkkiä täydessä junassa, että ikinä en oo muijaani hakannut. Enemmänkin siinä alkaa muut miettiä, että miksi sitä pitää noin ääneen vakuutella...

Muutama vuosi sitten olin Pekingissä. Yhden ravintolan oven pielessä oli laatta, jossa luki jotain tyyliin "trustworhy company" tjsp. Oli reissun paskinta ruokaa ja paskaa tuli sen jälkeen muutenkin jonkin aikaa tavallista useammin.

J@nne

Viesti Kirjoittaja J@nne » Ke Maalis 23, 2011 10:50 pm

Personal Rainer kirjoitti:Pitääkö tuossa ostotilanteessa tehä muuta kun hyväksyä ostos,ja veloitetaanko se tililtä sitten vai.?.kummastuttaa kun olen jo muka ostanut tuotteen mutta esim.väriä en saanu valita eikä tullut varmistus viestiäkään.Oon palikka.
Mä laitoin tilauksen ja maksun yhteydessä myyjälle vielä erikseen viestiin mallin ja värin ja oikeat kahvat sain parin viikon kuluttua tilauksesta. Hyvät kahvat tuntuis olevan :)

Kkallioj

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » To Maalis 24, 2011 12:58 am

RainstoryX taitaa olla spämmibotti.

Girder

Re: Kiina kopio Pazzot ja ASV jne jarru- ja kytkin kahvat

Viesti Kirjoittaja Girder » Ma Maalis 28, 2011 6:10 pm

hessu75 kirjoitti:Moro kaikki,

Surffasin tuolla rapakon takana ZX6R foorumia ja siellä jotkut keskustelivat näistä Kiina kopio jarru- ja kytkinkahvoista.

Ei vain oikein löytynyt vielä tietoa, että onko ihan kuraa ja onko edes näin sunnuntai kuskille edes hyötyä kahvoista. Tarkoitan siis säätömahdollisuutta.

Onko edes Suomessa ketään markkinoijaa?

Yritin nopsaan kuuklettaa. Yksi löytyy Kawi foorumin bannerista:

http://www.rideitmoto.com/products.php?id=59

molemmat 62 dollaria ennen rahteja. Ja summa kun on noinkin pieni, on iso mahis, että tulli Suomessa ei edes kiinnostu.
Vois varmaan heittää mutu tuntumalta, että 65 ekee kotiin toimitettuna.

Vähän eri luokkaa kuin pari vuotta sitten. Yksi kahva satasen.

-Hessu-
Tilasin tuolta kahvat ja toimitus oli todella nopeaa, muutama päivä vaan meni kun lähetti toi paketin. Itse olen ainakin todella tyytyväinen ostokseeni.
Nyt pitää odotella vaan vähän kuivempia ilmoja että pääsee testaamaan.

Personal Rainer

Viesti Kirjoittaja Personal Rainer » To Huhti 07, 2011 7:06 pm

Janskuvaa kirjoitti:
Personal Rainer kirjoitti:Pitääkö tuossa ostotilanteessa tehä muuta kun hyväksyä ostos,ja veloitetaanko se tililtä sitten vai.?.kummastuttaa kun olen jo muka ostanut tuotteen mutta esim.väriä en saanu valita eikä tullut varmistus viestiäkään.Oon palikka.
Mä laitoin tilauksen ja maksun yhteydessä myyjälle vielä erikseen viestiin mallin ja värin ja oikeat kahvat sain parin viikon kuluttua tilauksesta. Hyvät kahvat tuntuis olevan :)
Laitoin myöskin viestin myyjälle maksun yhteydessä ja tulihan sieltä mitä pitikin,kaksi viikkoa meni jännäkakka housussa.

Vastaa Viestiin