Aevan. Prkl ei tarttis kun pieni holkki tehdä tuohon vakio pakosarjaan,niin sais tuon sliparin kiinni.....kerkesin jo tilata pakosarjanhessu75 kirjoitti:Mä tulen tuon undertailin tekemään Etolasta haetusta mustasta pari millisestä teollisuus muovista. Sopivan jämäkkää tavaraa, mutta ei kuitenkaan tärinästä halki menevää.
Eihän siitä edes koko persustan kattavaa tule. Kunhan peittää sen takavalon taakse jäävän aukon, kun änkkä häviää.
Kilpiteline kanssa taiteltava parin millin aluminiista, mitä duunin pöydällä lojuu.
Kawa ZX6R -06 ja GP style vaimennin
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- soherrys
- soherrys
Tuon putken alussa oleva lappu jossa reikä,niin sen saa jarrupolkimen taakse ruuvilla kiinni ja vaimentimessa olevasta pannasta saa pienellä patentilla taka jalkatappiin kiinni....Istuu kuin nyrkki silmään.Pakosarjaan tosin ei saa kiinni ilman muokkausta, ja tietenkin alakatetta pätkittäväsoherrys kirjoitti:Tuommonen pitäis sovitella pyörään kiinni.Pakosarjasta tein kaupat, tuohon vissiinkin pitää vielä väliputki saaha väliin !?? Kertokaa paremmin tietävät, ei oo pahemmin kokemusta putki modauksista
![]()
Laitan kuvia kunhan tallilta kotiudun, näyttää kyllä aika maukkaalta
- hessu75
- Viesti:
Hiano röpötin tulossa.
Hyvä että tuli perille kuori. Pääset servosta eroon.
Itse laittaisin sen 03/04 pakosarjan ja siihen muokkaisin sen väliputken. Tuo 05/06 pakosarja on ensinnäkin painavampi ja toisekseen tuo kulma on väärä, kuten tiedät. Joutuisi joka tapauksessa rälläköimään ja hitsuuttamaan.
Mä pistän kanssa kuvatusta, kunhan jaksan duunin varastoon jäädä työpäivän päätteeksi rakentelemaan.
Paremmat tilat, kuin omassa tallissa...
Itse laittaisin sen 03/04 pakosarjan ja siihen muokkaisin sen väliputken. Tuo 05/06 pakosarja on ensinnäkin painavampi ja toisekseen tuo kulma on väärä, kuten tiedät. Joutuisi joka tapauksessa rälläköimään ja hitsuuttamaan.
Mä pistän kanssa kuvatusta, kunhan jaksan duunin varastoon jäädä työpäivän päätteeksi rakentelemaan.
- soherrys
Servon lykkäsin paikoilleen ja irrotin pakosarjan pois.Väliputkea ei kuulunut siihen tilaamaani settiin, mut täytyy kehitellä siihen jotain väliin..huhuh pitäs viikonlopun kärvistellä ennenkuin pääsee taas rassaamaan pyörää....hessu75 kirjoitti:Hiano röpötin tulossa.
- soherrys

Epäselviä kuvia tulee luurilla
Tuossa myös yhtälaadukas video pätkä
View My Video
Nyt ois putkisto lähes valmis.liitos kohdista vuotaa aika reilusti,mut kyllä se siitä kun vähän tiivistää paremmin.ON MUUTEN HELVETIN MAUKKAAT SAUNDIT
Mut ei mennyt tuo pakosarja asennus ihan niinkuin kuvittelin,aikani lekalla mätkin sitä ja tulin siihen tulokseen että leikkaan poikki vakio sarjan ja 03 pakosarjasta otan pätkän myös ja hitsasin ne yhteen.Ja tuli suht hyvä