mit

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

tunnel

mitäs mieltä olette...

Viesti Kirjoittaja tunnel » Ke Syys 24, 2003 11:32 am

akrapovicin putkista? jos hornettiin vaikka laittais... akrapovicin sivuita löytys meinaan aika makeet putket. (siis 900:en) www.akrapovic.si
Kirves olalla selvittämään
Kenellä otsaa on jäljet jättää...

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Syys 24, 2003 2:47 pm

No ainakin mitä mä oon kuullu ni akra tekee tosi hyviä putkia, niis on aika rouheet äänet ja tehoissa ainakin on aika kärjessä :)

Jenkkikyttä

Viesti Kirjoittaja Jenkkikyttä » Ke Syys 24, 2003 10:55 pm

Akran putket on kyllä laadukkaita, mutta saundit on ainaki meikäläisen makuun aika köyhät. Omassa Hornetissa on Laserin slipari ja voin kyllä paskaa puhumatta todeta, että äänet ovat todella hyvät! Kyse ei ole siis mistään Carbon helvetistä, vaan perinteisestä pyöreästä rosteri vaimentimesta. Jos Laserin Carbon tai rst ei miellytä ni, Yoshimuralla on ainaki muutamia ihan asiallisia pönttöjä.

-Makke-

Viesti Kirjoittaja -Makke- » Ke Syys 24, 2003 10:59 pm

Jenkkikyttä kirjoitti:mutta saundit on ainaki meikäläisen makuun aika köyhät.
Mitäs tolla tarkotat? Akrassahan pitäis ainakin olla mageimmat äänet mitä on. Ja onhan akra enemmän "ammattimaisempi".
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." James May

Jenkkikyttä

Viesti Kirjoittaja Jenkkikyttä » Ke Syys 24, 2003 11:08 pm

Jaa, jotenkin Akran putket ei vaan räyhää sillälailla terävästi kuin Laser tai Yoshimura, mut makuasiahan toi. Akrassa on mun mielestä sellanen matala ja sivistynyt ääni. (Vrt. autoissa Remus). Hyviä vaimentimia kyllä, tehoakin varmaan irtoo. Ulkonäkö ei nyt ole ihan mun makuun. :-? :freak:

Tylyttäjä

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » To Syys 25, 2003 12:18 am

Jenkkikyttä kirjoitti:Jaa, jotenkin Akran putket ei vaan räyhää sillälailla terävästi kuin Laser tai Yoshimura, mut makuasiahan toi. Akrassa on mun mielestä sellanen matala ja sivistynyt ääni. (Vrt. autoissa Remus). Hyviä vaimentimia kyllä, tehoakin varmaan irtoo. Ulkonäkö ei nyt ole ihan mun makuun. :-? :freak:
Täytyy sanoo että mun nykyisessä Akran bolt-onissa on todella terävä ääni. Mulla oli edellisessä pyörässä Yoshimuran RS-3 Race, ja siinä oli paljon matalammat soundit.. Helvetin hyvät soundit kummassakin, mutta ainakin tää Akra kuulostaa paljon enemmän "racelta" kuin se edellinen Yoshi.

Yhessä CBR 600:ssa mulla oli Laserin Pro-Racing, siinä oli kyl sairaan kovat ja tiukat äänet!

henkka

Viesti Kirjoittaja henkka » To Syys 25, 2003 1:53 pm

No jos kovia ääniä haluaa niin voi ihan mieluusti ottaa MIG:n tai HURRIC:n valmistaman putken.. tai streetfighter.. bonuksena että eukkosi kuulee jo parin kilsan päästä yöllä että tulet kotiin..puhumattakaan kateellisista naapureista, jotka tulevat silittämään päätäsi ja kertomaan että jos vielä kerran vingutat mopoasi me poltamme sen..

smoto

streetfighter

Viesti Kirjoittaja smoto » To Syys 25, 2003 2:11 pm

kaverilla on hornetissa streetfighter vaimennin ja on muuten tosi makeet soundit ei erota äänistä kuussatkuks ja hinta aika kohillaan verrattuna esim. yoshimuraan, mut se on tietysti maku asia sano musti kun muniaan nuoli! :firing:

NorthernBomber

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » To Syys 25, 2003 3:30 pm

Mulla on kans itellä toi streetfighterin pönttö ja mukavasti mölisee :) :) Mut eikait se mikään ihme ole et siitä pöntöstä ääntä lähtee ko se virtaa varmasti melkeen yhtä paljon ko ilman pönttöä :eek:

Vastaa Viestiin