Niin ihan kyselisin vaan kun olen luultavasti kohtapuolin hommaamassa 350dr ja mietin että mihinkä hintaan saa sellaisia 17 tuuman "SM" vanteet??
Saako niitä tilattua esim saksasta tms. jos muuten tulisi lkiian kalliiksi??
Entä saako niitä aina mallikohtaisesti että jarrulevut sopii vielä paikoilleen eikä tarvite jarrusatulan paikkaa muuttaa??
17" pinnavanteet
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Mercury
- tmz
- Viesti:
Re: 17" pinnavanteet
pitääkö näistä tehdä joka helvetin päviä uus aihe.käytä tota hakua niin löytyy samat jutut jo moneen kertaan käsiteltynä...Mercury kirjoitti:Niin ihan kyselisin vaan kun olen luultavasti kohtapuolin hommaamassa 350dr ja mietin että mihinkä hintaan saa sellaisia 17 tuuman "SM" vanteet??
Entä saako niitä aina mallikohtaisesti että jarrulevut sopii vielä paikoilleen eikä tarvite jarrusatulan paikkaa muuttaa??
- Vauhti-V
tmz kirjoitti:pitääkö näistä tehdä joka helvetin päviä uus aihe.käytä tota hakua niin löytyy samat jutut jo moneen kertaan käsiteltynä...Mercury kirjoitti:Niin ihan kyselisin vaan kun olen luultavasti kohtapuolin hommaamassa 350dr ja mietin että mihinkä hintaan saa sellaisia 17 tuuman "SM" vanteet??
- tmz
- Viesti:
jotenkii iha väkisi jo pisti silmään...Vauhti-V kirjoitti:tmz kirjoitti:pitääkö näistä tehdä joka helvetin päviä uus aihe.käytä tota hakua niin löytyy samat jutut jo moneen kertaan käsiteltynä...Mercury kirjoitti:Niin ihan kyselisin vaan kun olen luultavasti kohtapuolin hommaamassa 350dr ja mietin että mihinkä hintaan saa sellaisia 17 tuuman "SM" vanteet??
Entä saako niitä aina mallikohtaisesti että jarrulevut sopii vielä paikoilleen eikä tarvite jarrusatulan paikkaa muuttaa??Sääkin huomasit?