itse tehty satula

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Pantse

Viesti Kirjoittaja Pantse » Ke Loka 24, 2001 9:11 am

onko jäppiset väsäilleet ikinä satulaa itse prätkään,esimerkiksi puusta(vanerista)??

ainakin streetfightereissä perän muutoksen jälkeen,suuntaan tai toiseen,on monasti itse tehty "litteä" satula, ja hyvän näköisillä
nahkapäälystyksillä. Ei luulisi olevan isompi homma.tekee vain sapluunat valmiiksi ja miettii mitä laittaa pehmusteeksi,vaahtomuovia tms. Matka ajoa harrastaville ei varmaan hyvä idea :shine:

kenne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenne » Ke Loka 24, 2001 9:52 am

Kopteristit mm ovat tehneet lasikuidusta monesti penkin puhjan.
Jotain folioo ja muuta tukee vaan alle ja sit leipomaan kuituu. :)
Sen saa istumaan aika napakasti mm runkoaisojen väliin.

B12

Viesti Kirjoittaja B12 » Ke Loka 24, 2001 8:30 pm

Tehty on joo. Banditiin yhdenistuttava satula. Pohja lasikuidusta. siihen lukitusssysteemit ym. Takakyömy lasikuitua ja istuinosa telttapatjasta kerroksittain kontaktiliimalla kasaan. Päälle satulaan tarkoitettu keinonahka, joka on paksumpaa ja taipuisampaa, kuin tavallinen. Saahan niitä kaupastakin, mutta jotenkin tuo rakentelu viehättää. Niinhän se on, että muut tekee mitä osaa, minä teen mitä haluan.(Oiskohan yksi syy myös lähes sairaalloinen nuukuus?) :wink: Helppoahan se on pultata palikkaa kiinni ja leuhkia sillä, miten paljon rakennelma tuli maksamaan.

toukopouko

Viesti Kirjoittaja toukopouko » To Loka 25, 2001 7:18 pm

Hyvä B-12!!! Ei sitä rahalla rakennetakkaan!!! Valmiit klik&play jutut on ihan perseestä... Tehään ite vaan kaikki, alusta loppuun.

Mika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika » Ma Loka 29, 2001 10:32 pm

Nimenomaan...valmiit tuninghömpötykset on perseestä kaikki mikä on vaan mahdollista ni tehdään ite...eli koko pyörä? :D

Lissu

Viesti Kirjoittaja Lissu » Ti Loka 30, 2001 10:25 pm

miks tehdä itse, kun kaupasta kerran saa, jos vaan pelimarkkaa löytyy! köyhät kyykkyyn!

Mika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika » Pe Marras 02, 2001 5:50 pm

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Lainaus:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
On 2001-10-30 21:25, Lissu kirjoitti:
miks tehdä itse, kun kaupasta kerran saa, jos vaan pelimarkkaa löytyy! köyhät kyykkyyn!
[/quote]

Niin joo tai sit miksi tehdä itse jos ei osaa tehdä itse...ymmärrän kyllä että kaikki ei sitä jakoavainta osaa käyttää eikä sille vaan voi mitään... :flipa:
Ja mitä noihin pelimarkkoihin...niitä on hankala saada ku on koulussa...

B12

Viesti Kirjoittaja B12 » Pe Marras 02, 2001 8:36 pm

Kukin tallaa tyylillään. Joku haluaa kehuskella kättensä tuotoksilla ja toinen keskellä kämmentä olevalla peukalolla ja/tai omilla tai isipapalta saaduilla rahoilla. Moni hienon ja rakennetun pyörän omistaja ei osaa teknisiä yksityiskohtia kysyttäessä kertoa muuta kuin pajan nimen, missä "palikkaa on laitettu". Ja hyvä niin. Itselleni moottoripyöräily on siinä mielessä kokonaisvaltainen harrastus, että haluan osallistua siihen muutenkin kuin vain ajamalla. Tallilla rakentelun parissa vietettyjen synkkien talvi-iltojen jälkeen on mukava päräyttää keväällä taas tien päälle entistä ehommalla ja (ainakin omasta mielestä) hienommalla ratsulla. :burnout:

<font size=-1>[ Tätä viestiä on muokannut: B12 2001-11-02 19:49 ]</font>

B6-fighter

Viesti Kirjoittaja B6-fighter » Ma Marras 26, 2001 9:31 am

B12 on guru!
t. B6 :wavey:

angel92
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » Ke Marras 28, 2001 3:49 am

nykypäivän trendihän on ostaa kaikki valmiina kaupasta, ruoka, vaatteet ja prätkät?

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Lainaus:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
Tallilla rakentelun parissa vietettyjen synkkien talvi-iltojen jälkeen on mukava päräyttää keväällä taas tien päälle entistä ehommalla ja (ainakin omasta mielestä) hienommalla ratsulla.
[/quote]

Joo, niin kauan kuin se toimii on kivaa, mutta sitten kun SE TAAS alkaa niin prkle.

"Köyhän ei pitäis ostaa paskaa", mutta kun köyhä on niin on pakko? Mikä vitun pakko? Vittu prätkä on perseestä, mä ostan saabin.

Perkele, köyhät kyykkyyn ja rikkaat homot kans, STALIN tulee takaisin! (kuvitelkaapa jos meillä olisikin kaikilla samanlainen lada ja ural pihassa. Ei kävis kenenkään katteeks mutta kivaa olis)

KOMMUNISTI!

Ja jottei ihan aiheesta pihalle mennä niin kawa on edelleenkin paskana, taidan ajella ens kesän vaikka fillarilla.

B12

Viesti Kirjoittaja B12 » To Joulu 06, 2001 9:42 pm

Taidat olla mZa poltellu muutakin kuin tupakkia! :silly:

Vastaa Viestiin