busasta jäykkäperä??

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

winstrol

Viesti Kirjoittaja winstrol » Ti Kesä 29, 2010 8:57 pm

niinpä saatto olla.
samassa tekstissä luki että max. pituus 2m, mielestäni tuo ei nykyjään pid paikkaansa. mopothan saa olla vaikka kilometrin pitkiä.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Kesä 30, 2010 6:59 am

Jos akseliväli menee yli 2 metriä tai keulakulma yli 47 astetta niin tarvii jarru- ja käsittelykokeen. Tuokaan ei tietääkseni oo ollenkaan mahdoton juttu toimivalla vehkeellä. Jäykkäperiä saa silleen että rälläköi vanhan pois ja hitsaa jäykän tilalle, sitten käydään konttorilla näyttääs että tuli tällänen. "Uusista" vehkeistä en tiedä onko niissä jotain omia pykäliä mutta vanhemmissa lähinnä noin. Kantsii ehkä kysellä MMAF foorumilta kun täällä on kaikilla vaan höyryä päässä.

Mutta ihan ensin kantsii hommata se 40t € leikkirahaa niin on hauskempi leikkiä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

winstrol

Viesti Kirjoittaja winstrol » Ke Kesä 30, 2010 8:22 am

mmmaff korkattu.
elättelen toiveita jottei paperirahaa tarvisi kovinkaan paljo.
eihä tuoho tarvi saada kuin se runko, muut osasethan mulla on jo dösässä kiinni...epäjärjestyksessä tosin.

JP_445
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JP_445 » Ke Kesä 30, 2010 9:36 am

Siinä rungossa kannattaa ottaa huomioon alkuperäisen koneen teho. Saattaapi olla että tulee vaikeuksia löytää sellaista. Hondalla on se VF 1100 C ja Jammulla V-max joiden hinnat taivaissa.
<div>Liian hidas</div><br>

ruuvi

Viesti Kirjoittaja ruuvi » Ke Kesä 30, 2010 10:07 am

Jos aiot käyttää busan osia sellaisenaa, niin hd-runkojen emäputket, akselinkiinnikkeet ym. eivät sovi. Se lisää työmärää ja nostaa hintaa. Pitäisi rungon kuitenkin saada alle 5000e. Lisäksi sitten lokarit, satulat ym. Jos ne kaikki teettää, niin hinta nousee. Vastasiko se Moore?

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Kesä 30, 2010 10:10 am

Pitääkö se olla rautainen putkirunko? Ei kai siinä kauaa nokka tuhise jos busan runkoon liimaa kiinni jäykän perän.

storbacka

Viesti Kirjoittaja storbacka » Ke Kesä 30, 2010 12:31 pm

Smokie kirjoitti:Pitääkö se olla rautainen putkirunko? Ei kai siinä kauaa nokka tuhise jos busan runkoon liimaa kiinni jäykän perän.
Eihän siinä kauaa mene. Mut pitikös siitä pyörästä tulla sen näkönen, että sillä kehtaa ajaa myös päivänvalossa? :D

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Kesä 30, 2010 1:28 pm

Mä käsitin että jäykkä perä nyt vaan on saatava, saatana!

Oli muuten siinä bobberi GSXR:s törkeät syylärit. Nestekone näyttää muutenkin vähän arveluttavalta, mutta ne syylärit!!! Hyi yäk.

ruuvi

Viesti Kirjoittaja ruuvi » Ke Kesä 30, 2010 3:37 pm

.
Viimeksi muokannut ruuvi, To Maalis 21, 2013 8:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Kesä 30, 2010 6:40 pm

Hodakassa on tarpeeksi putkia ja letkuja mihin katse kiinnittyy :lol: Mutta melkein siihenkin kantsis laittaa syyläri rungon alle ja tehdä alumiiniputkesta ejektori ajoviimaan. Vitun syylärit, paska keksintö.

Tsekatkaa Tularis, siinä on syyläri sijoitettu oikein.

winstrol

Viesti Kirjoittaja winstrol » Ke Kesä 30, 2010 7:30 pm

ei o mooret vastaillu.
jaa käviki ilmi että kaveri oli sillä muuttanu joku vuosi sitten hd:n keulakulmaa + joku pikkujuttu, niin oliha tuoki menny melkeen tonniin.
sitte että koko runko...moore on kyl pois laskuista.

laitoin stoneheadille tekstaria, yllätys jottei vastaa. mut sehän ajaaki sitä monsteria koko kesän.
siltä ny pitäs onnistua mikä vaan.

ja yksi ameriikan ihme vastasi näin: "Yes, we could do it. We would have to have either the frame or the engine in-house (or, preferably both) in order to create a motor mount jig fixture.
Since this would involve a lot of R&D time, it would be between $3,000 and $4,000."

yes yes.
meikä kun lähettää ensi busan sinne ja sillee:(

mutta eihä tässä kai hätiä.

suunnitelma A: puukkosahalla ylimääränen pois. sitte aluhitsari liimaa kaikki yhteen puuhun.
loppu koputellaan pikkuse pelliä mutkalle, tarjoustalosta maalit, motonetistä stongat...avot.

sitä vaan että josko aluliimari kolvaisi korvakkeita sinnetännejatuonne, niin saisi sitte säädellä 8mm pulteilla erill haluttuja pellinpaloja & rautakappaleita mielensä mukaan.

eikai tämä ny paljoo voi maksaa?? hä??

jaa eihän tuota tarvi edes muutos mitään.
pikkusen vaan vahvistettu runkoa entisestään?!

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Kesä 30, 2010 7:59 pm

Mun kaveri tykkää tehdä runkohommia. Oli naurussa pitämissä kun eräs toinen kaveri joka on tälläistä pyöränvahaaja-tyyppiä toteutti elinikäisen haaveensa ja osti HD:n vähän ennen 50v synttäreitä. Se oli soittanut tälle em. tyypille, varautunut hommaan ottamalla tankin pois ja sitten kun tää tyyppi tulee paikalle se kysyy vaan "kustomi vai tsopperi?" Nooooo... Tsopperi? "jumalauta kun rupes heti kipinät lentään, siis se paino sillä isolla rälläkällä runkoon niin että moottori hyyty" :lol: Mä en tiedä mitä se kuvitteli, ei tsopperia millään vahalla saa.

winstrollille semmoinen pikku vinkki että halvalla voi toteuttaa jotain ainoastaan siten että löytää jonkun muun nimen laskuun sinne viivan alle.. Jos jollain teettää jotain niin tarttee olla valmis maksamaan kans.

winstrol

Viesti Kirjoittaja winstrol » Ke Kesä 30, 2010 9:02 pm

näin se menee.
mutta suun aukominen on viel halpaa, niin ja jos teettää pienesti?

Perkele

Viesti Kirjoittaja Perkele » Ke Kesä 30, 2010 9:04 pm

Täällä odottaa sitten korillinen kossua kun saat tän projektin valmiiksi ja ajoon.Eikä maksa mitään.
Kuva

winstrol

Viesti Kirjoittaja winstrol » Ke Kesä 30, 2010 9:08 pm

ekkös perkeleles tee tommosia melkeen työkses??
onkos tuos site jotain??

ei siitä mtn näyttelyvoittajaa.
jos pimeellä ainoastaan ettei kukaan näe.

ja onhan niinkin, että kun pääsee tarkemmin kummastelemaan, niin voipi olla siinä.
mutta en ny just näe miksei.

Vastaa Viestiin