pakosarjojen maalaus / pinnoitus

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Masap

pakosarjojen maalaus / pinnoitus

Viesti Kirjoittaja Masap » To Touko 27, 2010 5:19 pm

ei löytynyt haulla mitään vastauksia...

millä porukka on maalannu/pinnoittanu pakosarjoja pyöristä että pysyy siistin näkösenä?

tahtoo nuo kilikali kuumakestot käristyä pois
No brain , No pain

Kyrpäjooseppi

Re: pakosarjojen maalaus / pinnoitus

Viesti Kirjoittaja Kyrpäjooseppi » Pe Touko 28, 2010 12:18 am

Masap kirjoitti:ei löytynyt haulla mitään vastauksia...

millä porukka on maalannu/pinnoittanu pakosarjoja pyöristä että pysyy siistin näkösenä?

tahtoo nuo kilikali kuumakestot käristyä pois
Marteliuksella tuntus olevan tietämystä. Ois pitäny omakin pakosarja sielä pinnottaa, mutta lomautus iski niin piti valita juopottelenko vai pinnotanko pakosarjan...
"Eikä Pentti oo läski, se on vaa painava..."
Kummeli V

Kuuluisia viimeisiä sanoja...

"kuka ihmeen Simo Häyhä"
puna-armeijalainen

The_Hooligan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Pe Touko 28, 2010 8:46 am

Prätkä Paja tarjoaa muutamalaista pinnoituskäsittelyä pakosarjoihin, kannattaa kysyä suoraan sieltä vaihtoehtoja. Ja myös viime lehdessä esiteltyä keraamista pinnoitustakin.

NoFuel

Viesti Kirjoittaja NoFuel » Pe Touko 28, 2010 11:00 am

Omat turbopakosarjat olen aina maalannut Black Satin nimisellä keraamisella pinnoitteella, ajaa komeasti asiansa. Googlesta löytyy.
With a name like NoFuel, it has to be good.

NoFuel motorcycles. The power on your side.

Tomba

Viesti Kirjoittaja Tomba » Pe Touko 28, 2010 5:17 pm

Hornat ja muut halvimmat mömmöt kannattaa ainaki unohtaa suosista..!
Tuota black satin juttua meinasin ite laittaa, maahantuojan sivuilta asialliset ohjeetki..
Koska ollaan perillä...?

pinchi

Viesti Kirjoittaja pinchi » Pe Touko 28, 2010 8:34 pm

black satinit oon vetäny jokaiseen tekemääni autojen turbosarjoihin,hyvin on pysyny,ja ihan fiksun näköinenkin tulee.

Tomba

Viesti Kirjoittaja Tomba » La Touko 29, 2010 12:48 pm

Noista Tech Line pinnoitteista en oo kuullu kyl yhtäkään negatiivistä palautetta..

Vaikka ite oon ite sitä mieltä: ettei oo muita värejä musta ja mattamusta, niin alan kyllä kääntymään tohon titaanin siniseen http://www.martelius.com/index.php?modu ... =TL-CGT100 ja seuraavan kerran kun koneen purkaan(jos en viel kannattaa kasatakki) niin mäntä ja palotila saa pinnoitteen kans..http://www.martelius.com/index.php?modu ... uct=TL-CBX
Koska ollaan perillä...?

ZX-14R

Viesti Kirjoittaja ZX-14R » La Touko 29, 2010 3:07 pm

Kaikkia näitä(kin) pinnoitteita saa myös Rätkä Pajalla teetettyä, jos ei itse tahdo tärvätä menemään. Siellä on mm. pinnoitettua mäntää näkösillä, jos haluaa hypistellä ensin. Ja syödä vasta saunan jälkeen.

Arttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arttu » La Touko 29, 2010 11:10 pm

Tomba kirjoitti:Noista Tech Line pinnoitteista en oo kuullu kyl yhtäkään negatiivistä palautetta..
No joo, ei voi haukkua, mutta ei tuo Black Satin ihan mitä tahansa kuitenkaan kestä. Ainakin mulla tuo on lähtenyt turbopakosarjan kollektorista kävelemään ajan myötä. Tosin paikka on varsin lämmin ja siihen lentää suoraan eturenkaalta kaikki hiekka ja kura. Ja tuolla on ajettu kaikilla keleillä ja myös hiekkateillä.

Joka tapauksessa parasta tavaraa tuohon tarkoitukseen mitä olen kokeillut.
Arttu

cooleri

Viesti Kirjoittaja cooleri » Ma Touko 31, 2010 7:49 am

Tomba kirjoitti:Hornat ja muut halvimmat mömmöt kannattaa ainaki unohtaa suosista..!
Mulla on turbon pakosarjassa Horna-tyyppinen kiuasmaali pysynyt hyvin kiinni jo 6 vuotta. En väitä että se olisi yhtä hyvännäköinen kuin vaikka cromattu mutta hyvin estää ruostumisen ja peittää mahdolliset hitsaussaumojen jäljet. Toki Horna myös tummuu siitä mitä se on heti maalauksen jälkeen mutta kun se kerran on kuumentunut ei se siitä enää muutu. Eli jos pakosarja on pikkasen "piilossa" esim.välijäähdyttimen tai muun takana on Horna ihan kelpo maali. Mihinkään näyttely-pyörään sitä tietenkään ei kannata laittaa!

Vastaa Viestiin