Minkälainen on noisekiller?? mistä sen näkee jos on kiinni??? mulla on jammun rytkösessä Micronin slipari ja ihmeen miedot on mekkalat. mietin vaan et oisko mahdollista et olis noisekiller siellä jossain!?!?
Noise killer putkessa????
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- axion
Noise killer putkessa????
Nyt on pakko kysyä, kun en tiedä ja tehän tiedätte kaiken täällä.
Minkälainen on noisekiller?? mistä sen näkee jos on kiinni??? mulla on jammun rytkösessä Micronin slipari ja ihmeen miedot on mekkalat. mietin vaan et oisko mahdollista et olis noisekiller siellä jossain!?!?
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny.<br>
- GertMüller
- Lazz1
- Viesti:
- Aqusto
- holger
- T.A
Pyörissä mihin tota gp styleä saa on yleensä toinen vaimennin/katalysaattori pönttö moottorin alla jolloin toi toimii ns.pakoputken päänä vakion kakkos vaimentimen korvikkeena ja jos melua haluaa lisää niin se vaimennin osa putken sisältä pois..holger kirjoitti:Mulla on laserin extreme, se gp-style. Siinä piti olla noisekiller mutta sellasta perinteistä killeriä ei oo. Käsitin siitä "manuskasta" mikä tuli mukana että "killeri" on se suodatinosa putken sisällä. Sen pystyy kyllä irrottamaan ja silloin ei oo minkäänlaista vaimennusta. Näin laserissa![]()
Ei siis ole tarkoitettu pyörän alkuperäisvaimentimen korvikkeeksi,jos haluaa pitää äänet edes vähän hiljaisina.
- holger
Noo, mulla on änkkärin lisäksi katti motin alla että joo kyllä. Mutta kyllä tuota gp-styleä saa esim z750 jossa vastaavaa ratkaisua ei oo vaan katti on vakioänkkärissä. Tosin kyllä ne tuutitkin siihen sitten on isommat ja niissä voi sitten ollaki sellanen "oikea" perinteinen killeriT.A kirjoitti:Pyörissä mihin tota gp styleä saa on yleensä toinen vaimennin/katalysaattori pönttö moottorin alla jolloin toi toimii ns.pakoputken päänä vakion kakkos vaimentimen korvikkeena ja jos melua haluaa lisää niin se vaimennin osa putken sisältä pois..holger kirjoitti:Mulla on laserin extreme, se gp-style. Siinä piti olla noisekiller mutta sellasta perinteistä killeriä ei oo. Käsitin siitä "manuskasta" mikä tuli mukana että "killeri" on se suodatinosa putken sisällä. Sen pystyy kyllä irrottamaan ja silloin ei oo minkäänlaista vaimennusta. Näin laserissa![]()
Ei siis ole tarkoitettu pyörän alkuperäisvaimentimen korvikkeeksi,jos haluaa pitää äänet edes vähän hiljaisina.