Noise killer putkessa????

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

axion

Noise killer putkessa????

Viesti Kirjoittaja axion » Ti Touko 18, 2010 11:03 am

Nyt on pakko kysyä, kun en tiedä ja tehän tiedätte kaiken täällä.
Minkälainen on noisekiller?? mistä sen näkee jos on kiinni??? mulla on jammun rytkösessä Micronin slipari ja ihmeen miedot on mekkalat. mietin vaan et oisko mahdollista et olis noisekiller siellä jossain!?!? :freak: :freak: :freak:
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny.<br>

GertMüller

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ti Touko 18, 2010 11:24 am

Puhutaan ilmeisemmin db killeristä...

Yhdellä pultilla kiinni vaimentimen ulostulossa, pitäisi huomata helposti.
-Unknown Fighters SFC-

Lazz1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lazz1 » Ti Touko 18, 2010 11:27 am

esim. Kuva

Aqusto

Viesti Kirjoittaja Aqusto » Ti Touko 18, 2010 3:10 pm

Voi olla esimerksi myös vaimentajan ja sitä seuraavan putken pätkän välissä, niin että siihen pääsee käsiksi kun kiertää vaimentajan irti. Näin mulla TiForcessa, tai siis oli - joku on varmaan varastanut mun db-killerin... :lol: :firing: Samanlainen systeemi on muistaakseni ainakin Laserin Stealth-vaimentajissa?

holger

Viesti Kirjoittaja holger » To Touko 20, 2010 3:54 pm

Mulla on laserin extreme, se gp-style. Siinä piti olla noisekiller mutta sellasta perinteistä killeriä ei oo. Käsitin siitä "manuskasta" mikä tuli mukana että "killeri" on se suodatinosa putken sisällä. Sen pystyy kyllä irrottamaan ja silloin ei oo minkäänlaista vaimennusta. Näin laserissa :D

T.A

Viesti Kirjoittaja T.A » To Touko 20, 2010 5:27 pm

holger kirjoitti:Mulla on laserin extreme, se gp-style. Siinä piti olla noisekiller mutta sellasta perinteistä killeriä ei oo. Käsitin siitä "manuskasta" mikä tuli mukana että "killeri" on se suodatinosa putken sisällä. Sen pystyy kyllä irrottamaan ja silloin ei oo minkäänlaista vaimennusta. Näin laserissa :D
Pyörissä mihin tota gp styleä saa on yleensä toinen vaimennin/katalysaattori pönttö moottorin alla jolloin toi toimii ns.pakoputken päänä vakion kakkos vaimentimen korvikkeena ja jos melua haluaa lisää niin se vaimennin osa putken sisältä pois..
Ei siis ole tarkoitettu pyörän alkuperäisvaimentimen korvikkeeksi,jos haluaa pitää äänet edes vähän hiljaisina.

holger

Viesti Kirjoittaja holger » To Touko 20, 2010 8:06 pm

T.A kirjoitti:
holger kirjoitti:Mulla on laserin extreme, se gp-style. Siinä piti olla noisekiller mutta sellasta perinteistä killeriä ei oo. Käsitin siitä "manuskasta" mikä tuli mukana että "killeri" on se suodatinosa putken sisällä. Sen pystyy kyllä irrottamaan ja silloin ei oo minkäänlaista vaimennusta. Näin laserissa :D
Pyörissä mihin tota gp styleä saa on yleensä toinen vaimennin/katalysaattori pönttö moottorin alla jolloin toi toimii ns.pakoputken päänä vakion kakkos vaimentimen korvikkeena ja jos melua haluaa lisää niin se vaimennin osa putken sisältä pois..
Ei siis ole tarkoitettu pyörän alkuperäisvaimentimen korvikkeeksi,jos haluaa pitää äänet edes vähän hiljaisina.
Noo, mulla on änkkärin lisäksi katti motin alla että joo kyllä. Mutta kyllä tuota gp-styleä saa esim z750 jossa vastaavaa ratkaisua ei oo vaan katti on vakioänkkärissä. Tosin kyllä ne tuutitkin siihen sitten on isommat ja niissä voi sitten ollaki sellanen "oikea" perinteinen killeri

Vastaa Viestiin