Ja jos täältä löytyy asiantunteva kaveri, joka haluaa talven aikana auttaa asiassa, luonnollisesti korvausta vastaan, niin ilmottaudu.
YZF600R:n vaihteistosta
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Dona
YZF600R:n vaihteistosta
Ongelmana se, että kovemmilla kierroksilla kakkonen ei tahdo mennä kunnolla päälle vaan joko tiputtaa vapaalle tai ronksahtaa. Mitä lootasta on mennyt rikki ja millanen homma korjata/kustannus?
Ja jos täältä löytyy asiantunteva kaveri, joka haluaa talven aikana auttaa asiassa, luonnollisesti korvausta vastaan, niin ilmottaudu.
Pyörähuolloissa työskentelijät etusijalla.
-
Kujo
- -Jake-
Kujon kuvaus taitaa olla syy tuohon sun vikaan. Itellä alko vedättäessä pienellä nykäyksellä.Ihan kuin hyppäis ketjut yhden hampaan yli. Paheni koko ajan siihen asti että pykälä hyppää pois päältä. Vältä loppukauden ajoissa tuota kakkos vaihdetta. Mulla kestää kolmonen vielä alle 4000 kierroksissa kaupungissa. Muuten vaihdan suoraan 2 --> 4 vaihteelle nopeissa kiihdytyksissä.
Kakkosen rattaat ja siirtäjähaarukka on välttämättömät vaihdettavien osien listalla. En tiedä kuinka paljon yzf laatikoissa on eroa fzr:n laatikoihin. Kujo varmaan osaa vastata on yzf 2 rattaan viereinen ratas juuri tuo 6 ratas, jolloin luonnollisesti sekin menisi vaihtoon.
Arwidsonin (Nykyinen Konekesko) hintoja mun pyörään: kolmosen rattaa ovh-hintoina 130 ja 170 = 300 +siirtäjähaarukka.+TARVIKEtiiviste sarja 250 .
Halpaa vai mitä.
Pannaan samalla koko kone uusiksi.
Kakkosen rattaat ja siirtäjähaarukka on välttämättömät vaihdettavien osien listalla. En tiedä kuinka paljon yzf laatikoissa on eroa fzr:n laatikoihin. Kujo varmaan osaa vastata on yzf 2 rattaan viereinen ratas juuri tuo 6 ratas, jolloin luonnollisesti sekin menisi vaihtoon.
Arwidsonin (Nykyinen Konekesko) hintoja mun pyörään: kolmosen rattaa ovh-hintoina 130 ja 170 = 300 +siirtäjähaarukka.+TARVIKEtiiviste sarja 250 .
Halpaa vai mitä.
Pannaan samalla koko kone uusiksi.