AInakin näin perstuntumalla tuntuu että kone toimii paremmin...
Duken kaasarin letkut?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Boss
Duken kaasarin letkut?
Eli, osaako kukaan neuvoa mikä letku ja mikä liitin pitää irroittaa jotta herttua II alkaa toimimaan paremmin.
Lähes kaiken muun olen jo tehnytkin, eli hain Racing Bikestä 180 suuttimen, ilmanputsarin kansi poies ja pöntöt takaa auki (väli osa putkeen on silleen tilauksessa). Niin ja sitten vielä kun ne sano että jotain suutinta pitäisi kääntää 2,5 kierrosta auki.... mikäköhän suutin siellä on säädettävissä????
Stay cool, fly high
- samisetä
- Viesti:
Re: Duken kaasarin letkut?
letkuista ei mitään hajua, mutta yks liitin/piuha hässäkkähän sinne menee. eiku irti vaa rohkeestiBoss kirjoitti:Eli, osaako kukaan neuvoa mikä letku ja mikä liitin pitää irroittaa jotta herttua II alkaa toimimaan paremmin.Lähes kaiken muun olen jo tehnytkin, eli hain Racing Bikestä 180 suuttimen, ilmanputsarin kansi poies ja pöntöt takaa auki (väli osa putkeen on silleen tilauksessa). Niin ja sitten vielä kun ne sano että jotain suutinta pitäisi kääntää 2,5 kierrosta auki.... mikäköhän suutin siellä on säädettävissä????
AInakin näin perstuntumalla tuntuu että kone toimii paremmin...![]()
ite meinasin että ei laittais mitää reikäputkea/villaa enää pönttöön turhaan tukkeeks, vaa antais paukkua oikein kunnolla. mutta rajansa kaikella. mites onko sulla ilman väliputkea peli ajossa?.
-
Boss
Anataa putkien paukkua
eli ei ole mitään siellä pöntön perässä, eikä ole liian kovat äänet, ei ollenkaan. Joo seosta on rikastettu nostamalla neulaa ja suuntinta vaihtamalla, niin ja sitten ilma ruuvi 2.5 kierrosta auki... enköhän mä revi ne letkut ja piuhat kaasarilta huitsun nevadaan. Näin eilen illalla muutaman herttua tyypin ja ne oli ottaneet ne piuha hässäkät pois ja kuulemma kelaa paljon paremmin kierrokset ylös! Suosittelivat myös etttä pistäis piikin tai pari pienemmän eturattaan, jaksaa mewnnä paremmin. Racing Bikeen on tulossa se väliputki...
Stay cool, fly high
- Split
ettikää searchilla, selostin johki mitä mun ex-dukeen tehtiin aijemmin.. luistiin porattiin isompia reikiä ja neulaa nostettiin, suutin oli muistaakseni lähemmäs 190, ilmanputsarin kansi otettii pois, en tiiä miten ne letkut meni, ne otettiin huollossa pois
.. sit siitä y-haarasta löytyy semmone typerä ohjainläppä mikä kantsii rotsata helvettiin sieltä.. vääntö parani huomattavasti ja siirty alemmas muutoksilla. Selitin kuvien kanssa jossain aikasemmassa threadissa ne .. Mnjoo
Paljo sun mutsis työntää kuulaa?