HD 883
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
boudari
Osaisiko joku kuvailla, mihin kategoriaan kyseinen
pyörä sijoittuu. Kertokaa esim. onko siitä
reissukaveriksi pitemmälle matkalle. Kertokaa myös
jotakin statistiikkaa, tehoista, huippunopeudesta,
mukavasta matkanopeudesta ym. Kertokaa ihan
kaikki, mitä kyseinen pyörä teille sanoo. Olen
lähinnä kiinnostunut, näistä uusimmista malleista,
eli vm. 89-01. Olen nimittäin päättänyt ostaa
kyseisen mopon. Mielummin kyllä ostaisin ostaisin
1200:n näin mielikuvan perusteella tai kaikkein
mielummin isolohkon. Kysymys on vain siitä
rahanpaskasta, jota ei ole iknä tarpeeksi, ja
tuota pihiluonteisuuttakin on vähän. Vai ptäisikö näin pihimmänpuoleisena tyytyä Japsiin, siis minulla on mielikuva, että kysymys olisi tyytymisestä.
pyörä sijoittuu. Kertokaa esim. onko siitä
reissukaveriksi pitemmälle matkalle. Kertokaa myös
jotakin statistiikkaa, tehoista, huippunopeudesta,
mukavasta matkanopeudesta ym. Kertokaa ihan
kaikki, mitä kyseinen pyörä teille sanoo. Olen
lähinnä kiinnostunut, näistä uusimmista malleista,
eli vm. 89-01. Olen nimittäin päättänyt ostaa
kyseisen mopon. Mielummin kyllä ostaisin ostaisin
1200:n näin mielikuvan perusteella tai kaikkein
mielummin isolohkon. Kysymys on vain siitä
rahanpaskasta, jota ei ole iknä tarpeeksi, ja
tuota pihiluonteisuuttakin on vähän. Vai ptäisikö näin pihimmänpuoleisena tyytyä Japsiin, siis minulla on mielikuva, että kysymys olisi tyytymisestä.
-
Night rider
- B1200
- Viesti:
-
Motorhead
Eihän se 883 sportsteri mikään raketti oo vakiona, kuristettu niinkuin muutkin mutta saa siitä virittämällä tehokkaan pyörän, tulee vaan kalliiksi. Jos perse ei oo silkkiä niin voi sillä tehdä matkaaki. Tehot jotain 50 hp:n luokkaa vakiona, muille tiedoksi, että sehän on jumankekkulis sentään fiilis juttu haluaako Japsin vai Hoodeen, tai mitä ominaisuuksia pyörältä haluaa. Jos oot pihi/pa ja haluat tehoja niin osta nipponi.
-
ThunderKick
- Viesti:
Ainoat perustelut HD:n ostamiseen ovat juuri: "Perinteitä pitää kunnioittaa" ja "Fiilis on ihan eri"!
HiH! sanon minä. Tottakai, joillain ihmisillä on "H-D fetissi" näitä ihmisiä ymmärrän täysin, mutta en heidän itsekeskeisyyttä liikenteessä. Tuttava porukasssa 7 jätkää osti Custom pyörät ja yksi heistä juuri tuon kyseisen H-D:n vuosimallia 90, tai jotain kuultuaa viisaammilta "Perinteitä pitää kunnioittaa" fraasin. Siinä ei mennyt, kuin kuukauden päivät, kun tää jätkä oli Bikeworldin pihassa kattelemassa uutta Drag Staria. On kuulemma ajomukavuus ihan eri tasoa. Itse oon sen verran nuori, et uskon siihen miltä ite tuntuu, enkä kenenkään "Fiilis on ihan eri" kommentteihin.
Noh! ajankin muoviluodilla
Käy ihmeessä edes kokeilemassa eri vaihtoehtoja ja mieti sitten, että onko se H-D sen arvoista!?!
HiH! sanon minä. Tottakai, joillain ihmisillä on "H-D fetissi" näitä ihmisiä ymmärrän täysin, mutta en heidän itsekeskeisyyttä liikenteessä. Tuttava porukasssa 7 jätkää osti Custom pyörät ja yksi heistä juuri tuon kyseisen H-D:n vuosimallia 90, tai jotain kuultuaa viisaammilta "Perinteitä pitää kunnioittaa" fraasin. Siinä ei mennyt, kuin kuukauden päivät, kun tää jätkä oli Bikeworldin pihassa kattelemassa uutta Drag Staria. On kuulemma ajomukavuus ihan eri tasoa. Itse oon sen verran nuori, et uskon siihen miltä ite tuntuu, enkä kenenkään "Fiilis on ihan eri" kommentteihin.
Noh! ajankin muoviluodilla
Käy ihmeessä edes kokeilemassa eri vaihtoehtoja ja mieti sitten, että onko se H-D sen arvoista!?!
-
Motorhead
Joku tykkää joku ei, jonku perse kestää jonku ei, miksi joku ostaa Ducatin tai Guzzin Hondan sijasta. HD:ssä on paljon hyviäki puolia esim. huollon suhteen, ei oo venyviä ja katkeilevia nokka ketjuja, ei venttiilien säätöä(hyd. nost.), ei ketjuvetoa. Enkä mä mikään HD friikki oo, oon lähes kaikkiruokainen pyörien suhteen, kiinnostaa yhtälailla Katana kun Uraliki
Jos 6 nuorta kollia ostaa japsi customit ja 1 ostaa HD:n niin kuka ei kuulu joukkoon, jos se kaveri ei halunnut tai uskaltanut olla se ruma ankan poikanen
No ei vaan, onhan se ajomukavuus varmasti parempi Drag Starissa
Jos 6 nuorta kollia ostaa japsi customit ja 1 ostaa HD:n niin kuka ei kuulu joukkoon, jos se kaveri ei halunnut tai uskaltanut olla se ruma ankan poikanen
-
ThunderKick
- Viesti:
Noh, jos 30-40 vuotiaat äijät on nouria kolleja, niin huh huh!
Naapuri ja sen kaverit oli siis kyseessä. Ducatia kannatan todellakin. Kävin kamppailua Ducati Monsterin ja Hondan kanssa pitkään, lopulta päädyin nopeampaan vaihtoehtoon. Nyt ehkä valitsisin toisin, kun Ducatissa sattu olemaan Akron putket kiinni !! Damn! Noh talven aikana Cebariin kiinni vastaava setti. Ja jees HD on pyörä siinä missä muutkin, mutta en silti lähtis sitä jumalalliseksi pyöräksi nostamaan. Löytyyhän niitä viisysi kädinki kiillottajia autopuolelta
- B1200
- Viesti:
"ei oo venyviä ja katkeilevia nokka ketjuja, ei venttiilien säätöä(hyd. nost.), ei ketjuvetoa."
- Niin ja hoodeethan ovat tunnetusti niitä luotettavimpia ja helppohoitoisimpia
Japsien eduksi sanoisin mutu tuntumalla hinta/laatusuhteen. Ajettavuus/suoritusarvot kohdallaan - Tosin.. En hoodeeta täysin tyrmää - kyllä minäkin voisin koeajaa joskus tulevaisuudessa vaikkapa Buellia
- B1200
- Viesti:
"ei oo venyviä ja katkeilevia nokka ketjuja, ei venttiilien säätöä(hyd. nost.), ei ketjuvetoa."
Japsien eduksi sanoisin mutu tuntumalla hinta/laatusuhteen. Ajettavuus/suoritusarvot kohdallaan - Tosin.. En hoodeeta täysin tyrmää - kyllä minäkin voisin koeajaa joskus tulevaisuudessa vaikkapa Buellia
-
kawabata
-
FB
Kuvien perusteella on aika paha sanoo V-rodista vielä mitään. Mun silmiin näyttää aika oudolta. Noi muutokset on viety niin pitkälle että esim. kaikki pultit ja mutterit on muutettu tuumakokoisista metrisiksi, joka kertoo siitä, että tän markkina-alue on lähinnä eurooppa.
Testeissä on kehuttu pyörän ajokäyttäytymista, mikä tuntuu vähän oudolta, kun toi runkomitoitus ja ohjausgeometria on kopioitu aika suoraan kiihdytyskäyttöön rakennetuista Harrikoista.
Jossain jenkkilehdessä oli kuva Vance & Hinesin ja Screaming Eaglen customoimasta promopyörästä, joka näytti huomattavasti paremmalta kun toi tehtaan oma versio. Tolla lehtijutulla ilmeisesti yritettiin vähentää vannoutuneiden HD-äijien pelkoa siitä että tota V-rodia ei vois pahemmin rakennella.
Saas nähdä. On se kuiten käytävä koeajamassa, kunhan ensimmäiset tulee Suomeen.
Testeissä on kehuttu pyörän ajokäyttäytymista, mikä tuntuu vähän oudolta, kun toi runkomitoitus ja ohjausgeometria on kopioitu aika suoraan kiihdytyskäyttöön rakennetuista Harrikoista.
Jossain jenkkilehdessä oli kuva Vance & Hinesin ja Screaming Eaglen customoimasta promopyörästä, joka näytti huomattavasti paremmalta kun toi tehtaan oma versio. Tolla lehtijutulla ilmeisesti yritettiin vähentää vannoutuneiden HD-äijien pelkoa siitä että tota V-rodia ei vois pahemmin rakennella.
Saas nähdä. On se kuiten käytävä koeajamassa, kunhan ensimmäiset tulee Suomeen.