Tarraa...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Whaeva

Tarraa...

Viesti Kirjoittaja Whaeva » Ti Maalis 16, 2010 11:10 pm

Kellään käsitystä, mistä voisi tilata kuviollista, tai esim. metallihohtoista tarra-arkkia? Mainosliikkeet tuntuu poikkeuksetta myyvän vain perusvärejä, ei metallihohtoa...Kuulemma hekin sellaista saavat, muttei järkeä tilata yksityisen tapeisiin. Sama loru joka paikassa.

Joten mistä sitä saisi?

Latexiit

Viesti Kirjoittaja Latexiit » Ke Maalis 17, 2010 4:12 pm

Whaeva

Viesti Kirjoittaja Whaeva » Ke Maalis 17, 2010 8:07 pm

Ei oikein tuoltakaan löytynyt kunnollista. Tarve olisi siis sen näköselle tarralle, kun esim. maalattu metallihohtomaalipinta. Ei mitään heijastaa/liikennemerkkitarraa. Niistähän saa sakotkin.

esko-70

Viesti Kirjoittaja esko-70 » Ke Maalis 17, 2010 10:22 pm

Kokeiles ihan etolasta vois vaikka löytyykkin
Whaeva kirjoitti:Ei oikein tuoltakaan löytynyt kunnollista. Tarve olisi siis sen näköselle tarralle, kun esim. maalattu metallihohtomaalipinta. Ei mitään heijastaa/liikennemerkkitarraa. Niistähän saa sakotkin.
:deal:
--Kyllähän se köyhiä vituttaa, mutta ei se meitä koske ! <br>

Whaeva

Viesti Kirjoittaja Whaeva » Ke Maalis 17, 2010 11:30 pm

esko-70 kirjoitti:Kokeiles ihan etolasta vois vaikka löytyykkin
Whaeva kirjoitti:Ei oikein tuoltakaan löytynyt kunnollista. Tarve olisi siis sen näköselle tarralle, kun esim. maalattu metallihohtomaalipinta. Ei mitään heijastaa/liikennemerkkitarraa. Niistähän saa sakotkin.
:deal:
Ei siellä taida olla kun niitä hölmöjä numerotarroja. :D

CFH

Viesti Kirjoittaja CFH » To Maalis 18, 2010 12:22 am

Kysy Juubelilta! Olettaisin että osaa ainakin neuvoa.
Kuva

Juubelii

Viesti Kirjoittaja Juubelii » To Maalis 18, 2010 11:22 am

minkälaisee käyttötarkotukseen tai minkälaiseen pohjaan liimattavaksi tuo tarra tulis? mä voin ottaa selvää asiasta kyllä.

Whaeva

Viesti Kirjoittaja Whaeva » To Maalis 18, 2010 1:24 pm

Juubelii kirjoitti:minkälaisee käyttötarkotukseen tai minkälaiseen pohjaan liimattavaksi tuo tarra tulis? mä voin ottaa selvää asiasta kyllä.
Motskariin. Maalattuun ja lakattuun pintaan. Ei Välttämättä tarvii kestää siis lakkaa, mutta sään ja uv:n kestoa täytyis olla.

Tarkotus olis vetästä vitivalkoseen fillariin metallihohtotummanpunanen leveä raita yli, mustilla reunaviivoilla. Samoten leikata CBR- tekstit samasta arkista.

Noita 3M:n teippejä olen ennen hakenut ihan mainosliikkeistä, ovat olleet ihan laadukkaita. Nyt vaan tahtoisin ihan välttämättä sitä metallihohtoa. Ei oikeen nappaa mikään perusvärinen raita...

Juubelii

Viesti Kirjoittaja Juubelii » To Maalis 18, 2010 10:25 pm

Whaeva kirjoitti:
Juubelii kirjoitti:minkälaisee käyttötarkotukseen tai minkälaiseen pohjaan liimattavaksi tuo tarra tulis? mä voin ottaa selvää asiasta kyllä.
Motskariin. Maalattuun ja lakattuun pintaan. Ei Välttämättä tarvii kestää siis lakkaa, mutta sään ja uv:n kestoa täytyis olla.

Tarkotus olis vetästä vitivalkoseen fillariin metallihohtotummanpunanen leveä raita yli, mustilla reunaviivoilla. Samoten leikata CBR- tekstit samasta arkista.

Noita 3M:n teippejä olen ennen hakenut ihan mainosliikkeistä, ovat olleet ihan laadukkaita. Nyt vaan tahtoisin ihan välttämättä sitä metallihohtoa. Ei oikeen nappaa mikään perusvärinen raita...
ok. mä kyselen! :wavey:

Vastaa Viestiin