Tarraa...
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Whaeva
Tarraa...
Kellään käsitystä, mistä voisi tilata kuviollista, tai esim. metallihohtoista tarra-arkkia? Mainosliikkeet tuntuu poikkeuksetta myyvän vain perusvärejä, ei metallihohtoa...Kuulemma hekin sellaista saavat, muttei järkeä tilata yksityisen tapeisiin. Sama loru joka paikassa.
Joten mistä sitä saisi?
Joten mistä sitä saisi?
-
Latexiit
http://www.verkkari.fi/product_catalog.php?c=487 tuolla jotain ainakin
- esko-70
Kokeiles ihan etolasta vois vaikka löytyykkin
Whaeva kirjoitti:Ei oikein tuoltakaan löytynyt kunnollista. Tarve olisi siis sen näköselle tarralle, kun esim. maalattu metallihohtomaalipinta. Ei mitään heijastaa/liikennemerkkitarraa. Niistähän saa sakotkin.
--Kyllähän se köyhiä vituttaa, mutta ei se meitä koske ! <br>
-
Whaeva
Ei siellä taida olla kun niitä hölmöjä numerotarroja.esko-70 kirjoitti:Kokeiles ihan etolasta vois vaikka löytyykkinWhaeva kirjoitti:Ei oikein tuoltakaan löytynyt kunnollista. Tarve olisi siis sen näköselle tarralle, kun esim. maalattu metallihohtomaalipinta. Ei mitään heijastaa/liikennemerkkitarraa. Niistähän saa sakotkin.![]()
-
Whaeva
Motskariin. Maalattuun ja lakattuun pintaan. Ei Välttämättä tarvii kestää siis lakkaa, mutta sään ja uv:n kestoa täytyis olla.Juubelii kirjoitti:minkälaisee käyttötarkotukseen tai minkälaiseen pohjaan liimattavaksi tuo tarra tulis? mä voin ottaa selvää asiasta kyllä.
Tarkotus olis vetästä vitivalkoseen fillariin metallihohtotummanpunanen leveä raita yli, mustilla reunaviivoilla. Samoten leikata CBR- tekstit samasta arkista.
Noita 3M:n teippejä olen ennen hakenut ihan mainosliikkeistä, ovat olleet ihan laadukkaita. Nyt vaan tahtoisin ihan välttämättä sitä metallihohtoa. Ei oikeen nappaa mikään perusvärinen raita...
- Juubelii
ok. mä kyselen!Whaeva kirjoitti:Motskariin. Maalattuun ja lakattuun pintaan. Ei Välttämättä tarvii kestää siis lakkaa, mutta sään ja uv:n kestoa täytyis olla.Juubelii kirjoitti:minkälaisee käyttötarkotukseen tai minkälaiseen pohjaan liimattavaksi tuo tarra tulis? mä voin ottaa selvää asiasta kyllä.
Tarkotus olis vetästä vitivalkoseen fillariin metallihohtotummanpunanen leveä raita yli, mustilla reunaviivoilla. Samoten leikata CBR- tekstit samasta arkista.
Noita 3M:n teippejä olen ennen hakenut ihan mainosliikkeistä, ovat olleet ihan laadukkaita. Nyt vaan tahtoisin ihan välttämättä sitä metallihohtoa. Ei oikeen nappaa mikään perusvärinen raita...