lokari...?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ma Elo 18, 2003 10:09 pm

*hemu* kirjoitti:Janne mitäs helevettiä?!, onko mopoissa nykyään tuplalevyt edessä?!! :freak2:
joo! :D missä sä sen oot nähny?

jezzeahola

Viesti Kirjoittaja jezzeahola » Ma Elo 18, 2003 10:32 pm

Tossa DRD SM:s on näköjään tuplat edessä :eek:
Ostetaan rullaava stoppie ja keuliva jopo!

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ma Elo 18, 2003 10:42 pm

jezzeahola kirjoitti:Tossa DRD SM:s on näköjään tuplat edessä :eek:
ehkä vakiona!! :drin:

no on ne siinä vakiona!! :D

RomutKatuun

Viesti Kirjoittaja RomutKatuun » Ti Elo 19, 2003 11:35 pm

Mikset tee itse lokaria :-?

angel92
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » Ke Elo 20, 2003 1:20 am

RomutKatuun kirjoitti:Mikset tee itse lokaria :-?
Koska nykyään kaiken saa helposti kaupasta!

Bomberihuppari 50€?, kwakaZ1000 (tai vastaava) 15000€ ja perkele, sinähän olet BOMBER!

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ke Elo 20, 2003 3:37 pm

no annas mulle hyvät ohjeet miten tehä lokari :-?

ry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ry » Ke Elo 20, 2003 5:16 pm

Janne kirjoitti:
no annas mulle hyvät ohjeet miten tehä lokari :-?
muotoile pahvista sellanen suht koht passeli, sit levität sen päälle kermaviiliä ja kuivaat äipskän hiustenkuivaajalla. lopuksi sen voi maalata jos haluaa. suosittelen elintarvikevärejä.

Fireline

Viesti Kirjoittaja Fireline » Ke Elo 20, 2003 5:35 pm

Kuka vittu jaksaa vääntää kaiken itse ja sotkea sormensa rasvaan?

Jos pienellä rahalla saa nämä Bomberihuppari 50€?, kwakaZ1000 (tai vastaava) 15000€ niiin köyhä se on joka itse näpertää ruiskun kanssa.

Loppujen lopuksi tuloskin on muutamia poikeuksia lukuun ottamatta aivan käsittämättömän ruma. Sitten kun niitä vanhoja paskoja näkee jossain kadun kulmassa vinguttamassa rengasta niin huh huh... Porukalla onkin ilmeisesti yleisenä käsityksenä, se että riittää kunhan vaan on FIGHTERiiiiiii....

RomutKatuun

Viesti Kirjoittaja RomutKatuun » Ke Elo 20, 2003 10:21 pm

Fireline kirjoitti:Kuka vittu jaksaa vääntää kaiken itse ja sotkea sormensa rasvaan?

Jos pienellä rahalla saa nämä Bomberihuppari 50€?, kwakaZ1000 (tai vastaava) 15000€ niiin köyhä se on joka itse näpertää ruiskun kanssa.

Loppujen lopuksi tuloskin on muutamia poikeuksia lukuun ottamatta aivan käsittämättömän ruma. Sitten kun niitä vanhoja paskoja näkee jossain kadun kulmassa vinguttamassa rengasta niin huh huh... Porukalla onkin ilmeisesti yleisenä käsityksenä, se että riittää kunhan vaan on FIGHTERiiiiiii....
Mun mielestä on ihan vitun maku jos haluaa ostaa roippeet valmiina, ja laittaa ne vm.2003 pyörään, ostaa pakasta revitty b-huppari, ja kiiltävä richan takki sekä banditin potta, ja leikkii tosi fighteristia, eikä edes rengasta saa omin käsin vaihdettua!

Et oo varmaan edes mopoa omistanu, tai joutunu ainakaan remppaan jutuista päätellen.. mikäs siinä, jos pappa betalar, tai on muuten vaan muka liikaa rahaa, ni siinäpä laitat haisemaan, mutta älä tu vittuileen, että toisten pyörät on rumia paskoja, jos sulla ei oo mitään käryy muustaku nakkarilla elvistelystä..

no joo.. ite ainakin tykkään duunata ite biittejä, eikä se lienee kenenkään muun ongelma..? jätän noi paskanjauhannat omaan arvoonsa, mutta suosittelen kokeileen myös rakennusta, ellei peukalo ole ihan persereijässä...

ja janne, pistä joku yksityisviesti tai jotai, ni laitan pari fotoo, ni näät pätkityn loksun...

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ke Elo 20, 2003 10:28 pm

no ite oon kyllä sitä mieltä että se pitää ostaa koska on varma aika vaikee muotoilla sisti lokari itse!!

angel92
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » Ke Elo 20, 2003 11:21 pm

RomutKatuun kirjoitti:jätän noi paskanjauhannat omaan arvoonsa, mutta suosittelen kokeileen myös rakennusta, ellei peukalo ole ihan persereijässä...
Ja ikävä tosiasiahan on se että prätkä ei liiku kiiltävillä vanteilla, sairaan hienoilla maskeilla, crossistongilla, undertaileilla tai minivilkuilla.

moottoripyörässä on myös moottori... se millä se liikkuu.

Kiillottaminen jätetään naisille ja muovipalikoilla pelleily keravalle!

ps. niin ja jos pinppiä pitää saada niin miksei osta noilla prätkään törsätyillä rahoilla mielummin suoraa maksullista seksiä?

Fireline

Viesti Kirjoittaja Fireline » To Elo 21, 2003 12:06 am

--mutta älä tu vittuileen, että toisten pyörät on rumia paskoja, jos sulla ei oo mitään käryy muustaku nakkarilla elvistelystä.. --

Älä nyt turhaan hikeenny, SIIS hienosti rakennettu pyörä keppaa kaupasta ostetun mennen tullen!! Ja kaikki kunnia niitä tekeville. Oikeesti hienosti tehdyt pyörät ovat aivan mahtavia.

EI vaan mahda mitään ettei hernekeittopurkista tule hienoa tankinkorkkia,vaikka siihen liimaisi kylkeen neon valon ja kannen päälystäisi poron taljalla.

esim.84 mallin corolllasta ei saa hienoa tekemälläkään. HYVÄ se EI OLE myöskään siksi että on takavetoinen. Vanha paska se on vaikka jotkut niitä vuosi kaupalla rakentavatkin. Jokainen meistä arvostaa eriasioita. Ehkä mä vaan olen liian ranttu, mutta haluan että pärrä on ehjä kokonaisuus eikä mikään mattamusta romukasa.

En myöskään ymmärrä miten itsesuoritettu renkaan vaihtaminen liittyy olennaisesti moottoripyöräilyyn. Kyllähän kumin vaihtaa halutessaan lapsikin pyörän alle, mutta en vaan ole vaivautunut siihen. En oo maantiellä sun tukkona, vaikka rengas on liikkeessä alle pultattukkin. Voit uskoa sen. JA joo ei ole tarvinnut remonttia tehdä, pyörä pelaa hyvin ja takuu on voimassa.

RomutKatuun

Viesti Kirjoittaja RomutKatuun » To Elo 21, 2003 12:17 am

Mun pyörä sattuu olemaan matta-musta, enkä pidä sitä romukasana...
-Hetero Sexual Role Model-

angel92
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » Pe Elo 22, 2003 1:48 am

mun pyörä taas on musta niistä kohtaa mistä maali ei ole lähtenyt, lokasuojana on mehukattipurkki ja kylki paikattu alumiiniteipillä...

prätkä myös on vuosimallia 84 ja takavetoinen(niinku mun pikkubroidikin).

Nrtl

Viesti Kirjoittaja Nrtl » Ma Elo 25, 2003 5:47 am

ja noinsanoen pelkkä paska! Sitä en kiellä etteikäö paskalla myös pääse helvetin lujaa, mutta siitä paskasta ei tykkää ne 15wee tytöt jotka siellä niitä mopoja kattelee ja haluis päästä kyytiin... :lol: :lol:
Tosin meillä useilla on idea päästä ajelemaan, eikä kiistellä jonku mopopojan kansaa siitä, mikä on hiano lokari, ja vittuuntua siitä jos jollain on varaa teettää huollot hienossa liikkeessä..
Turha täällä on ihmsiä arvostella.. "tuskin osaat vaihtaa ees rangasta..." Mä voin ainaki sanoo suoraa, että jos mul ois tarpeeks rahaa, ni en todellakaan vaihtais ite rengasta, tai öljyjä tai muuta vstaavaa.. Ja mulle on moottoripyörät harrastus, mutta sen ajminen EI HUOLLOT... Rakentaminen taas on harrastus erikseen, mutta jos sitä ei muut harrasta, ni en mä niitä rupee haukkuu, niinku sä Angel...!! Mä harrastan myös esim. futista, mutta en hauku kömpelöiks niitä joita se ei kiinnosta, vaikka osaiski pelata...!!!
Tehkää niin pitkälle kun osaatte, mä voin jatkaa...

Vastaa Viestiin