Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
RTL
-
-
Viesti
Kirjoittaja RTL » Pe Syys 19, 2003 1:44 pm
Janne kirjoitti:
RTL kirjoitti:
Janne kirjoitti:vois kyl ottaa pois ton mut amis tuning neon valon joka oikeestaan on loiste putki!!biilteeeman laatu kamaa 6egee!!
Mitä vittua tämä lause tarkoittaa ?????
tarkottaa sitä et voisin ottaa pois ton mun loiste putken joka mul on loksun alla joka nyt on otettu jos katot kuvaa minkä mä oon pistäny sivulle!
Olet sinä poika sekasin, mua ttuukaan kiinnosta kattoo sun tummia kuvia ja loisteputkias, ota vaan ne lääkkeet kun lääkäri määräs. T: ISÄ (ja Äiti)
P.S: Kuudeksi kotiin kun on Perjantai ja saunapäivä!!!
-
angel92
-
-
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja angel92 » Pe Syys 19, 2003 3:58 pm
Kyllä Janne on taas kuningas jätkä, pitää se muistaa heti alkuun. HYVÄ!
Onks toi nyt sitten niin SAIRRAAAN magee? Ei ainakaan mun mielestä, ei tollasella houkuttele kuin homoja ja poliiseja ympärilleen (homot&poliisi, onko niillä sit jotain eroa).
Voishan tonne pohjaan laittaa tietysti vaikka lisäpitkät, niin näkis syksyn pimeinä iltoina vähän eteenpäin kun etupyörä on ilmassa.
-
Welho
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Welho » Pe Syys 19, 2003 8:05 pm
angel87 kirjoitti:Voishan tonne pohjaan laittaa tietysti vaikka lisäpitkät, niin näkis syksyn pimeinä iltoina vähän eteenpäin kun etupyörä on ilmassa.
Katoin pari päivää sitten Las Vegas Extremes pätkiä ja hemmoilla oli jonkin sortin valot pohjassa. Näkyi olevan ihan tarpeeseen,kun hemmoilla ei oikein tahdo keula maata koskea...
-
RoadRunner
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja RoadRunner » La Syys 20, 2003 2:39 pm
Saatanan ruma.
Control is nothing without power.
-
Bronx
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Bronx » Ti Loka 07, 2003 12:49 am
mulla oli koko viime ajokauden yks sininen neon putki alakatteessa kiinni
ja olihan se ihan siisti varsinkin pimeällä! mut siin on vaan yks ongelma kun noi valo viritelmät ei sais olla ajossa päällä! niin mulle ainakin poliisit väitti ja antovat 35euron sakon päälle
mut nyt kun tulee streetfigteri pärrästä niin tulee pyörään valoja
ainakin koneen alle ja taka rapa kaareen
jos joku muu on laittamassa neon putkia pyöräänsä nii ainakin joidenkin putki pakettien ympärillä on sellainen muovinen suoja putki!? nii sen suojaputken päät on huonosti tiivistetty niin ne kannattaa tiivistää itse uudestaan kirkkaalla silikoonilla
Suzuki GsxR 750 vm00
-
Wallu
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Wallu » To Loka 09, 2003 9:01 pm
Tuli täs mieleen et:
1) onko noita mustavaloputika ledeinä???
2) minkä väristä se UV-maali on päivällä vai onko läpinäkyvää???
Kokonaisuutena et aattelin et maalais pyörien vanteet tolla maalilla ja sit piilottais tommosen Mustavalo-ledin (jos niitä on) jonnekkin haarukoiden väliin ni vanteet hohtais. Onko kukaa koskaa tehnyt vastaa vaa ja onko ideoita miten lähtis totuttaa?
-
iba-86
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja iba-86 » To Loka 09, 2003 10:07 pm
se maali joka hohtaa uv valossa lähtee muistaakseni vedelle pois ja se on läpinäkyvää. voi olla et sitä saa jo semmosena et se ei lähe vedellä pois.uv ledejä on mutta ne ei oo kovin tehokkaita verrattuna pieniin putkiin (paksuus1cm pituus 10cm)
-
Wallu
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Wallu » Pe Loka 10, 2003 9:50 am
okei.. kiitti.... mut voi kokeilla lakata se UV-maalin pita ni ei vesi haittaa
Zori...
-
jusutus
-
-
Viesti
Kirjoittaja jusutus » Pe Loka 17, 2003 8:53 pm
Janne kirjoitti:jos joku nyt noita ledejä on laittamassa niin biilteemasta saa iha kelpo ledejä ja kelpo hintaankin!! ja sen saa aika näppärästi kin kiinni siinä on meinaa sama systeemi mitä noissa esim varaosa lukoissa käytetään eli ledi jonkun reiän läpi ja sitten mutteri toiselta puolelta kiinni!!hintaa on joku 1egee.toimii valmiiks ihan vaa 12voltin viralla!
ite ostin 2kpl tänää mut en oo kerenny asentaa!!
Paitsi että kyseiset Bilteman ledit on tarkoitettu merkkivaloiksi, eivät valaisemaan katua.