Ape kannenpultit gsx-r 1100

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Mikak
Viestit: 172
Liittynyt: La Syys 20, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki "HÄJY" Gsx-r Twincharger & Gsx-r 750w Twin-turbo,Avd 990

Ape kannenpultit gsx-r 1100

Viesti Kirjoittaja Mikak » La Maalis 21, 2009 9:17 pm

Ohjeessa lukee että pitempi kierre lohkoon päin ja kun kaikki pultit pistää vaadittuun momenttiin niin muutamat pulteista jää silti liian lyhyeksi
erityisesti reunimmaisista pulteista takimmaiset ja keskimmäiset etupuolelta.Muutamat on samanpituisia ja loput on erimittaisia
Mikä mättää? :-?

Avatar
LEQ
Viestit: 1663
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LEQ » Su Maalis 22, 2009 1:23 am

Olisko kyseessä 1052-lohkoon tarkoitetut pultit ja 1127-kone?
Tuolloin pultit jäävät lyhyiksi. Niiden tulisi olla orkkiksien mittaisia ja ne tietysti tulisi laittaa paikalleen samoihin koloihin, missä vastaavan pituinen orkkiskin oli.

Vaikka ei ne yhtään liian pitkiä ole kyllä oikeassakaan lohkossa ja jos ryhmää on nostettu (turbo), eikä ole painettu pohjaan asti vaan nostettu vain paikalleen ja samoin kannen kanssa, jää helposti milli per väli ilmaa väliin ja pultit saattaa yhtäkkiä näyttää liian lyhyiltä. Mikäli mutteri tulee koko kierteellään kiinni, niin lisäpituudesta sen jälkeen ei ole enää mitään hyötyä.

On noihn joskus joku tipauttanut pienen mutterin pultin alle, kun on jäänyt muuten liian vähän kierrettä näkyviin ja tuolla tavalla nostanut pulttia muutaman millin :upto:
Vaparit Sux - kirjaimellisesti
www.vamumc.org
www.pratkapaja.fi

Mikak
Viestit: 172
Liittynyt: La Syys 20, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki "HÄJY" Gsx-r Twincharger & Gsx-r 750w Twin-turbo,Avd 990

Viesti Kirjoittaja Mikak » Su Maalis 22, 2009 10:41 am

Jees nyt rupee selkiin. pultit on kyllä 1127cc tarkoitetut mutta ei tullut niin tarkasti katseltua noita pituuksia.Eli muutamat pulteista on väärällä paikalla.
Minkäähän verran olisi sopiva määrä jäädä kierrettä mutteria varten
Mutterit on myös ape:n valmistamat.

Avatar
Kaapo
Viestit: 60
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:00 am
Paikkakunta: Bussi, Kx450F, R6, HD-68

Viesti Kirjoittaja Kaapo » Su Maalis 22, 2009 11:27 am

1/3 kierteen halkaisijasta pituutena kierteellä riittää vetolujuutena laskennalisesti(Näin selvästi sanottuna :D ).
Varmin silti että olis mutteri kokomatkaltaan kierteellä.

Mikak
Viestit: 172
Liittynyt: La Syys 20, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki "HÄJY" Gsx-r Twincharger & Gsx-r 750w Twin-turbo,Avd 990

Viesti Kirjoittaja Mikak » Su Maalis 22, 2009 12:47 pm

Jees nyt rupesi näyttää jo paremmalta. Projekti jatkuu.... :upto:

Vastaa Viestiin