zzr 600 turbotus
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- hellboy
Ei saa kiintyä liikaa laitteeseen. Meinaatko, että tulee vielä uni simmuun kun kaarrat iltalenkiltä kotipihaan ahdetulla ZZR 600:lla ja kömmit nukkumaan, mutta mielessä vain pyörii kysymysiä "Mitä jos olisinkin ahtanut sen isomman tonnisen.." "Kuinkahan paljon sitä voimaa olisikaan tullut enemmän jos.."
Ei silti, en itsekään tiennyt, että muitakin kuin Suzukeja saa ahtaa. Laki on ilmeisesti muuttunut viime aikoina.
Ei silti, en itsekään tiennyt, että muitakin kuin Suzukeja saa ahtaa. Laki on ilmeisesti muuttunut viime aikoina.
- Rullamuna
ööö tota tää homma näköjään lähti hivenen kintaasta... en ihan odottanut mitään tällaista joten pistin hieman asioita eteen päin, hullu kun olen niin ens keväänä siinä on mutka putkessa! ai nii... ...tu niillä luvilla ei tee mitään... ne on tehty rikottavaksi ja kierrettäväksi...
P.S. jostain se on alotettava...sössöärrä on mun aihio...
-
tcgsxr
kaikki kannattaa ahtaa jos vaan on halua. SehänMannerheim kirjoitti:Hitto unohdin ehdottaa IloKaasuJascott kirjoitti:No tottakai kannattaa turbottaa ja laita vielä ilokaasutkin rinnalle.
Oikeesti, tuolla projektilla saat 1000cc kusiaisesta mutta vaikeemmin. Eli osta vaa se isompi rautakasa ja turpota se![]()
on juur sitä rakentelu harrastusta!! Ja viälä ku pyörä on olemasssa
ni mitä sitä vaihteleen tai uusia ostaa silläki rahalla saa jo monta
ahdinta !!!
Ja jos vähänkän on "kätevä" Käsistään ja pystyy itte tekeen
osia ja hiluja ni ei se niin kalliix tu se turbon asennus!
P.S sen jälkeen kyllä saattaa osia hajota mut se on sen
ajan murhe
P.P.S mulla ittellä meni ecuja varmaan noin 600e koko turbo
prosessiin ja siinä oli jo ahdin ihi rhb5 hybridi joku.. 400e
tosin työ tunteja iha vitusti
mut en mä niitä laske
-
tonikouva
Nostan isosti hattua kaikille ketkä jaksaa opetella kantapään kautta hommat ja ns. keksiä uudelleen nelitahtimoottorin.Mutta jos haluaa säästää pesoja ja päästä aiemmin ajamaan toimivalla jopolla niin suosittelen turvautumaan tunnetumpaan merkkiin kuin se zzr600.Suomen lakikin on tällä hetkellä sen verran vittumainen noiden uusien mopojen ahtamisen suhteeen et kannattaa pari yötä vielä funtsia.Mielestäni.Rakentaminen kannattaa aina,jotain siinä oppii.
- Rullamuna
mihin vitun amerikan malmin palvojiin... ikinä en ole jenkkiä omistanu enkä sellaista tule omistaa...(mitä nyt yx aspen mut SITÄ EI LASKETA!!!).pronos kirjoitti:Anna se mopos rouvalles ja siirry takas ameriikan malmin palvojiin.![]()
BTW...asia on viety korkeammalle taholle ja suunnittelut on jo aloitettu. pyörä on pajalla X ja se kuka auttaa täs prokikses niin on jo 25vuotta tehny niitä... ens keväänä näätte... ei mua turhaa sanota hulluksi. motto on se et kaikkea saa mitä tarpeeksi haluaa...
-
tonikouva
Pistä kuvia rojektistasi kun hommat etenee.Nämä on aina todella mielenkiintoisia seurata.rullamuna kirjoitti:mihin vitun amerikan malmin palvojiin... ikinä en ole jenkkiä omistanu enkä sellaista tule omistaa...(mitä nyt yx aspen mut SITÄ EI LASKETA!!!).pronos kirjoitti:Anna se mopos rouvalles ja siirry takas ameriikan malmin palvojiin.![]()
![]()
BTW...asia on viety korkeammalle taholle ja suunnittelut on jo aloitettu. pyörä on pajalla X ja se kuka auttaa täs prokikses niin on jo 25vuotta tehny niitä... ens keväänä näätte... ei mua turhaa sanota hulluksi. motto on se et kaikkea saa mitä tarpeeksi haluaa...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()