zzr 600 turbotus
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Rullamuna
zzr 600 turbotus
- Filosofi
- Viesti:
Ei, laita vaan rahat isompaan ja ahda se.
<em>"Ride, si la pis (Lat.) - Naura jos olet viisas"</em><br> Silfer e-Productions powering Rustyriderz!
- A.T.S
Re: zzr 600 turbotus
Yhtä utopinen vastaus, kun kysymyskin: EIrullamuna kirjoitti:![]()
![]()
moljens. utopinen kymysys johon tarvitsisin vastauksen. kawa zzr 600 turbottaminen..... onko järkeä?????
![]()
![]()
![]()
- Mannerheim
- Mannerheim
- Mannerheim
Hitto unohdin ehdottaa IloKaasuJascott kirjoitti:No tottakai kannattaa turbottaa ja laita vielä ilokaasutkin rinnalle.
Oikeesti, tuolla projektilla saat 1000cc kusiaisesta mutta vaikeemmin. Eli osta vaa se isompi rautakasa ja turpota se
Why should we tolerate pansy faggot shit?!
Not even in an animal world male sucks male dick!
Not even in an animal world male sucks male dick!
- outlaw
Voin olla tyhmä tai en muutenvaan ymmärrä että minkätakia kaikki tässä maassa "hyväksyttävät" fighter(tai niiden irvikuva) proget on oltava joko giksereitä,rytkösiä tai määrätyllä valmistekoodilla olevia cebareita? Mun mielipide on et ala vaan pykätä sitä hyrrää siihen zzr:ääs,jos sulla on sellainen aihio jo valmiina. Saadaanpahan hieman väriä ja toivottavasti kapinaa tähänkin rakentelusuuntaukseen,ettei tästäkin tule jotain vitun parempiosaisten mainstreamia,kuten esmes choppergenressä on ollut jo liian pitkään näkyvillä. Sit jos ja kun saat sen valmiiksi,niin ainakin voit mielessäs näyttää fingeriä noille perkeleen rusettipyöräilijöille kaivarissa ja jossain fuckin kehänkessalla.rullamuna kirjoitti:älkää ny vittu mitää ressiä ottako... oli pakko kysyä ku keltanokka olen. P.S mulla on ehjä zzr600...ainaki toistaiseksi...![]()
-
jop
- petrib1
Järkeehän näissä jutuissa ei ole...Mutta jos mielenkiintoa riittää ja lompakko antaa periksi niin eikun vaan tekemään.Tulisipahan hieman massasta poikkeava pyörä,kun noita turbo ärriä pyörii nykyään joka kulmalla...Kyllähän nuo vanhemmat kawatkin potkii ahdettuna.Tosin hieman enempi kuutioita kuin 600:sessa..
http://www.rbracing-rsr.com/zx11tubo.htm
http://www.rbracing-rsr.com/zx11tubo.htm
-
cooleri
Turbo sulle!
Mulla olis myynnissä sulle varmasti kunnossa oleva,600:een sopiva Ihin turbo.Laakerit ok.Ei savuta,eikä vuoda öljyä.rullamuna kirjoitti:älkää ny vittu mitää ressiä ottako... oli pakko kysyä ku keltanokka olen. P.S mulla on ehjä zzr600...ainaki toistaiseksi...![]()
- hellboy
Ei saa kiintyä liikaa laitteeseen. Meinaatko, että tulee vielä uni simmuun kun kaarrat iltalenkiltä kotipihaan ahdetulla ZZR 600:lla ja kömmit nukkumaan, mutta mielessä vain pyörii kysymysiä "Mitä jos olisinkin ahtanut sen isomman tonnisen.." "Kuinkahan paljon sitä voimaa olisikaan tullut enemmän jos.."
Ei silti, en itsekään tiennyt, että muitakin kuin Suzukeja saa ahtaa. Laki on ilmeisesti muuttunut viime aikoina.
Ei silti, en itsekään tiennyt, että muitakin kuin Suzukeja saa ahtaa. Laki on ilmeisesti muuttunut viime aikoina.