Vaihdekaavion muuttaminen?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Lazz1
- Viesti:
- Zip
- Viesti:
- Komentaja
Meneehän se polkupyöräkin nopeemmin kun alas polkasee
Radalla ajaessa kurvista lähdettäessä ei välttämättä ole tilaa laittaa jalkaa skeban alle... Ei ehkä mun ajoissa ihan välttämätön mutta niinkuin sanoin MAKUASIA. Omasta mielestä tuntuu paremmalta nyt kun on tottunut siihen. En tiä olisko HOMOILUN kanssa sama mutta en ole ajatellut kokeilla. Enkä voikkaan koska oon sanonut kavereille että sillä hetkellä kun mua alkaa äijien karvaiset perseet kiinnostaa niin saa (täytyy) ampua COLTILLA otsaan...
Vittu hymiöt on nastoja
Radalla ajaessa kurvista lähdettäessä ei välttämättä ole tilaa laittaa jalkaa skeban alle... Ei ehkä mun ajoissa ihan välttämätön mutta niinkuin sanoin MAKUASIA. Omasta mielestä tuntuu paremmalta nyt kun on tottunut siihen. En tiä olisko HOMOILUN kanssa sama mutta en ole ajatellut kokeilla. Enkä voikkaan koska oon sanonut kavereille että sillä hetkellä kun mua alkaa äijien karvaiset perseet kiinnostaa niin saa (täytyy) ampua COLTILLA otsaan...
Vittu hymiöt on nastoja
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...
- Willie_the_kid
http://www.youtube.com/watch?v=c6Ycrsm9 ... ed&search=Komentaja kirjoitti:En tiä olisko HOMOILUN kanssa sama mutta en ole ajatellut kokeilla. Enkä voikkaan koska oon sanonut kavereille että sillä hetkellä kun mua alkaa äijien karvaiset perseet kiinnostaa niin saa (täytyy) ampua COLTILLA otsaan...![]()
Vittu hymiöt on nastoja![]()
Entäs karvattomat?
- Komentaja
Auts!!! Koskee niitäkin...Willie_the_kid kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=c6Ycrsm9 ... ed&search=Komentaja kirjoitti:En tiä olisko HOMOILUN kanssa sama mutta en ole ajatellut kokeilla. Enkä voikkaan koska oon sanonut kavereille että sillä hetkellä kun mua alkaa äijien karvaiset perseet kiinnostaa niin saa (täytyy) ampua COLTILLA otsaan...![]()
Vittu hymiöt on nastoja![]()
Entäs karvattomat?![]()
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...
- Smokie
Mulla oli kauheet ongelmat vartilla hosuessa välivapaiden kanssa kunnes käänsin vaihteet väärinpäin. Rälläköin "vaihdekepin" alta vivun irti ja hitsasin sen takaisin kepin yläpuolelle, that's that. Näin siis mikäli löytyy vivustot, muuten homma on hiukan hankalampaa ellei sitten poljinta kääntämällä saa jalkatappeja vielä jotenkin järkevästi.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!