Vaihdekaavion muuttaminen?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Lazz1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lazz1 » Ma Elo 06, 2007 11:21 pm

Viime syksystä asti ajanu käännetyllä ja ei paluuta entiseen..Mukavampi ja eipä tuo shifterikään toimi väärinpäin, sekun tilatessa pitää päättää kumminpäin tuon haluaa toimivan. Shifterin kans melko mukava tuo käännetty kaavio, senku polkasee isompaa pesään ku vaihtovalo vilahtaa :wavey:

Zip
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zip » Ti Elo 07, 2007 12:45 pm

Yllättävän yleistä tämäkin. Pitänee itseki koittaa sit ku saa toisen mopon alle

Komentaja

Viesti Kirjoittaja Komentaja » Ti Elo 07, 2007 5:01 pm

Meneehän se polkupyöräkin nopeemmin kun alas polkasee :lol:
Radalla ajaessa kurvista lähdettäessä ei välttämättä ole tilaa laittaa jalkaa skeban alle... Ei ehkä mun ajoissa ihan välttämätön mutta niinkuin sanoin MAKUASIA. Omasta mielestä tuntuu paremmalta nyt kun on tottunut siihen. En tiä olisko HOMOILUN kanssa sama mutta en ole ajatellut kokeilla. Enkä voikkaan koska oon sanonut kavereille että sillä hetkellä kun mua alkaa äijien karvaiset perseet kiinnostaa niin saa (täytyy) ampua COLTILLA otsaan... :P
Vittu hymiöt on nastoja :gunsfiring:
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...

Willie_the_kid

Viesti Kirjoittaja Willie_the_kid » Ti Elo 07, 2007 5:07 pm

Komentaja kirjoitti:En tiä olisko HOMOILUN kanssa sama mutta en ole ajatellut kokeilla. Enkä voikkaan koska oon sanonut kavereille että sillä hetkellä kun mua alkaa äijien karvaiset perseet kiinnostaa niin saa (täytyy) ampua COLTILLA otsaan... :P
http://www.youtube.com/watch?v=c6Ycrsm9 ... ed&search=

Entäs karvattomat? :lol:

Komentaja

Viesti Kirjoittaja Komentaja » Ti Elo 07, 2007 5:13 pm

Willie_the_kid kirjoitti:
Komentaja kirjoitti:En tiä olisko HOMOILUN kanssa sama mutta en ole ajatellut kokeilla. Enkä voikkaan koska oon sanonut kavereille että sillä hetkellä kun mua alkaa äijien karvaiset perseet kiinnostaa niin saa (täytyy) ampua COLTILLA otsaan... :P
http://www.youtube.com/watch?v=c6Ycrsm9 ... ed&search=

Entäs karvattomat? :lol:
Auts!!! Koskee niitäkin... :lol:
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Elo 08, 2007 12:27 am

Mulla oli kauheet ongelmat vartilla hosuessa välivapaiden kanssa kunnes käänsin vaihteet väärinpäin. Rälläköin "vaihdekepin" alta vivun irti ja hitsasin sen takaisin kepin yläpuolelle, that's that. Näin siis mikäli löytyy vivustot, muuten homma on hiukan hankalampaa ellei sitten poljinta kääntämällä saa jalkatappeja vielä jotenkin järkevästi.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Vastaa Viestiin