Pelaa, Motuli Suzukissa... Mulla on Motulin 5100 15w 50:ppiset sopat myllyssä ja toimii kuin ajatus...nikkis kirjoitti:Itse vaihdoin öljyt n.2vk sitte Motul 5100 tekno estereihin. No 10km tuli ajettua ja hyvin toimi... Kunne liikenne valot edessä. Vaihteet ei meinannu mennä suosiolla alaspäin ja kytkin ei ottanut juuri ollenkaan (jarrua vasten valoissa). Lenkki sikseen ja kotia. Kytkin auki levyt uuteen öljyyn joksikin aikaa ja kasaan. Nyt toimii taas kunnolla. Eli motulit ei sopinut ainakaan sutsukiin tai ainakaan tuohon kytkimeen.
apua kaivataan?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- D_Mann
- tenu
ensimmäisillä öljyn vaihdoilla voi tehdä kepposia. 96-sradi kun vaihdoin gps:ssästä delvakkiin, ensi vaihdolla kytkin ei irrottanu, alle 100km ajon jälkeen uusi vaihto kykä irrotti, kolmas vaihto edellisestä alta 1000 ei enää muutosta(vähän omasta mielestä pani vaihteet hanttiin), tuli hukattua koko hylsy tuon jälkeen
- jouhka
Remppa tuli halvemmaksi, ja toisaalta sainpahan päänvaivaa kasailuista.Miksi muuten veit pelkän moottorin etkä koko tsygeliä ?
Sain kytkimen toimimaan kohtalaisesti sitä aikani työnneltyäni, mutta paukkuu ikävästi kun vaihtaa vaihdetta.
Vaikuttaisi siltä että soppaa tulee liikaa, kun moottorijarulla iskee lieskaa putkesta oikeen urakalla.
Pitää yrittää tutkailla niitä kaasareita, mutta kiitos edelleen kaikille vastanneille.
Todellinen herrasmies ei koskaan lyö naista hattu päässä.
- jouhka
No niin. Aikani niitä kaasareita tutkailtuani ja putsailtuani sain pyörään tyhjäkäynnin. Ongelma onkin, että nyt kun antaa kaasua se jää huutamaan siihen 4000-5000 kierroksen väliin, eikä meinaa millään laskea. Ja tyhjäkäynniltä kun antaa kaasua tuntuu, että tukehtuu. Olen jälleen kerran yhtä kysymysmerkkiä.
- warthog
Tyhjäkäynti liian laihalla. Joko tuo yllämainittu vuoto tai sitten säädä tyhjäkäyntisuuttimia rikkaammalle.
Niiden säätäminen vaan vaatii todennäköisesti koko kaasaripaketin irrottamisen. Ainakin GPX:ssä oli ruuvit kaasarien pohjassa eikä tilaa kun pari senttiä niiden alapuolella.
Niiden säätäminen vaan vaatii todennäköisesti koko kaasaripaketin irrottamisen. Ainakin GPX:ssä oli ruuvit kaasarien pohjassa eikä tilaa kun pari senttiä niiden alapuolella.
<div>Nuorempi huoltomies ilmoitaa virheestään huolimattomasti "Oho!". Vanha sen sijaan on jo oppinut pitämään turpansa kiinni. Tätä taitoa kutsutaan "kokemukseksi".</div>
- jouhka
Noniin. Taas on rassailtu ja todettu, että laite saa aivan järkyttävän paljon bensaa. Iskee liekkiä putkesta solkenaan. On puhdistettu nyt toiseen kertaan kaasarit ja on varovaisesti säädettyy suuntaan ja toiseen ilman mitään muutosta. Alkaa pikkuhiljaa harmittamaan!
- jouhka
Noniin... Rupean pikkuhiljaa luopumaan toivosta tuon kirotun vehkeen suhteen.
Nyt olen ruvennut harkitsemaan koko motin vaihtamista, eli onko kukaan teistä vaihtanut tuohon H1 malliin konetta? Olen kuullut että zxr:ään saisi suht helposti upotettua 9R koneen, mutta onko kyse uudemmista malleista?
Kaikki kokemukset, tiedot ja mahdollisesti tallinnurkissa pyörivät potentiaaliset koneet kiinnostavat.
Nyt olen ruvennut harkitsemaan koko motin vaihtamista, eli onko kukaan teistä vaihtanut tuohon H1 malliin konetta? Olen kuullut että zxr:ään saisi suht helposti upotettua 9R koneen, mutta onko kyse uudemmista malleista?
Kaikki kokemukset, tiedot ja mahdollisesti tallinnurkissa pyörivät potentiaaliset koneet kiinnostavat.
- moottorimies
tiedossa
massa + kitkalevysarja uusiksi niin toimii, kummallista kuin se onkin
- jouhka