Kawa käynnistyy kylmänä huonosti... jos ollenkaan
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Jukka85
Kawa käynnistyy kylmänä huonosti... jos ollenkaan
Tarkemmmin zxr400 -91. Just ja just saattaa lähtee kun vetää kaasun ihan auki ja ryypyn kokonaan auki ja nitkuttaa. Seos-ruuveja oon käännelly 1 1/2 kierrosta auki niinkuin kuulemma ovat jotku "vakiosäädöt"? Aattakeepas ratkasemmaan ropleema
-
kötkäle
Alat vaan tilailemaan ventttiileitä jos lähtee kuitenkin työntämällä käyntiin. Tuolleen oireili mun entinen kawa, jossa oli pakovenat aivan loppu. Näytti siltä kuin hiiri olis nakertanut palasia venojen reunoista pois. Silti kulki suht normaalisti, kun sen vaan viitsi työntää käyntiin. Voit tietty ostaa biltsukasta mittarin ja mitata puristukset. Sillä se venavika ainakin selviää.
-
kipi70
Seosruuveja saat avata 2 1/2 kierrosta auki, tosin mulla on ZZR 1100, mutta huolto manuska anto vain 2 kierrosta auki ja käynnistys oli yhtä sahausta. Tosin säädin venttiilit ja putsasin kaasuttimet, jonka jälkeen ne vielä synkronisointiin. Nyt lähtee hienosti käyntiin. Tuo 1 1/2 kierrosta auki pätee kyllä ilmaruuviin, mutta seosruuviin ilmeisesti ei. Taitaa kanssa olla vähän prätkä kohtanen.
- Lazz1
- Viesti:
Kumma juttu...vai onko ? Kaverilla siinä ei ollu mitään ongelmaa, rauhallinen kuski ku on eikä hurji, kuten tämän foorumin kirjoittelijoilla on tapana.. Olisko ne venat ottanu itteesä jos oot antanu sille käskyä "Isän kädellä" ? 400cc ja tuon verran kilometrejä niin kyyyyllähän se ei varmaan enää timmeimmästä päästä ole
-
kötkäle
Ajoon ne on tehty ja venat antautuu, kun tunnit on täynnä. Guzzit ja muut lätkyttimet sopii paremmin siihen rauhassa etenemiseen. Uutta vaan tilalle jos ovat paskana. Tolle pikkuventtiiliselle kannelle ei vaan koneistamoita löydy hirveesti. R-koneistus sen pystyy ainakin tekemään jos ei pelkät venat riitä.
- Jukka85
No en mä sitä rääkänny ollenkaan sinä iltana kun ostin. Melkein suoraan ajoin kotipihaan, mutta kuinkas kävikään...Lazz1 kirjoitti:Kumma juttu...vai onko ? Kaverilla siinä ei ollu mitään ongelmaa, rauhallinen kuski ku on eikä hurji, kuten tämän foorumin kirjoittelijoilla on tapana.. Olisko ne venat ottanu itteesä jos oot antanu sille käskyä "Isän kädellä" ? 400cc ja tuon verran kilometrejä niin kyyyyllähän se ei varmaan enää timmeimmästä päästä ole![]()
Eipä aamusella enää startannu käyntiin asti. En oikeen purematta niele etteikö ois mitään vikaa ollu sillä kaverilla sen kanssa...
...mutta iteppähän ostin vaikka varsin hyvin tiesin ettei vanhat kawat mitään yyber luotettavia pelejä ole.
btw. Mistäs noita venoja vois lähtee kyselemään? Sumekolta? Jostain muualta, Mistä? ______________
- MadeInFinland
- Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR
Sumekolta, jos noudat itse. Muuten tilaa lähimmän jälleenmyyjän kautta (Löytyy tästä..). Venat on sitten tuohon tilaustavaraa, eli ei löydy suomesta.Jukka85 kirjoitti:btw. Mistäs noita venoja vois lähtee kyselemään? Sumekolta? Jostain muualta, Mistä? ______________
- Lazz1
- Viesti:
Jep, paska homma! Mutta voin vakuuttaa ettei pyörässä ollu mitään tämmöstä vikaa kaverilla keltä ostit! Ei oo tapana valehdella! Sen verta hyvä kaveri on ja tunnen äijän. Otahan kuvaa venoista jos avaat padan.Jukka85 kirjoitti:No en mä sitä rääkänny ollenkaan sinä iltana kun ostin. Melkein suoraan ajoin kotipihaan, mutta kuinkas kävikään...
Eipä aamusella enää startannu käyntiin asti. En oikeen purematta niele etteikö ois mitään vikaa ollu sillä kaverilla sen kanssa...
...mutta iteppähän ostin vaikka varsin hyvin tiesin ettei vanhat kawat mitään yyber luotettavia pelejä ole.
btw. Mistäs noita venoja vois lähtee kyselemään? Sumekolta? Jostain muualta, Mistä? ______________
- Jezuz
- Viesti:
Re: Kawa käynnistyy kylmänä huonosti... jos ollenkaan
Tuota jos ei mopossa ole ollut aikaisemmin ollut mitään niin tuli mieleen että miten käytät bensahanaa? Jos kerran pitää läpät seljällään herätellä henkiin niin olisko mahdollista että yksi tai useampi neulaventtiili vuotais ja sitämyöten tulvii??Jukka85 kirjoitti:Tarkemmmin zxr400 -91. Just ja just saattaa lähtee kun vetää kaasun ihan auki ja ryypyn kokonaan auki ja nitkuttaa. Seos-ruuveja oon käännelly 1 1/2 kierrosta auki niinkuin kuulemma ovat jotku "vakiosäädöt"? Aattakeepas ratkasemmaan ropleema![]()
- Jukka85
Joo en mä epäilekkään mitään kusetuksia tässä, mutta kumma jos ei oo edes vähän oireillu? Senverta hankala saada käyntiin aamulla. Tosin tänäaamuna keksin omanlaisen taktiikkani kuinka lähtee suht helposti. Tuskin olen tänäkesänä pataa aukasemassa ellei nyt satu leviämään. Venatkin kun ovat aika suolasen hintaset. 42€/kappaleLazz1 kirjoitti:Jep, paska homma! Mutta voin vakuuttaa ettei pyörässä ollu mitään tämmöstä vikaa kaverilla keltä ostit! Ei oo tapana valehdella! Sen verta hyvä kaveri on ja tunnen äijän. Otahan kuvaa venoista jos avaat padan.Jukka85 kirjoitti:No en mä sitä rääkänny ollenkaan sinä iltana kun ostin. Melkein suoraan ajoin kotipihaan, mutta kuinkas kävikään...
- MadeInFinland
- Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR
- Jukka85