Perän korottaminen lyhemmillä koiranluilla
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
bridgestone
Perän korottaminen lyhemmillä koiranluilla
Bandit 1200:seen olisi tarkoitus laittaa valmis lucasin peränkorotussarja. Muutama asia mietityttää:
1) Nouseeko pyörä vielä keskituelle (takarengas ilmaan)?
2) Jääkö sivuseisontatuki liian lyhyeksi ja pyörä nojaa liian vaakaan?
3) Negatiiviset/positiiviset vaikutukset ajettavuuteen
Jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että yleensä noiden kaupallisten sarjojen korotukseksi olisi ilmoitettu n. 35mm tai jotain siihen suuntaan. Mistähän kohti tuo on mitattu?
1) Nouseeko pyörä vielä keskituelle (takarengas ilmaan)?
2) Jääkö sivuseisontatuki liian lyhyeksi ja pyörä nojaa liian vaakaan?
3) Negatiiviset/positiiviset vaikutukset ajettavuuteen
Jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että yleensä noiden kaupallisten sarjojen korotukseksi olisi ilmoitettu n. 35mm tai jotain siihen suuntaan. Mistähän kohti tuo on mitattu?
- ISO ARSKA
Paljonko nuo on lyhyemmät, itse tein noin 8mm lyhyemmät. keskiseisontatuelle ei nouse kun sellaista ei enää ole (uskoisin silti nousevan jos olisi) sivuseisonta jalka ok, kunhan ei mihinkään monttuun sitä laita. Pelkkää positiivista vaikutusta ajettavuuteen, muuttui herkemmäksi taittaa mutkaan ( no ei siitä kyykkyä saa millään) ja sellainen entinen "junamaisuus" on poissa
korotuksen määrää en osaa sanoa kun en mittaillut ennen/jälkeen mut kyllä sen persetuntumallakin huomaa.
kokeile, eihän moiden luiden vaihtoon mene kuin hetki ja olen varma että vanhoja et takaisin vaihda
korotuksen määrää en osaa sanoa kun en mittaillut ennen/jälkeen mut kyllä sen persetuntumallakin huomaa.
kokeile, eihän moiden luiden vaihtoon mene kuin hetki ja olen varma että vanhoja et takaisin vaihda
K.M.O.V
- wanker
- SuperBee1000
isseksee leikkelin/porailin paksusta rosterilevystä koiranluut zetaan, en kyl enää muista paljonko reikäväli muuttui, mutta perä nousi 70mm...
kääntyy mutkaan vähän turhankin hanakasti, ja takikselle nousee ihan pikku näpyllä, plus että ulkonäkö koheni noin 100%
ite en ainakaan enää vaihda takasin orkkiksia. suosittelen.
kääntyy mutkaan vähän turhankin hanakasti, ja takikselle nousee ihan pikku näpyllä, plus että ulkonäkö koheni noin 100%
se mik� ei tapa... sattuu vitusti
-
jjake
Pystytkö mittaamaan paljonko reikäväli koiranluissa? Pitäis itsekkin tehdä zetaan uudet luut kun perä laski tuon 6r takaiskarin tulon myötä, näyttää niin laiskalta.SuperBee1000 kirjoitti:isseksee leikkelin/porailin paksusta rosterilevystä koiranluut zetaan, en kyl enää muista paljonko reikäväli muuttui, mutta perä nousi 70mm...![]()
kääntyy mutkaan vähän turhankin hanakasti, ja takikselle nousee ihan pikku näpyllä, plus että ulkonäkö koheni noin 100%![]()