Ja taitaa jäädä viimeiseksi jos sauhuat samallalailla pyörän puikoissa (jos sitä nyt sitten edes on)... Oletko edes ajanut sillä? Kysy nyt vielä miten se kuristetaan katsastusta varten 25kw:ksi niin hyväBomberJKL kirjoitti:No ehkä tää mun sauhuuminen johtuu siitä että mä oon vielä näin nuori(19v). Ja siitä että tää on mun eka "kunnon" pyöräni.reikäpää kirjoitti:juu eipä paimen tai lartsa tai LEQ sauhua omista turbomopoistaan noin paljon.![]()
Mit
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Rokki StreetFreaX
- Viesti:
- BomberJKL
Kuristetaanb-roc kirjoitti:Ja taitaa jäädä viimeiseksi jos sauhuat samallalailla pyörän puikoissa (jos sitä nyt sitten edes on)... Oletko edes ajanut sillä? Kysy nyt vielä miten se kuristetaan katsastusta varten 25kw:ksi niin hyväBomberJKL kirjoitti:No ehkä tää mun sauhuuminen johtuu siitä että mä oon vielä näin nuori(19v). Ja siitä että tää on mun eka "kunnon" pyöräni.reikäpää kirjoitti:juu eipä paimen tai lartsa tai LEQ sauhua omista turbomopoistaan noin paljon.![]()
![]()
Keulitaan kun tavataan!!!
-
aprillia
BomberJKL kirjoitti:Kuristetaanb-roc kirjoitti:Ja taitaa jäädä viimeiseksi jos sauhuat samallalailla pyörän puikoissa (jos sitä nyt sitten edes on)... Oletko edes ajanut sillä? Kysy nyt vielä miten se kuristetaan katsastusta varten 25kw:ksi niin hyväBomberJKL kirjoitti: No ehkä tää mun sauhuuminen johtuu siitä että mä oon vielä näin nuori(19v). Ja siitä että tää on mun eka "kunnon" pyöräni.![]()
, miksi mä sen kuristasin????? Olen kyllä ajanu Kawalla. No kyllä Saksassa ainakin uudet Ferrarit(360Modena) jäi taakse kun käytiin siellä viime kesänä. No entiedä sauhuanko mä "kauheesti" pyörän puikoissa, Mutta takakumi ainakin sauhuaa aika kivasti
.
ehkä sen takia kun 19 vuotiaana ei saa ajella yli 25kw pyöräl.
Toisessa topicis sä sanoit et poliisit tuntee sun pyörän.
Niin ja tuoko se tehoputki paljo tehoja.
- xmasa
BomberJKL kirjoitti:Eihän sitä kortilla ajeta eikä mikrofonilla lauleta. eipä ne JKLlän poliisitpaljon kato millä pyörällä ajaa, pää asia on se miten ajaa.
![]()
kummasti sitä aina vaan mainostetaan että "ei sitä kortilla ajeta" mutta uskaltaako monikaan sitten todellisuudessa ajella ilman sitä korttia?
FINRG
- JTD
- Viesti:
Kyl sitä on uskallettu ajella ilman korttiapissis88 kirjoitti:BomberJKL kirjoitti:Eihän sitä kortilla ajeta eikä mikrofonilla lauleta. eipä ne JKLlän poliisitpaljon kato millä pyörällä ajaa, pää asia on se miten ajaa.
![]()
kummasti sitä aina vaan mainostetaan että "ei sitä kortilla ajeta" mutta uskaltaako monikaan sitten todellisuudessa ajella ilman sitä korttia?![]()
viime kesänä tuli ajeltua pk-alueella joku 100km viikonlopun aikana faijan vt:llä
sit jossain vaiheessa ajoin ilman korttia piikillä jyväskylään tai siis oli mulla harjottelu lupa mut se pätee vaan helsinki, vantaa, espoo ja kauniainen
et ei se ole niin iso juttu mut kyl siin saa pieni pelko perseessä ajella kokoajan.
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi
http://www.jtparts.fi
-
dogi
2h50min ennen tätä viestiä mainitsit käyttäväsi mopon huomennaBomberJKL kirjoitti:[img]C:omat%20tiedostotDyna%20kaavio.jpg[/img]
penkissä ja skannaavasi paprut myöhemmin nettiin. Onhan se kuitenkin
ymmärrettävää että homma onnistuu näin pyhäpäivän iltana hieman
nopeammin kun ei ole muita asiakkaita jonossa. Ei voi muuta sanoa kun
että meikäläinen on TODELLA kateellinen paikkakuntanne mopoliikkeissä
vallitsevasta palvelutasosta.
T. Dogi
- BomberJKL
Mä kyllä sanoin että eilen pyörä oli penkissä. ja se homma onnistu sillä sunnuntai päivänä koska "mopo"liikkeen omistaja on minun sukulainen.dogi kirjoitti:2h50min ennen tätä viestiä mainitsit käyttäväsi mopon huomennaBomberJKL kirjoitti:[img]C:omat%20tiedostotDyna%20kaavio.jpg[/img]
penkissä ja skannaavasi paprut myöhemmin nettiin. Onhan se kuitenkin
ymmärrettävää että homma onnistuu näin pyhäpäivän iltana hieman
nopeammin kun ei ole muita asiakkaita jonossa. Ei voi muuta sanoa kun
että meikäläinen on TODELLA kateellinen paikkakuntanne mopoliikkeissä
vallitsevasta palvelutasosta.
T. Dogi
Keulitaan kun tavataan!!!