Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Pikkujussi

Ärrän takakate bladeen?

Viesti Kirjoittaja Pikkujussi » Ti Marras 09, 2004 8:13 pm

Onko jollain tietoa/kokemusta asiasta et sopiiko R-1:sen takakate vm.-96 Firebladeen suoraan?
Kun luin jostain lehdestä et joku olis laittanu -96 bladeen ärrän takakatteen... eli sopiiko heittämällä paikalleen vai pitääkö esim vaihtaa koko takahäkki tai mahdollisesti tehdä sellanen tee-se-itse takahäkki?
Ja jos sopii ni minkä vuotinen sen ärrän pitää olla josta katteen lainaa?
MITÄ VITTUA?!!!

Bomber#1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » To Marras 18, 2004 11:41 am

Eiköhän se ole sillälailla, että aina kannattaa varautua siihen, että mikään muutostyö ei mene heittämällä paikalleen. Tietysti toiset osat istuu lähemmäksi ja toiset ei taas sovi millään ilveellä. Tämä tuskin oli toivomasi vastaus, mutta rohkeasti vain modaamaan...

Ernie

Viesti Kirjoittaja Ernie » To Marras 18, 2004 2:00 pm

Menee mutta ei heittämällä. Mulla oli rkutosen perse ja jouduin tekee uuden takahäkin jotta sain istumaan nätisti. Tosin senkin tein silppuamalla vanhan joka taas oli se työläämpi keino kuin tehdä kokonaan uusi.

Pikkujussi

Viesti Kirjoittaja Pikkujussi » Ma Marras 22, 2004 3:31 pm

si ,si...
No joka tapauksessa aion laittaa sen ärrän takalootan bladeeni mut kunhan kysyin et jos jollain on kokemusta kyseisestä projektista.
Niin tietää varautua hieman kun ei viitsi turhaan ostella kaupasta noita muovi osia.
MITÄ VITTUA?!!!

susi vehviläinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja susi vehviläinen » Ma Marras 22, 2004 10:49 pm

Itse kokeilin 92 bladeen (takahäkit aikas samanlaisia)tuota Raimoykkösen perää ja se miten sen sai ns.istumaan suht hyvin,niin ko.perä jäi omituisen matalalle.Itse en projektia koskaan toteuttanut,mutta ainakin tuon 92 kanssa olisin tehnyt kokonaan uuden takahäkin:Helpompi toteuttaa eikä tarvi alkaa paloittelemaan muoviosia...Tietysti jos kyseessä lasikuitu osa,eikä ujostele ryhtyä sotkemaan hartsien kanssa,niin varmaan saa istuvan myös pienellä vaivalla.
Ei muuta kun kokeilemaan:Lopputulos kyllä maukkaan näköinen!

Vastaa Viestiin