Kawasaki ZXR kone
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Taiquri
Kawasaki ZXR kone
Joku fiksu voisi kertoa mulle, että meneekö GPX 750r ja GPZ750r kone suoraan heittämällä ZXR -90 kiinni. ainakin suurinpiirtein samat moottorit näyttäis olevan.. tai sitten mietin, että ottaisi kannen gpx750r:stä kattellessani räjäytyskuvia koneesta kiinnitin huomiota että gpx:ssä olisi keinuvivut ja ei palasäätöä, mutta tuohonkin haluisin vähän vastausta.. itselläni on kansi sökönä ja mietin, että jos sen vaihtais gpx:stä venttiilien säädön helpottamiseksi. aika työlästä purkaa toi koko venttiilikoneisto yksien välyksien säätämiseksi. ja sekin ~8tonnin välein.
Ilo alkaa kilosta ja meno kahdesta ^_^
Rääväsuu club
Suzuki GSXR TIC & Nissan Skyline R33
Rääväsuu club
-
ccki2
En ole aivan 100% varma tästä, mutta GPX/Z taitaa olla ainakin imukanavat matalemmalla ja pienemmät, joka tuottaa pieniä ongelmia airboxin, rungon ja kaasareiden kanssa.
ZXR se kaasareiden takana oleva rungon vaakapalkki voi ottaa kiinni kaasareihin jos laitat gpx kannen, koska zxr omalla kannella ne kaasarit tulee hikisesti yli siitä palkista. Joten jos imukanavat olevat alempana, niin ne ei nousekkaan siitä enään yli, jollet muokkaa runkoa.
Tuossa kuva siitä palkista..

Perkele kun menin antamaan oman zxr mukana -89 ehjän varakannen. Kannattaa muistaa sitten, jos ostat esim. -89 kannen, niin siinä on pienemmät imukanavat, -venat ja palotilat yms. Muistaakseni -90 alakerran päälle ei mene -89 zxr kansi, mutta toisinpäin menee.
ZXR se kaasareiden takana oleva rungon vaakapalkki voi ottaa kiinni kaasareihin jos laitat gpx kannen, koska zxr omalla kannella ne kaasarit tulee hikisesti yli siitä palkista. Joten jos imukanavat olevat alempana, niin ne ei nousekkaan siitä enään yli, jollet muokkaa runkoa.
Tuossa kuva siitä palkista..

Perkele kun menin antamaan oman zxr mukana -89 ehjän varakannen. Kannattaa muistaa sitten, jos ostat esim. -89 kannen, niin siinä on pienemmät imukanavat, -venat ja palotilat yms. Muistaakseni -90 alakerran päälle ei mene -89 zxr kansi, mutta toisinpäin menee.
- Taiquri
tuo kiinniottaminen ei oo suurin ongelma. siitä päästään eroon. kun taas näyttää vahvasti siltä että joutuu parimilliä nostaan lohkoa.. ja noi muinaismuisto kaasarit tuosta katoavat modernimman teknologian tieltä..
Rääväsuu club
Rääväsuu club
- LEQ
- Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
- Viesti:
Tarkoitukseni ei ole lannistaa, mutta on olemassa kirjoittamaton sääntö, jonka mukaan kannattaa vähän niinkuin vaihe vaiheelta tehdä rakentaminen, silloin vianetsintä on helpompaa.
Kun olen seurannut aloittamiasi topicceja, niin olen saanut vaikutelman, että projektisi on tarkoitus sisältää seuraavat yhtä-aikaiset työvaiheet:
Turpo jostain autosta
Painekotelo, pakosarjat, letkut ja systeemit kaverin hyllystä/itse vääntäen
Sytkät jostain tarvikeliikkeestä
Ruiskun rungot jostain moposta ja ohjausboksi nettiohjeista
Kone tai ainakin kansi jostain toisesta moposta
Noin tehdessä on varmaa, että kun kone ei startatessa käy niinkuin toivottua, on vian etsintä todellista hakuammuntaa.
Tein itse ja säästin rahaa
T.LEQ
Kun olen seurannut aloittamiasi topicceja, niin olen saanut vaikutelman, että projektisi on tarkoitus sisältää seuraavat yhtä-aikaiset työvaiheet:
Turpo jostain autosta
Noin tehdessä on varmaa, että kun kone ei startatessa käy niinkuin toivottua, on vian etsintä todellista hakuammuntaa.
T.LEQ
- Taiquri
niin siis tarkotus olis ollut että oisin halunnut tietää, että onko gpx gpz kannessa jotain eroa zxr:n kanteen. ja itseasiassa noi koneet on räjäytyskuvien perusteella lähes samanlaiset, mutta selvittelin tossa ni eipä niissä muuta eroa ole kun gpx gpz kansi on keinuvivuilla ja pienemmät kanavat. ja 34mm kaasareille. syö vaan miestä kun tuon mun oman kannen korjaaminen maksaa lähestulkoon 700euroa. niin ja tosiaan megaruikkia ois tarkotus pistää. sytkän ohjauksella.. ja jos lequ tietäis mun muita projekteja mitä on tullut tehtyä ni se ymmärtäis mun taistelutahtoniLEQ kirjoitti:Tarkoitukseni ei ole lannistaa, mutta on olemassa kirjoittamaton sääntö, jonka mukaan kannattaa vähän niinkuin vaihe vaiheelta tehdä rakentaminen, silloin vianetsintä on helpompaa.
Turpo jostain autosta
T.LEQ
ja leq olet jo vanha ja viisas ja minä vasta "juniori" joten meillä on tapana opetella asiat kantapäänkautta..
Rääväsuu club
Rääväsuu club