Premier Hyper
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- NorthernBomber
Premier Hyper
Onko kellään kokemuksia tästä potasta? Kevyt näyttäis olevan ja nyt myös edullinen mutta miten muuten? Kannattaako ostaa? Tässä vielä linkki: http://tinyurl.com/4w3p2
- NorthernBomber
- Willie_the_kid
- henkka
Jaahas. Eli aina jos kypärä pelastaa hengen niin elät 50v pyörätuolissa?hammu kirjoitti:mieluummin mä kuolen kerralla ku elän 50v pyörätuolissa / halvaantuneena.
ketään loukkaamatta tai halventamatta mutta tää on mun mielipide
Kyllä sä voit ittes ampua sen jälkeen, jos näin sattuu vahingossa käymää.
- -Makke-
Samoin myös minä, halvaantuneena kun ei paljoa itseä ammuta. Kuitenkin pidän hyvää kypärää päässä ja selkäsuojaa, ettei vaan heti ekasta lipasta tulis noutaja/selkäranka poikki.hammu kirjoitti:mieluummin mä kuolen kerralla ku elän 50v pyörätuolissa / halvaantuneena.
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." James May
- tero t.
no mä olen ostellut myös noita halpoja ( tai onko bandit nyt mikään halpis kypärä) kypäriä ja oikeestaan siks kun en jaksa uskoa et joku arai tosiaan on niin paljon parempi mitä hinta näyttää
kokeilin kerran arailta jotakin mallia joka maksoi jonku +700 egee ja ei siinä ainaskaan ollut olevinaan mitään niin erikoista et vastais tuota hintaa mut kertokaas te jotka ootte käyttäneet kypäriä äärilaidasta toiseen? ymmärrän toki et noissa kalliimmissa materiaalit toista luokkaa kun halvemmissa..itseäni ei suhinat yms. haittaa joten äänettömyydestä en viitsi kamalasti maksaa.
- The_Hooligan
- Viesti:
Silloinhan kelpaa huonompikin, kun ei paremmasta tiedä. Mitään tuhina-suhina paskaa en päähäni suostu laittamaan enää, muutenkin jo huono kuulo ja ryppyinen otsa. Istuvuuskin on ihan eri luokkaa "kunnon" kypärissä, ei heilu tms. vaikka hiukan sitä vauhtiakin olisi. Omistettu ja kokeiltu on kymmeniä erilaisia valmistajia/malleja, enkä yritä edes sortua mihinkään katu-uskottavuudella kikkailevaan röh-röh tuotteeseen, vaan maksan ennemmin itseni kipeäksi kokonaisvaltaisesta laadusta ja mukavuudesta. Omapa on pääni. Tehkää omillanne mitä haluatte.
- Taiquri
itse tykkään tosta araistani sen takia että siinä on visiirilukko ja visiiristä lähtee suljettavat tuuletuskanavat otsalle/päälaelle.. ja tollanen joka päähän laittokerta kiristettävä lukko.. toi on hieno ja istuu myös hyvin päähän, ei heilu & vingu, mutta pientä suhinaa pitää kovemmissa vauhdeissa. enpä usko, että ostan enään muuta kypärää kun shoei tai arai. joku on joskus sanonut, että kuitukypärässä ei ole pintajännityksiä, onko noin?
Ilo alkaa kilosta ja meno kahdesta ^_^
Rääväsuu club
Suzuki GSXR TIC & Nissan Skyline R33
Rääväsuu club
Suzuki GSXR TIC & Nissan Skyline R33
- NorthernBomber
Eipä paljon kokemuksia olet tullut
Eikä tässä mistään säästämisestä ole kyse, ovh tolla potalla näytti olevan 350 euroa ja tiettävästihän Saksasta nuo potat ovat halvemmalla lähteneet ko Suomesta joten paljonhan tuolla sitten olisi pyynti täällä? Kevyt tuo tosiaan näytti olevan ja kuten aikaisemmin kirjoitin niin ulkonäkö miellytti silmää.
Edit: Ainoa Shoei kypärä ,joka oli samaa painoluokkaa kuin tämä PH, minkä louis:lta äkkiä bongasin, oli Shoei X-Spirit Replica Ukawa2 ja hintaa 800 euroa!
Onko tuo Shoei sitten 650 euroa parempi kuin tuo PH?
Edit: Ainoa Shoei kypärä ,joka oli samaa painoluokkaa kuin tämä PH, minkä louis:lta äkkiä bongasin, oli Shoei X-Spirit Replica Ukawa2 ja hintaa 800 euroa!
- Bomber#1
- Viesti:
Re: Premier Hyper
Aika iso visiiri.NorthernBomber kirjoitti:Onko kellään kokemuksia tästä potasta? Kevyt näyttäis olevan ja nyt myös edullinen mutta miten muuten? Kannattaako ostaa? Tässä vielä linkki: http://tinyurl.com/4w3p2