Premier Hyper

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

NorthernBomber

Premier Hyper

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » Ma Loka 11, 2004 3:05 pm

Onko kellään kokemuksia tästä potasta? Kevyt näyttäis olevan ja nyt myös edullinen mutta miten muuten? Kannattaako ostaa? Tässä vielä linkki: http://tinyurl.com/4w3p2

BadAss

Viesti Kirjoittaja BadAss » Ma Loka 11, 2004 4:00 pm

no ainakin stnan ruma.. :)
"Huono tie, parempi mieli"

tero t.

Viesti Kirjoittaja tero t. » Ma Loka 11, 2004 4:53 pm

näyttäs kevyt ja halpakin olevan mut ihan outo merkki on. erikoinen on myös muotoilu :eek:

NorthernBomber

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » Ma Loka 11, 2004 6:30 pm

Muotoilu kiinnittyi myös itselle silmään eli oli positiivisella tavalla erilainen. Väritys nyt oli aivan perseestä mutta maalautteellehan se heti menisikin.

Kukko

Viesti Kirjoittaja Kukko » Ti Loka 12, 2004 12:04 pm

Kyllä sen uskaltaa ostaa, mulla on ollut -96 vuonna ostettu premieeri ja se kesti erinomaisen hyvin... merkkiä tuo suomeen duell, että visiirejäkin niihin saa...
Kyllä se joskus toimii...

Willie_the_kid

Viesti Kirjoittaja Willie_the_kid » Ti Loka 12, 2004 12:24 pm

En kyllä ymmärrä miten jengi on valmiita säästämään kypärissä?! Tänne tulee jatkuvasti postauksia erilaisista "roskakypäristä". Onko se sitten niin, että kun ostaa tarpeeksi paskan kypärän(kypärän käyttö pakollista Suomessa), niin ei tartte sitten jäädä kitumaan jos sattuu lippaamaan yms.?!? :-?

hammu

Viesti Kirjoittaja hammu » Ti Loka 12, 2004 2:24 pm

mieluummin mä kuolen kerralla ku elän 50v pyörätuolissa / halvaantuneena.

ketään loukkaamatta tai halventamatta mutta tää on mun mielipide

henkka

Viesti Kirjoittaja henkka » Ti Loka 12, 2004 3:43 pm

hammu kirjoitti:mieluummin mä kuolen kerralla ku elän 50v pyörätuolissa / halvaantuneena.

ketään loukkaamatta tai halventamatta mutta tää on mun mielipide
Jaahas. Eli aina jos kypärä pelastaa hengen niin elät 50v pyörätuolissa? :)

Kyllä sä voit ittes ampua sen jälkeen, jos näin sattuu vahingossa käymää.

-Makke-

Viesti Kirjoittaja -Makke- » Ti Loka 12, 2004 4:08 pm

hammu kirjoitti:mieluummin mä kuolen kerralla ku elän 50v pyörätuolissa / halvaantuneena.
Samoin myös minä, halvaantuneena kun ei paljoa itseä ammuta. Kuitenkin pidän hyvää kypärää päässä ja selkäsuojaa, ettei vaan heti ekasta lipasta tulis noutaja/selkäranka poikki.
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." James May

tero t.

Viesti Kirjoittaja tero t. » Ti Loka 12, 2004 4:27 pm

no mä olen ostellut myös noita halpoja ( tai onko bandit nyt mikään halpis kypärä) kypäriä ja oikeestaan siks kun en jaksa uskoa et joku arai tosiaan on niin paljon parempi mitä hinta näyttää :freak: kokeilin kerran arailta jotakin mallia joka maksoi jonku +700 egee ja ei siinä ainaskaan ollut olevinaan mitään niin erikoista et vastais tuota hintaa mut kertokaas te jotka ootte käyttäneet kypäriä äärilaidasta toiseen? ymmärrän toki et noissa kalliimmissa materiaalit toista luokkaa kun halvemmissa..itseäni ei suhinat yms. haittaa joten äänettömyydestä en viitsi kamalasti maksaa.

The_Hooligan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Ti Loka 12, 2004 4:42 pm

Silloinhan kelpaa huonompikin, kun ei paremmasta tiedä. Mitään tuhina-suhina paskaa en päähäni suostu laittamaan enää, muutenkin jo huono kuulo ja ryppyinen otsa. Istuvuuskin on ihan eri luokkaa "kunnon" kypärissä, ei heilu tms. vaikka hiukan sitä vauhtiakin olisi. Omistettu ja kokeiltu on kymmeniä erilaisia valmistajia/malleja, enkä yritä edes sortua mihinkään katu-uskottavuudella kikkailevaan röh-röh tuotteeseen, vaan maksan ennemmin itseni kipeäksi kokonaisvaltaisesta laadusta ja mukavuudesta. Omapa on pääni. Tehkää omillanne mitä haluatte.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Taiquri

Viesti Kirjoittaja Taiquri » Ti Loka 12, 2004 5:12 pm

itse tykkään tosta araistani sen takia että siinä on visiirilukko ja visiiristä lähtee suljettavat tuuletuskanavat otsalle/päälaelle.. ja tollanen joka päähän laittokerta kiristettävä lukko.. toi on hieno ja istuu myös hyvin päähän, ei heilu & vingu, mutta pientä suhinaa pitää kovemmissa vauhdeissa. enpä usko, että ostan enään muuta kypärää kun shoei tai arai. joku on joskus sanonut, että kuitukypärässä ei ole pintajännityksiä, onko noin?
Ilo alkaa kilosta ja meno kahdesta ^_^
Rääväsuu club :D
Suzuki GSXR TIC & Nissan Skyline R33

xmasa

Viesti Kirjoittaja xmasa » Ti Loka 12, 2004 6:03 pm

premierin kypäriä tuo maahan nakkilan pyörä & mopo, mutta jos täällä etelämmässä asustelee niin tuo helsingin pyörä & mopo taitaapi olla se lähin paikka. korjatkaa ny jos olen aivan väärässä :D
FINRG

NorthernBomber

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » Ti Loka 12, 2004 6:18 pm

Eipä paljon kokemuksia olet tullut :-? Eikä tässä mistään säästämisestä ole kyse, ovh tolla potalla näytti olevan 350 euroa ja tiettävästihän Saksasta nuo potat ovat halvemmalla lähteneet ko Suomesta joten paljonhan tuolla sitten olisi pyynti täällä? Kevyt tuo tosiaan näytti olevan ja kuten aikaisemmin kirjoitin niin ulkonäkö miellytti silmää.

Edit: Ainoa Shoei kypärä ,joka oli samaa painoluokkaa kuin tämä PH, minkä louis:lta äkkiä bongasin, oli Shoei X-Spirit Replica Ukawa2 ja hintaa 800 euroa! :eek: Onko tuo Shoei sitten 650 euroa parempi kuin tuo PH?

Bomber#1
Viesti:

Re: Premier Hyper

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ti Loka 12, 2004 7:26 pm

NorthernBomber kirjoitti:Onko kellään kokemuksia tästä potasta? Kevyt näyttäis olevan ja nyt myös edullinen mutta miten muuten? Kannattaako ostaa? Tässä vielä linkki: http://tinyurl.com/4w3p2
Aika iso visiiri. :eek: :upto:

Vastaa Viestiin