Regina ketjut
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Manza
- Viesti:
-
B6-fighter
-
kawabata
olen kuullut reginoista negatiivistä juttua..
kuulemma heikoimpia ketjuista..
heikko lenkki..
itellä ei ole ollut, joten huhupuhheita..
mutta jos voin valita kestävämmän maineisen,,
miksi ostaisin huonomman.. maineeltaan..
nojoo..
kuulemma heikoimpia ketjuista..
heikko lenkki..
itellä ei ole ollut, joten huhupuhheita..
mutta jos voin valita kestävämmän maineisen,,
miksi ostaisin huonomman.. maineeltaan..
nojoo..
Control is nothing without Power.
nopealla voi ajaa hitaastikin, hitaalla ei voi ajaa nopeasti. ei oo pakko kun ei halua.<br>
nopealla voi ajaa hitaastikin, hitaalla ei voi ajaa nopeasti. ei oo pakko kun ei halua.<br>
-
Paimen Antti
- Viesti:
No mulla on 530 reginan orp ketjut ja ne on ainakin kestäny ehjänä, tosin yks lenkki oli vähän saanu kipeää, mutta se on ymmärrettävää mun käytössä. Eli ei ne ainakaan heti tunnu poikki menevän vaikka on vähän normaalia enempi tehoa ja vääntöä. Ehkä reginalla sitten on huono laadun valvonta jos susia pääsee kaupan hyllylle asti
- Jone
Mulla oli 750 ärrässä Reginan vahvin o-rengas ketju ja kesti about 7000-8000. Sitten murtu puolenkymmentä sivulevyä poikki ja meinas käydä pahasti. Muuten ketjut oli hyvässä kunnossa ennen katkeamista, säännölliseti huollettu ja ketjulinja oikea, et ois pitäny mennä paljon pitempään.
No lähetin sitten ketjun Dueliin saatekirjeen kanssa ja paluupostissa tuli uus ketju ilmaseks ja tieto et ketjuissa ollu karkasuvikaa enemmänkin. Et ei ollu ainut yksilö. En tiedä onko samaa ongelmaa Reginoissa vielä, muta itte vierastan niitä kyllä nykyään. Aikaa tästä on n.neljä vuotta. Mut RK:t kestää!
No lähetin sitten ketjun Dueliin saatekirjeen kanssa ja paluupostissa tuli uus ketju ilmaseks ja tieto et ketjuissa ollu karkasuvikaa enemmänkin. Et ei ollu ainut yksilö. En tiedä onko samaa ongelmaa Reginoissa vielä, muta itte vierastan niitä kyllä nykyään. Aikaa tästä on n.neljä vuotta. Mut RK:t kestää!
- Georg
Mulla oli aikanaan yhdet Reginan O-rengaskettingit eikä niissä sinänsä ollut mitään ongelmia. Ehkä hiukka nopeasti tuli pari "jäykkää" kohtaa niihin, mutta muuten ok.
Tehoja ei tietenkän ole ollut käytössä ihan yhtä paljon kuin esmes ZZR1100:ssa, mutta siitäkin huolimatta.
Ainakin perstuntumalta vaikuttaa siltä, että nykyiset D.I.D X-rengasketjut ovat aikasta paljon paremmat.
Makuasia sanoi koira, kun muniaan nuoleskeli, eli muilla saattaa olla toisenlaista mielipidettä asiasta.
Tehoja ei tietenkän ole ollut käytössä ihan yhtä paljon kuin esmes ZZR1100:ssa, mutta siitäkin huolimatta.
Ainakin perstuntumalta vaikuttaa siltä, että nykyiset D.I.D X-rengasketjut ovat aikasta paljon paremmat.
Makuasia sanoi koira, kun muniaan nuoleskeli, eli muilla saattaa olla toisenlaista mielipidettä asiasta.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!
- RoadRunner
D.I.D rulezzzzzzahhhhh! Ostin X-rengasketjut kys. valmistajalta ja voin suositella kaikille. Race-paketti makso muistaakseni n.1500mk ja kyllä kestää! Kiristääkin tarvii helkkarin harvoin, noin kerran tai pari kesässä. Nojaah, eihän toi mun ompelukone oikein jaksakaan niitä venyttää, mutta kuitenkin, loistava hinta-laatusuhde.
Control is nothing without power.
-
B6-fighter