Perkeleen projekti
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Perkele
Perkeleen projekti
Tälläinen siitä olis suurinpiirtein tulossa..
http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... kele&gid=0
http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... kele&gid=0
-
pamper
- MC_SKELETOR
- MC_SKELETOR
Perkele kirjoitti:Joo ja sit foot to the sky ja stetsoni päähän.MC_SKELETOR kirjoitti:iha hyvä...toi sinine vaa mustaks ja oranssi tumman punaseks tai tumman vihreeks ;).. mut toiki o iha nätti![]()
![]()
-
pamper
Oikeesti mikä jätkä sä oot? Kolme viikkoo ollu foorumin käyttäjä ja kirjotellu jo yli 150 viestiä täyttä paskaa. Onko sulla elämässäs mitään muuta kun tää niin helvetin kova b-foorumi?no hei... noist väreist mä diggaan.. ja sit toi temppu mist puhuit..se onnaa sitku o oma kyykky tai striitti nii yhel pyöräl
..sillo se o iha järkevä temppu..en vaa muista senkää nimee ;P
- MC_SKELETOR
no jos oon vaa vastaillu semmosiin aiheisii mitkä o kiiinnostanu..ei oo sun asiaspamper kirjoitti:Oikeesti mikä jätkä sä oot? Kolme viikkoo ollu foorumin käyttäjä ja kirjotellu jo yli 150 viestiä täyttä paskaa. Onko sulla elämässäs mitään muuta kun tää niin helvetin kova b-foorumi?no hei... noist väreist mä diggaan.. ja sit toi temppu mist puhuit..se onnaa sitku o oma kyykky tai striitti nii yhel pyöräl
- ninzaa
On! yamaha viragööliö ja stetsoni!pamper kirjoitti:Oikeesti mikä jätkä sä oot? Kolme viikkoo ollu foorumin käyttäjä ja kirjotellu jo yli 150 viestiä täyttä paskaa. Onko sulla elämässäs mitään muuta kun tää niin helvetin kova b-foorumi?no hei... noist väreist mä diggaan.. ja sit toi temppu mist puhuit..se onnaa sitku o oma kyykky tai striitti nii yhel pyöräl
Get a life, ride a bike!
(skiing is for little fat kids)
(skiing is for little fat kids)
- MC_SKELETOR
o.k anna mulla vaa vähä aikaa.. kerkeen harjotella vähä paremmaks sitäninzaa kirjoitti:On! yamaha viragööliö ja stetsoni!pamper kirjoitti:Oikeesti mikä jätkä sä oot? Kolme viikkoo ollu foorumin käyttäjä ja kirjotellu jo yli 150 viestiä täyttä paskaa. Onko sulla elämässäs mitään muuta kun tää niin helvetin kova b-foorumi?no hei... noist väreist mä diggaan.. ja sit toi temppu mist puhuit..se onnaa sitku o oma kyykky tai striitti nii yhel pyöräl
ja mc hammer, ilmota ku saat sen sreetin ajoon nii tuun kattoo sen tempun ku teet sen etu fillari ilmassa!
- Spine^
ompas perkeleellää perkeleen hieno gixxeri.
väritys ja muotoilu iskee omaan silmään varsin hyvin,ainoo vaan että korkeemman tangon (fatbar fmx taivutuksella?),ja penkkiä kenties "tasottaisin" vähä loivempaan kulmaan. viettää ainaki kuvassa aika paljo alas.
näähän tietty olivat vaan mun ehrotuksia,mutta nätti on joka tapauksessa.
väritys ja muotoilu iskee omaan silmään varsin hyvin,ainoo vaan että korkeemman tangon (fatbar fmx taivutuksella?),ja penkkiä kenties "tasottaisin" vähä loivempaan kulmaan. viettää ainaki kuvassa aika paljo alas.
näähän tietty olivat vaan mun ehrotuksia,mutta nätti on joka tapauksessa.
never ride faster than your guardian angel can fly.