Pikku fizzerin kasvojenkohotus
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Pikku fizzerin kasvojenkohotus
Tosiaan, parivuotta tullu voorumia lueskeltua ja ootellu että ikä tulis täytee, kuitenkin aivan järjetön uus ajokorttilaki rajotti pyörän ostoa niin paljon että yhteen käteen mahtuivat kaikki 600cc pyörät missä se alle 70kw on vakiona...
Kyseinen yksilö aikasemmin ollut rovaniemellä, sitä ennen käyttäjällä Kaihola joka nuo 630cc wisecotkin koneeseen laittanut.
Pyörä oli tässä kunnossa kutakuinkin paripäivää oston jälkeen
"parit" kumit tuli polteltua ja pikkuhiljaa alko saamaan kuvan miten sitä rantua piirrellään vähän kovemmistakin vauheista, sitten kuitenkin märkä asfaltti teki tepposet ja tuli kipattua rapiat 50 vauhista jolloin halkesi mm startin rattaiden koppa, myös kaatumatappi hioutui 13cm pituudesta alle 10 senttiseksi mikä tosiaanki jakso naurattaa ku itelle ei käyny yhtään mitään
Noo, uutta koppaa ebaysta ja matka jatkui
Vakio keulahan ei kuussatiaissa ole edes usd ja oli aivan järkyttävän löysä.. Foorumia tarpeeksi kun selasi löytyi 99 mallin rykkösen keula vähintäänkin sopivaan hintaan ja sehän sitten noudettiin jostai kuopion kupeesta(?)
Näihin aikoihin tuli oltua myös supersotilaskoulutuksessa joten pyörää ei juurikaan saatu aikaseksi rakennella sen enempää vaikka ideoita olikin..
Onneksi tikkakoskelta jyväskylään ei kuitenkaan pitkämatka ole joten iltavapailla tuli siistittyä sähköjä, jopa vaihdettua keula sen lyhysen parituntisen aikana mitä ne sieltä viikolla pois päästivät
Ja senhän sai istumaan kunhan vanhasta vaihtoi ohjusakselin, samalla tuli allraitilta haettua mustat cliparit
Tämmönen vähän erilainen tpalakin, luonnollisesti 121 värjätyt reunukset
Siihen sitten askartelin koson kiinni kun ei järkevämpääkään paikkaa keksinyt
Kuitenkin, aika nopsastihan asentaessa tajusin ettei etujarrut käynykkään kiinni vanteelle mikä oli varsinki kummalline juttu.. Tähän mennessä päätelty että etuvanne olis peräsin 06 vuotisesta r6 jossa on 20mm isompi levy kun rykkösessä joten jarrut ei mahu levylle Terveiset vaa keulan myyjälle jos tätä lukee
Keulaan sopiva vanne löytyy kyllä voorumilaiselta ja hyvällä tsäkällä voisi mennä päikseenkin r6 vanteeseen, joten eiköhän se tule hommattua
Sitten laittoivat minut pois supersotilaskoulutuksesta kun teloin rossipyörällä olkapään joten rakentelulle sattui taas aikaa, mutta työttömäksi kun joutui niin budjetti ei tosiaankaan ole mikään suurin.. Kuitenkin saanu senverra pihistettyä että mm Urbani tuli hommattua
ja siihen kiinasta billetti kiinnikkeet, kuitenkaan vielä en paikalleen oo saanu ährättyä.
Jäykkyyssäädettävä ohjausiskarikin tuli kiinasta tilattua sekä sille billettikiinnike mikä ois tarkotus ährätä talven aikana paikalleen.
Sekä vähän muuta kiinanbillettiä
Tällä hetkellä pyörä odottaa sopivaa motivaatiota että sais kaatumaraudat väsättyä, kuitenkaan en koko ens kesää pysy pystyssä
Talven aikana olis tarkotus kansipahvi vaihtaa, purkaa koko mopo osiks ja maalauttaa runko pulverissa, väristä en vielä varmaksi osaa sanoa mutta eiköhän siitä musta tule jossei parempaa keksi
Perääkin pitäisi hieroa paremmin istuvaksi, omaansilmään ei näytä hyvälle niin sitten mistään kulmasta.. Sähköt olis tarkotus hipistellä siistimmiks, jopa jos innostuu tehä niiku kaikki tuntuu nykyää tekevän et änkis koko nipun nailonsukan sisään
edittiä, kuvat vammaa ainakin omalla koneella katsottuna välillä(?) jos ei muilla toimi ni sanokaaha ni latailen muualle...
Kyseinen yksilö aikasemmin ollut rovaniemellä, sitä ennen käyttäjällä Kaihola joka nuo 630cc wisecotkin koneeseen laittanut.
Pyörä oli tässä kunnossa kutakuinkin paripäivää oston jälkeen
"parit" kumit tuli polteltua ja pikkuhiljaa alko saamaan kuvan miten sitä rantua piirrellään vähän kovemmistakin vauheista, sitten kuitenkin märkä asfaltti teki tepposet ja tuli kipattua rapiat 50 vauhista jolloin halkesi mm startin rattaiden koppa, myös kaatumatappi hioutui 13cm pituudesta alle 10 senttiseksi mikä tosiaanki jakso naurattaa ku itelle ei käyny yhtään mitään
Noo, uutta koppaa ebaysta ja matka jatkui
Vakio keulahan ei kuussatiaissa ole edes usd ja oli aivan järkyttävän löysä.. Foorumia tarpeeksi kun selasi löytyi 99 mallin rykkösen keula vähintäänkin sopivaan hintaan ja sehän sitten noudettiin jostai kuopion kupeesta(?)
Näihin aikoihin tuli oltua myös supersotilaskoulutuksessa joten pyörää ei juurikaan saatu aikaseksi rakennella sen enempää vaikka ideoita olikin..
Onneksi tikkakoskelta jyväskylään ei kuitenkaan pitkämatka ole joten iltavapailla tuli siistittyä sähköjä, jopa vaihdettua keula sen lyhysen parituntisen aikana mitä ne sieltä viikolla pois päästivät
Ja senhän sai istumaan kunhan vanhasta vaihtoi ohjusakselin, samalla tuli allraitilta haettua mustat cliparit
Tämmönen vähän erilainen tpalakin, luonnollisesti 121 värjätyt reunukset
Siihen sitten askartelin koson kiinni kun ei järkevämpääkään paikkaa keksinyt
Kuitenkin, aika nopsastihan asentaessa tajusin ettei etujarrut käynykkään kiinni vanteelle mikä oli varsinki kummalline juttu.. Tähän mennessä päätelty että etuvanne olis peräsin 06 vuotisesta r6 jossa on 20mm isompi levy kun rykkösessä joten jarrut ei mahu levylle Terveiset vaa keulan myyjälle jos tätä lukee
Keulaan sopiva vanne löytyy kyllä voorumilaiselta ja hyvällä tsäkällä voisi mennä päikseenkin r6 vanteeseen, joten eiköhän se tule hommattua
Sitten laittoivat minut pois supersotilaskoulutuksesta kun teloin rossipyörällä olkapään joten rakentelulle sattui taas aikaa, mutta työttömäksi kun joutui niin budjetti ei tosiaankaan ole mikään suurin.. Kuitenkin saanu senverra pihistettyä että mm Urbani tuli hommattua
ja siihen kiinasta billetti kiinnikkeet, kuitenkaan vielä en paikalleen oo saanu ährättyä.
Jäykkyyssäädettävä ohjausiskarikin tuli kiinasta tilattua sekä sille billettikiinnike mikä ois tarkotus ährätä talven aikana paikalleen.
Sekä vähän muuta kiinanbillettiä
Tällä hetkellä pyörä odottaa sopivaa motivaatiota että sais kaatumaraudat väsättyä, kuitenkaan en koko ens kesää pysy pystyssä
Talven aikana olis tarkotus kansipahvi vaihtaa, purkaa koko mopo osiks ja maalauttaa runko pulverissa, väristä en vielä varmaksi osaa sanoa mutta eiköhän siitä musta tule jossei parempaa keksi
Perääkin pitäisi hieroa paremmin istuvaksi, omaansilmään ei näytä hyvälle niin sitten mistään kulmasta.. Sähköt olis tarkotus hipistellä siistimmiks, jopa jos innostuu tehä niiku kaikki tuntuu nykyää tekevän et änkis koko nipun nailonsukan sisään
edittiä, kuvat vammaa ainakin omalla koneella katsottuna välillä(?) jos ei muilla toimi ni sanokaaha ni latailen muualle...
Viimeksi muokannut ImaFinlanD, Ti Syys 01, 2015 9:46 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- Zeri
- Viestit: 684
- Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda
Re: FZR"630"
Näppärän näköstä väkertämistä. Kuinka isot nuo sun levyt muuten sitten on? mulla saattais olla tarve
- tenu
- Viestit: 1631
- Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am
Re: FZR"630"
Kattele nuo kiinan kahvat silläsilmällä asentaessa Kytkinpuolen vaijerireitti(onko nipan vieressä jumalattoman terävä reuna)+jarrupuoli jääkö laahaamaan. Susia tullut useemmat tietoon, osa sopinutkin sellasenaan
PS:Mulla vois olla tallessa yhet sovitetut prikat jäykistämään kytkintä, ei auttanu stormin "jäykemmät" jouset(pk:seudulla)
PS:Mulla vois olla tallessa yhet sovitetut prikat jäykistämään kytkintä, ei auttanu stormin "jäykemmät" jouset(pk:seudulla)
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: FZR"630"
Levyt on vissiin 320mm en ihan varma ole, pitääpä tarkistaaZeri kirjoitti:Näppärän näköstä väkertämistä. Kuinka isot nuo sun levyt muuten sitten on? mulla saattais olla tarve
En sitte tiiä mitkä jouset o sisässä mut vähintäänkin tarpeeks jäykiks sormituntumalla niitä sanosintenu kirjoitti:Kattele nuo kiinan kahvat silläsilmällä asentaessa Kytkinpuolen vaijerireitti(onko nipan vieressä jumalattoman terävä reuna)+jarrupuoli jääkö laahaamaan. Susia tullut useemmat tietoon, osa sopinutkin sellasenaan
PS:Mulla vois olla tallessa yhet sovitetut prikat jäykistämään kytkintä, ei auttanu stormin "jäykemmät" jouset(pk:seudulla)
Ja joo eihä ne kiinni menny mitenkää, cnc pylväsporalla hituse työsti ni sai sopimaan
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: FZR"630"
Nooni, pyörää puskettu etiäpäi eli purettu enemmän, töitäkin sain hommailtua ku tarpeeks kusetti eli palikkaa alkaa ekasta tilistä jo tulemaan
Kovasti oisin jykylässä putkentaitto vehettä vailla ei kellää ois yheks illaks lainaan, ei millään kantikkaita mutkia tahtos rautoihi tehä.. Eli YVtä jos löytyy ees keskisuome likeltä voin vaikka hakea ja palauttaa, toki saa itekkin tulla parimutkaa tekemään jos välttämättä tahtoo tarjoan raudantaitto-oluet!
Kovasti oisin jykylässä putkentaitto vehettä vailla ei kellää ois yheks illaks lainaan, ei millään kantikkaita mutkia tahtos rautoihi tehä.. Eli YVtä jos löytyy ees keskisuome likeltä voin vaikka hakea ja palauttaa, toki saa itekkin tulla parimutkaa tekemään jos välttämättä tahtoo tarjoan raudantaitto-oluet!
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: FZR"630"
Noniin, vähän ollu taukoa hommissa kun budjetti niin tiukka, nyt kuitenkin alkaa helpottua aika olennaisesti Viikolla riisuin kaiken ylimääräisen rungosta irti, raudat pitäs väkertää mutta vieläkään ei putkentaittovempelettä löydy... Samalla sain innostuksen että sovittas tähän 600 thundercatin tankin, tässähän tankki on suojamuovin alla eikä ole kovinkaan käytännöllinen... Ja senverra tehtävä edittiä että löysin foorumilta vanteen miko vaiheltiinki jyväskylän kamuxin pihassa päikseen ja nyt sopii jarrutkin!
Vähän kuvasaastettakin siitä mihin nyt jäätiin
Vähän kuvasaastettakin siitä mihin nyt jäätiin
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: FZR"630"
Noniin! Taloutta tullu elvytettyä duunin kanssa ja nyt pikkuhiljaa kun ajokelit alkaa tullu aikaa tehä pyörällekkin jotain, tosin vaan viikonloppusin kun viikot tulee kierrettyä duunin takia pitkin suomea...
Eli tosiaan paikka jossa pyörä on säilössä on ns varasto jossa ei hirveesti muuta tehdä kun kasata ja pureta, eli kaikki rälläköinnistä lähtien pitää tehdä puolenkilsan päässä hallissa jonne onkin jo muutaman kerran tullu raato työnneltyä
Eilen tosiaan rällälöin perää vähän lyhempään malliin, tuo gixerin(?) takakate ei oikeen omaan silmään istunut kun niin pirun pitkä ja liian korkealla.
Jos joltakin jotain shortyä perää löytyy niin voi tarjoilla! Ja tosiaan vanhan häkin raato mikä käy tohon entiseen perään, + perä, penkki ja takavalo on myytävänä!
Tästä tosiaan lähdettiin
Ja tähän päädyttiin kun sopivasti leikkeli
Sitten perehdyin hitusen tuohon kesäiseen ongelmaan, ei oikeen nesteet meinannu pysyä millään korkilla sisällä, yms letkuja posahteli ku tarpeeks jammitteli niin ekana avasin termarin
Ja sitähä oli liian painon vuoks jo kevennettykin
Syyläristä meni vesiläpi niinkun pitikin ja netistä löydetyn tilavuudenki koitin veden kanssa katsoa, eli kansipaffin vaihtoon
Sitten puotin parin kaverin avustuksella motin irti rungosta
Konetta ei vielä tullu avattua, sunnuntaina pitää ajella kuitenkin illasta haminaan enkä viittis auki jättää... eli saa nähä millon tulee se auottua
Kaatumaraudat tosiaan pitäs väsäiläl, nyt vaan tommoset tyngät ollu koneen alla mitkä kuvista näkeekin.
Tuo alakorvakko oli senverra ohusta rautaa että oli ihan pakko väsätä uudet molemmille puolille, luulis nyt ainakin kestävän
Sitten työntelin rullaavan rungon takasin varastoon ja perjantai keitolle oli muuten mukava kantaa mottia reinot jalassa jäisillä jalkakäytävillä pakko oli kuitenki vähän tankisuojan kans fiilistellä. Väriä ennoo vieläkään saanu päätettyä, mattaruskeaa miettiny kovasti mutta koska kiire ja kesä ja ajokelit niin varmaan 121 on värikoodina
Eli tosiaan paikka jossa pyörä on säilössä on ns varasto jossa ei hirveesti muuta tehdä kun kasata ja pureta, eli kaikki rälläköinnistä lähtien pitää tehdä puolenkilsan päässä hallissa jonne onkin jo muutaman kerran tullu raato työnneltyä
Eilen tosiaan rällälöin perää vähän lyhempään malliin, tuo gixerin(?) takakate ei oikeen omaan silmään istunut kun niin pirun pitkä ja liian korkealla.
Jos joltakin jotain shortyä perää löytyy niin voi tarjoilla! Ja tosiaan vanhan häkin raato mikä käy tohon entiseen perään, + perä, penkki ja takavalo on myytävänä!
Tästä tosiaan lähdettiin
Ja tähän päädyttiin kun sopivasti leikkeli
Sitten perehdyin hitusen tuohon kesäiseen ongelmaan, ei oikeen nesteet meinannu pysyä millään korkilla sisällä, yms letkuja posahteli ku tarpeeks jammitteli niin ekana avasin termarin
Ja sitähä oli liian painon vuoks jo kevennettykin
Syyläristä meni vesiläpi niinkun pitikin ja netistä löydetyn tilavuudenki koitin veden kanssa katsoa, eli kansipaffin vaihtoon
Sitten puotin parin kaverin avustuksella motin irti rungosta
Konetta ei vielä tullu avattua, sunnuntaina pitää ajella kuitenkin illasta haminaan enkä viittis auki jättää... eli saa nähä millon tulee se auottua
Kaatumaraudat tosiaan pitäs väsäiläl, nyt vaan tommoset tyngät ollu koneen alla mitkä kuvista näkeekin.
Tuo alakorvakko oli senverra ohusta rautaa että oli ihan pakko väsätä uudet molemmille puolille, luulis nyt ainakin kestävän
Sitten työntelin rullaavan rungon takasin varastoon ja perjantai keitolle oli muuten mukava kantaa mottia reinot jalassa jäisillä jalkakäytävillä pakko oli kuitenki vähän tankisuojan kans fiilistellä. Väriä ennoo vieläkään saanu päätettyä, mattaruskeaa miettiny kovasti mutta koska kiire ja kesä ja ajokelit niin varmaan 121 on värikoodina
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: FZR"630"
Pyörää puskettu töiden keskellä etiäpäin lähinnä vkloppusin kun tulee rovaniemi/kerava akselilla sahattua millon missäkin viikot niin aika harrastaa vähän kortilla...
Kannen kun nosti motista ylös niin löyty jäähytysnesteide paineeseen ja röpeltämiseen ihan pätevä syy
Sylinteri ryhmän sisältä paljastu ihan helpottavan näkösiä wisecoita
taustalta voi bongata tulevan Torinon 5,9 litran sohvapöydän
Motonetistä tuli ostettua soodapuhallin ja kanteen vähän testasin
Ennen
Ja jälkeen
Tiedä sitten oliko tuosta mitään hyötyä, saipahan loputkin karstat pois + saa muita osia puhalleltua kun löytyy oma pöhötin Yamaha centteriltä tuli vähän alle 250e edestä tilattua kilkettä, samoin kiinasta tulossa kymmenisen pakettia.
Jatkoa kunhan paketit kolisee laatikkoon
Kannen kun nosti motista ylös niin löyty jäähytysnesteide paineeseen ja röpeltämiseen ihan pätevä syy
Sylinteri ryhmän sisältä paljastu ihan helpottavan näkösiä wisecoita
taustalta voi bongata tulevan Torinon 5,9 litran sohvapöydän
Motonetistä tuli ostettua soodapuhallin ja kanteen vähän testasin
Ennen
Ja jälkeen
Tiedä sitten oliko tuosta mitään hyötyä, saipahan loputkin karstat pois + saa muita osia puhalleltua kun löytyy oma pöhötin Yamaha centteriltä tuli vähän alle 250e edestä tilattua kilkettä, samoin kiinasta tulossa kymmenisen pakettia.
Jatkoa kunhan paketit kolisee laatikkoon
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: FZR"630"
Tulipa viime yönä auottua motti kokonaan, männät kun otin irti että sain hinkattua puhtaaksi niin enkö onnistunut viimesestä männästä hukkaamaan sokan laittaessa johonki, tyhjältä betonilattialta kun sitä ei magneetinkaan kanssa löytäny ja kaveri sopivasti pelotteli että jos sattuukin olemaan koneen sisässä niin perkele, auotaan sitten!
Sisältä löyty myös kiva ylläri kytkinpuolelta, myykää pala alumiinia kun oma hukassa?!
Kuitenki hyvin se osiks meni, paitsi vauhtipyörää ei saatu perkeleelläkään irti vaikka vaikka kuinka kokenutta ukkoa vuoronperää juos mukamas oikealla tekniikalla auttamaan hallille, stefan aattelin kuitenkin vaihtaa ku kaikki kerran vaihtoa varten ostin niin irtihä se oli saatava... evo 2 versio tais olla diy ulosvetäjästä kuvassa
ja paskat se lähteny vaikka muka annettiin lämpöäki sun muuta, kopauteltii varovasti ettei magneetti kyrvähdä yms...
Noin kolmen tunnin painimisen, lähemmäs kymmenen lentäneen listanlenkin ja askin röökiä vetäneenä muistin että ei jumalauta meillähä on prässi
Noin 170-200 baaria tais olla prässissä painetta siinä vaiheessa kun napsahti eli tais suhkot tiukassa olla...
No, kaiken huipuks eihän se saatanan sokka ees ollu koneen sisässä vaikka kuinka etittiin.. Kuitenki iha hyvä että tuli auottua ni sai vähä yleiskuvaa missä kunnossa alakerta yms, ja löys ton kytkime lohkeaman. Tosin itse palasta ei löydetty mistään eli ties kuinka kauan se sitten siitä on puuttunu Ens viikonlopuks tulee inttikaverilta varaosakone mistä kampura poikki, siitä saa hyvästi pisteosia mitkä itellä paskana, halvemmaks tulee kun lava kaljaa sovittiin hinnaks
Tuli myös voitettua iibaystä Brembon RCS 19 pääsylkkä 159e hintaan eli kesällä pitäs mopon pysähtyäkkin
Jossen nyt ensin sais valmiiks...
Sisältä löyty myös kiva ylläri kytkinpuolelta, myykää pala alumiinia kun oma hukassa?!
Kuitenki hyvin se osiks meni, paitsi vauhtipyörää ei saatu perkeleelläkään irti vaikka vaikka kuinka kokenutta ukkoa vuoronperää juos mukamas oikealla tekniikalla auttamaan hallille, stefan aattelin kuitenkin vaihtaa ku kaikki kerran vaihtoa varten ostin niin irtihä se oli saatava... evo 2 versio tais olla diy ulosvetäjästä kuvassa
ja paskat se lähteny vaikka muka annettiin lämpöäki sun muuta, kopauteltii varovasti ettei magneetti kyrvähdä yms...
Noin kolmen tunnin painimisen, lähemmäs kymmenen lentäneen listanlenkin ja askin röökiä vetäneenä muistin että ei jumalauta meillähä on prässi
Noin 170-200 baaria tais olla prässissä painetta siinä vaiheessa kun napsahti eli tais suhkot tiukassa olla...
No, kaiken huipuks eihän se saatanan sokka ees ollu koneen sisässä vaikka kuinka etittiin.. Kuitenki iha hyvä että tuli auottua ni sai vähä yleiskuvaa missä kunnossa alakerta yms, ja löys ton kytkime lohkeaman. Tosin itse palasta ei löydetty mistään eli ties kuinka kauan se sitten siitä on puuttunu Ens viikonlopuks tulee inttikaverilta varaosakone mistä kampura poikki, siitä saa hyvästi pisteosia mitkä itellä paskana, halvemmaks tulee kun lava kaljaa sovittiin hinnaks
Tuli myös voitettua iibaystä Brembon RCS 19 pääsylkkä 159e hintaan eli kesällä pitäs mopon pysähtyäkkin
Jossen nyt ensin sais valmiiks...
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: FZR"630"
Pikkupäivitystä taas vaihteeksi kun saa aikaseks kirjotella tosiaan naminamia saapui postiin
Kytkimeen tuli hommattua uus keskikruunu ja sen vaihoin
Saatii kaverin kans inspiraatio et laitetaa sylkkäryhmä ja kansi paikoilleen, meni melkein putkeen ku eka pujoteltii renkaita puolise tuntia et saatuu kaikki sisää nätisti, sit tajuttii et tiiviste unohti välistä... No sylkät ylös ja uudestaan. Tietenkin sitten väärinpäin paikalleen Koffilla taisi olla loppu illasta hitusen osallisuutta.
Jotenkin kummasti yö elämä kutsu kovemmin kun nokkien ajottelu joten se jäi seuraavaan tallipäivään
Perus pikkusen haperot venakopan pultit, vaan 3/8 katkes...
Aattelin myös et vois keulan ottaa irti, no lähti vähän käsistä purkamine ja purin sit koko raadon vielä pienemmäks, 25 kiloa hain rautakaupasta puhallussoodaa niin jos niillä alkuun pääsisi. Kone odottelee venakopan pultteja jotka tulee inttikaverilta, sitten soodaukseen ja mustaks. Runko soodataan kanssa ja menee pulveriin sen jälkee, samoin swingi ja erinäisiä pisteosia. Uus etunenki tuli ostettua, misukan pilot power 3
Kytkimeen tuli hommattua uus keskikruunu ja sen vaihoin
Saatii kaverin kans inspiraatio et laitetaa sylkkäryhmä ja kansi paikoilleen, meni melkein putkeen ku eka pujoteltii renkaita puolise tuntia et saatuu kaikki sisää nätisti, sit tajuttii et tiiviste unohti välistä... No sylkät ylös ja uudestaan. Tietenkin sitten väärinpäin paikalleen Koffilla taisi olla loppu illasta hitusen osallisuutta.
Jotenkin kummasti yö elämä kutsu kovemmin kun nokkien ajottelu joten se jäi seuraavaan tallipäivään
Perus pikkusen haperot venakopan pultit, vaan 3/8 katkes...
Aattelin myös et vois keulan ottaa irti, no lähti vähän käsistä purkamine ja purin sit koko raadon vielä pienemmäks, 25 kiloa hain rautakaupasta puhallussoodaa niin jos niillä alkuun pääsisi. Kone odottelee venakopan pultteja jotka tulee inttikaverilta, sitten soodaukseen ja mustaks. Runko soodataan kanssa ja menee pulveriin sen jälkee, samoin swingi ja erinäisiä pisteosia. Uus etunenki tuli ostettua, misukan pilot power 3
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: FZR"630"
Täällä taas! Reissuhommat syö kyllä kaiken ajan ettei ehi viikolla pyörää laittaa, ja viikonloppusin vähän muutakin tekemistä kuitenki saanu jotakin aikasekski! Tosiaan tuli venakoppa soodattua ja laitettua wrinkleä päälle, hongkongin wrinkle oli ainaki iha paskaa... Kerran maalasin, ropis pois -> uus soodaus. Toise kerran lähempää ja pysyy jotenkin mutta oli pakko suihkia vähän lakkaa päälle ettei kokonaa rapise pois...
ja onnistuneemmalla maalilla
Sitte tuli mottiki maalattua, eka pyyhittii puhtaaks ja sitte soodailtii pahimmat paikat ja loput hankailtii itte, toki kopat purettii pois ja soodattii pelkiltää ja maalattiin
Tekee ni perkeleesti mieli ajamaa ettei mitää järkeä, ei nyt mitenkää priimaa pintaa tullu mutta kelpaa itelle
En jaksanu mitää shortyäkää alkaa räpeltämää nyt sitte, eli neppasin saman gixerin takahäkin takasi paikalleen mutta vähän eri kulmaan että ois vähän enemmä samassa linjassa muun pyörän kanssa
Viime lauantaina heitin rungon&swingin sun muuta kilkettä hiekkapuhalluksee ja huomenissa pitäs ne saada, sitku sattuu jyväskylässä taas olemaan niin ois tarkotus viedä pulveriin
Tekis hirveesti mieli tilata jotain teippiä tankisuojaa, perään ja loksuun mutten vaa keksi oikee mitää muuta erottuvaa ja härskiä erilaiset maastokuviot, näyttäskö ihan tyhmältä jos perus http://www.tarvikeshop.fi/city-camo-p-1043.html tämän näkösellä teippais?
Edittiä: Jos jollakin on 98-03(?) mallin rykkösen etulokaria niin saapi tarjoilla!
ja onnistuneemmalla maalilla
Sitte tuli mottiki maalattua, eka pyyhittii puhtaaks ja sitte soodailtii pahimmat paikat ja loput hankailtii itte, toki kopat purettii pois ja soodattii pelkiltää ja maalattiin
Tekee ni perkeleesti mieli ajamaa ettei mitää järkeä, ei nyt mitenkää priimaa pintaa tullu mutta kelpaa itelle
En jaksanu mitää shortyäkää alkaa räpeltämää nyt sitte, eli neppasin saman gixerin takahäkin takasi paikalleen mutta vähän eri kulmaan että ois vähän enemmä samassa linjassa muun pyörän kanssa
Viime lauantaina heitin rungon&swingin sun muuta kilkettä hiekkapuhalluksee ja huomenissa pitäs ne saada, sitku sattuu jyväskylässä taas olemaan niin ois tarkotus viedä pulveriin
Tekis hirveesti mieli tilata jotain teippiä tankisuojaa, perään ja loksuun mutten vaa keksi oikee mitää muuta erottuvaa ja härskiä erilaiset maastokuviot, näyttäskö ihan tyhmältä jos perus http://www.tarvikeshop.fi/city-camo-p-1043.html tämän näkösellä teippais?
Edittiä: Jos jollakin on 98-03(?) mallin rykkösen etulokaria niin saapi tarjoilla!
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: FZR"630"
Tuli haettua sunnuntaina tallinnan reissun jälkeen osat maalarilta ja sunnuntaina saatiin kaverin kanssa jo jamaha seisomaan omilla jaloillaan, pikku kohmelosta huolimatta
Tämmöstä ootti maalaamolla
Oikein varastin huusollin puolelta maton ettei naarmuunnu
ainakin 100 perkelettä ja "paria kaljaa" myöhemmin
ja tähän jäin tänään kun töistä suoraan menin räpeltämään, pitäs kaasarit putsata että sain ne paikalleen + tarviis kaikkea pikkusälää aikas paljonkin... takajarru satulaa, jotain matafakin maadotusjohtoa joka juoksee öljypohjasta jos jollakin on niin saa tarjoilla
Tämmöstä ootti maalaamolla
Oikein varastin huusollin puolelta maton ettei naarmuunnu
ainakin 100 perkelettä ja "paria kaljaa" myöhemmin
ja tähän jäin tänään kun töistä suoraan menin räpeltämään, pitäs kaasarit putsata että sain ne paikalleen + tarviis kaikkea pikkusälää aikas paljonkin... takajarru satulaa, jotain matafakin maadotusjohtoa joka juoksee öljypohjasta jos jollakin on niin saa tarjoilla
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- Perkele
- Viestit: 613
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 12:00 am
Re: Pikku fizzerin kasvojenkohotus
Pesitkö soodapuhalletut osat vesi/etikkaliuoksella ennen maalausta?
- ImaFinlanD
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
- Paikkakunta: -Tön
Re: Pikku fizzerin kasvojenkohotus
Hallilla o teollisuuspesukone niin siellä pyörittelin ja hyvin tuntu tarttuvanPerkele kirjoitti:Pesitkö soodapuhalletut osat vesi/etikkaliuoksella ennen maalausta?
Eilen ja tänään tuli kaasarit putsattua ja pyörää yleensäkkin niputeltua, hitto et on paljon osia hukas mut tilaillaa sit lisää
Tämmöseks oli entine omistaja puristanu yhen kalvon, saa nähä toimiiko muttei ainakaan äänestä erota kun nostelee sitä läppää
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
- HumIC
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ke Loka 02, 2013 10:06 pm
- Paikkakunta: PC25
Re: Pikku fizzerin kasvojenkohotus
Jatkoon, ja toivottavasti oli sopiva jarrusatula