GSX 1700

Valvojat: ESKIL, btseppo

Arttu
Viestit: 715
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX1100ti
Viesti:

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja Arttu » Su Elo 07, 2016 6:42 pm

MustaSurma kirjoitti: ....joo joo, käy vähän huonosti (saattais olla et suuttimet on jotain pelastuskamaa, tarttee ne vaihtaa... ...nii ja tökkää tuohon väliin joku bensanpaineensäädin, taitaa tuo walbro tuuppaa inan verran liikaa painetta, eikä tuo snadi bensavuotokaan oikein taida jeesata), savu nousee pakosarjoista kun se saaterin öljyjäähyn letkujen asennus oli vähän sottaista....

...mut savuu tulee putkestakin, ASIAA!!!!
Onnittelut! Se on aina hieno tunne kun pitkällisen projektin jälkeen saa koneen pörisemään.

Ei varmaan tartte kovin paljoa ihmetellä huonoa käyntiä jos sulla tosiaan oli vedetty suoraan letku pumpulta suutintukille ilman säädintä :D Tuollainen normaali ruiskupumppu tuuppaa helposti ainakin 7-8 baria tuossa tilanteessa kun normaali ruiskutuspaine olisi about 3 baria. Eli bensaa menee aika lailla enemmän kuin ECU olettaa ja suuttimien toimintakin voi olla jo vähän mitä sattuu noilla paineilla.

Osa pumpuista pystyy tekemään reippaasti yli 10 baria painetta, missä sitten voi jo letkutkin räjähdellä yms. mukavaa. Eli en suosittele tuollaista viritystä edes väliaikaiseen testailuun :)
Arttu

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Elo 07, 2016 8:33 pm

Mua huoletti eniten se bensatukin levitysputki mutta kaiketi se koeponnistui siinä samalla :lol:
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Ma Elo 08, 2016 11:07 pm

Joh, hienoo!

Mulle tuli se sama mieleen että tuo walbro tuuppaa varmaan jonkun 9bar+. Eipä siinä, iskin sen begin juuttuvapaineisen säätimen väliin ja säädin sieltä ensin bout 3 baria - ei mitään eloa. Jaa, no mulla oli se suzukin oma bensapumppuhärpäke käsissä niin mietin siinä että otampa tuon itse pumpun siitä auki. Ja kasasinkin sen ja kiinni - joo-o, toimii, mut 2 bar, liian vähän enkä edes kokeillut käyntiin. Ja sitten onkin tullut renailtua noita eri kokoonpanoja tässä nyt kaks iltaa, isoilla suuttimilla, orkkiksilla sitä sun tätä. Loppuviimeks se begin bensasäätimen painemittari hajosi joten ei ollut enää mitään hajua mitä painetta se sinne tukille asti päästää, joten riivin sen orkkisregulaattorin irti sieltä pumppukokoonpanosta, tuuppasin sen(kin) toistaiseksi pumpun ja tukin väliin, ja sillä mennään.

Kuva

Ongelmana nyt kuitenkin tuppaa olemaan ilmeisesti bensansaanti. Saa sahata käyntiin eikä oikein edes silloinkaan lähde ennenkuin vilauttaa pilottia tai kliineriä ilmanputsarille (ei saa bensaa). Ja kun lähtee käyntiin niin käy aivan saaterin nätisti (oikeilla bensanpaineilla) 10 sek - minuutti, jotain siltä väliltä ja kuolee kerrasta täysin. Yks setti tulppia on menneet täysin pimeiksi:



Oisko syynä liikaa kakkua ja kovat puristukset? Mutta tuntuis että jotain muutakin ois pielessä. Sinällään jos: nokkien ajoitukset ois pielessä niin se ei kävis, ainakaan nätisti... ...toisaalta jos seos olisi paksulla niin se ei välttämättä lähtisi silloinkaan käyntiin (mut ei se silloin lähtis brakekliinerilläkään) ja toisaalta se ampuu silloin tällöin ruiskujen kautta takaisinpäin (eli laihalla...?). AFR on "jotain" alle 10 sinne bout 1500 kierrokseen asti, ja siitä 3-4rpm:ään se näyttää jotain suht säällistä 12-14...

Suuttimia testasin irtoruiskurungoilla, hyvin näyttivät pelittävän vielä aika kovillakin paineilla, kipinä tuntuis olevan heikon oloinen välillä. Josko nokka-akselin tunnistin renais - se ilmeisesti ajoittaa ruiskua joten kuolema tulis "heti", tai jollei ecu saa signaalia niin silloin se ei lähtis käyntiin ilman jotain muuta palavaa? Kampuran tunnistin vois olla hajalla sekin, kun se kone hetken aikaa lämpenee -> tunnistin lämpenee ja lopettaa tunnistelun joten silloinkin tuo sammuisi kuin seinään.

Ideoita? Taidan käydä hakeens oskilloskoopin ja tiirailla sillä näkyykö antureissa mitään elämää. Ja Powercommander irti sieltä välistä, tai ainakin nollakartta sisään. Itseasiassa jos commanderin kautta on tuupattua lisää kakkua koneeseen suht vakiokokoonpanolla, ja konetta on muutettu, niin voiko se virittäminen muuttaa palotapahtumaa niin rankasti että menisi ihan vaan sillä liian rikkaalle? JA riittääkö PC:ssä edes säätövara että sais vakikamoilla koneen käymään liian rikkaalla?


Ai joo, Smokie, mä läjäsin tuon nyt toistaiseksi orkkis ruiskurungoilla, ne nyt odottelee ne isommat jotain parempaa kiinnitystsydeemiä. Ei vaan enää kestänyt pitää tuota vehjettä vaan koristeena :D
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Arttu
Viestit: 715
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX1100ti
Viesti:

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja Arttu » Ti Elo 09, 2016 9:48 pm

Mikäs sulla oli kokoonpano tuolla bensapuolella? Vakio-ECU vakiosäädöillä, PowerCommander, oliko suuttimet vakiot vai jotain muuta?

Jos lisähuikalla starttaa, niin se kyllä viittaisi aika vahvasti bensan niukkuuteen, siinä kohtaa. Samaten kipinää tuossa tulee, joten kampuran signaalien pitää silloin olla ok. 10 AFR on kyllä sitä luokkaa, että ei ihmekään jos tulppia pimenee. 12-14 voi olla ok tai sitten kone voi saada niin paljon bensaa, että ei polta joka tahdilla ja lambda näyttää sen takia todellista laihempaa. Tosin käynti ei ole siinä vaiheessa yleensä "nättiä", mutta sekin on aika suhteellinen käsite.
Arttu

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Ti Elo 09, 2016 11:49 pm

Tänään aamulla duunin jälkeen värkkäilin taas. Kokoonpano: vakio ecu, PC3 irti, walbron pumppu ja begin paineensäädin @~3,5bar ja vakisuuttimet. Kun se lähti omillaan käyntiin niin ilman commanderia startti oli reilusti rikkaalla ja sen jälkeen laihalla, eli commanderissa oleva kartta vääntää sen todella rikkaalle.

Sen verta tuli tutkittua että suuttimille tuleva signaali katkeaa. Se käy sen alta 10 sekuntia ja laakista katki. Eikä meinaa lähteä käyntiin, mutta pilotilla yms. aineella kyllä käy eli se ei vaan saa bensaa. Itseasiassa tuntuu fuelcutilta mutta tuossa -03 sähköissä ei pitäisi varsinaista ajonestoa olla.

Yksi mikä tuli mieleen niin ruiskujen johtosarja, jos siellä on joku (maadoitus)mato. Meinaan toisella johtosarjalla testasin niitä suuttimia ja hyvin tuntuivat toimivan. Ja tuosta pyörässä kiinniolevasta sarjasta kun tuli nypättyä ensin suuttimen johto irti, ja sen jälkeen koko ruiskusarjan liitin irti, niin vikakoodia ei tullut kuitenkaan.

Joten seuraavaksi vaihdan ensin sen ruiskujen johtosarjan, mittaan ruiskujen johtosarjaan tulevan plugin , ja jollei silläkään niin vaihdan takaisin ne -07:n sähköt ja kokeilen niillä. Voihan se olla että tuo ECU:kin on vaan kakkana kun ei ole mitään historiaa noille tiedossa.

Kyllähän tää tästä selkenee jollain jossain vaiheessa, ainakin moottori pyörii.
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Ti Elo 09, 2016 11:51 pm

...tjaa niin joo, oishan mulla tosiaan se ignijetin kisaruiskuboksikin vielä... :upto:
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » To Elo 11, 2016 1:09 am

Voi hyvää päivää sentään että ihminen voi tuntea ittensä fiksuksi, tyhmäksi, iloiseksi ja saaterin turhautuneeksi samaan aikaan - löytyi se mato sieltä sähköistä sitten vihdoin ja viimein. Kaks juttua päällekkäin vähän niinkuin, ja ei sitten kuitenkaan...

Mä vaihdoin eka sen ruiskujen sähkösarjan, ei mitään vaikutusta. Ok, aloin sitten käymään koko johtosarjaa läpi josko löytyis huonoja maita, katkenneita johtoja, huonoja liitoksia, rikkoontuvia antureita... ...ei niin mitään. Jeps, noh ratkaisu - k7 sähköt takaisin. Ne kun sain paikoilleen ja olin tuplatsekannut kaiken niin virrat kun käänsi päälle pomppas kaks vikakoodia tulille samoin tein - se samperin c28 (eli se mun ite kolvailema toisioläppien moottorin/anturin modulaattori ei sitten skulaakkaan k7:ssa) ja c23. Vaihdoin orkkis suuttimien ruiskujohdot paikoilleen niin sain sen c28:n häviämään, mut sitten täytyikin ihan kattoo että mikä se c23 on. Jaa mikäkö se oli? Raatotunnistin (tip over sensor). WTF, ei pitäis olla. Katoin että liittimet on kunnolla kiinni ja oikeissa paikoissa ja edelleen tulee samaa vikakoodia, ja eipä siinä, tunnistin pöydälle ja mittaamaan. Vastus tunnistimella oli ääretön? Eli se oli basana? No ei se kyllä ees ollut, sen kun käänsi väärinpäin niin alkoi tulemaan sen 60 ohmia ja risat.

Kuva

Tuo saaterin tunnistin oli väärinpäin tuossa kumisukassa!!! :angry: En muista itse ottaneeni tuota pois missään vaiheessa, enkä mä sellaista tekis koska Murphyn mukaan se menisi kuitenkin väärin päin.

Eipä siinä sitten, antura sukkaan toisin päin ja tulille.

Kuva

En kyllä käsitä, onko se sitten aina ollut asennettuna väärinpäin tuonne runkoon vai onko joku tehnyt kakkelin? Ja toinen juttu niin se k3:n ecu ei antanut minkään laista vikakoodia tuosta. Eikä kyllä paljoa muustakaan. Että toimiikohan tuo mun modulaattori virtapiiri sitten kuitenkaan? Pitää vissiin jossain testipenkissä ajaa sinne virtaa ja katsoa että sanooko se mitään. Toisaalta silloin kun nuo k3:n sähköt oli pöydällä niin ilman tuota moduulia antoi vikakoodia, ja kytkettynä ei...

...tiedä sitä sitten, mutta nyt käy nätisti:



(nätti on suhteellinen käsite) ja vähän laihalla, mut toisaalta pc oli irti ja siihen kyllä löytyy lääkkeet.


Jeh!
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » La Elo 13, 2016 4:53 am

Ei jumankeera että kyllä vastustaa. Piti lähtä koeajolle joten mopo käyntiin ja tsekkaamaan että kaikki toimii, pulttien tarkastus, jarrut jne... ...töötti tööttää ja vilkut vilkuttaa, molempien renkaitten jarruvalotkin jarruvalottelee. Valot päälle ja KAIKKI virrat häviää!?! WTF?

Ajattelin että pääsulake mut se oli ihan kondiksessa ja ihmettelin hetken että mitähän kerpelettä, mistään ei ainakaan savua nouse. Noh, valokytkimestä valot pois - ja mopoon palaa virrat? Öö, just...

Eipä siinä, jostain vetää varmaan oikoseen ja m-lockilta virrat pois. Vaan kun ei vedä ...

Polttimo irti ja valot päälle ja toimii niinkuin pitääkin, ja polttimon plugiin tulee 2x12,5v ja maa. No just, no sitten mä ohitan m-lockin ja releelle suoraan virtaa -> mopossa pysyy virrat pällä mut nyt ei sitten tule polttimon plugille mitään???

Kokeilin maadoittaa m-lockin suoraan akulle, ei vaikutusta - m-lockilta releelle tuleva tippuu bout ~2 volttiin siinä vaiheessa kun polttimo on kiinni ja valot päällä?

...testasin sen polttimonkin, ei vedä oikoseen vaan toimii itseasiassa niinkuin pitääkin, mutta rupesin kuitenkin kaivamaan toista h4 kannalla olevaa polttimoa jos se kuitenkin ois siitä kiinni. Ainoa mikä löytyi oli iäisyyden vanha h4-kannalla oleva led-tuikku. Sen kun laittoi paikoilleen niin sitten alkoi toimimaan. En -ttu nyt kyllä käsitä, mystinen juttu... ...tarttee vissiin tuo sähkösarja purkaa pöydälle sit kuitenkin ja käydä johto johdolta kaikki läpi (niinkuin Voda tuossa edellisellä sivulla taisi mainitakkin) ja jollei pelitä niin sitten motogadgetin m-controlleria kehiin...

Eikä siinä led-kynttilässäkään varsinaisesti vikaa olisi jollei se olisi suh näkyvä värkki ja laillinen. Vaan kun ei ole: näkyy kyllä vastaantuleville mutta on niin saaterin heiklko valoteholtaan ettei sillä kyllä mitän tule näkemään.

...ajattelin silti käydä väyän kokeileens vaan ajatukseksi jäi -akku ei jaksanut pyörittää konetta käyntiin vaan rele pettää...

...jäi se kiska akun lataukseen sunnuntaille asti...



Prkl...
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Ke Elo 17, 2016 2:57 am

No saimpas ne virratkin toimimaan, taikka valot oikeastaan. Vähän kun tuli tutkailtua sähkökaaviota niin vika löytyi - haaroitin releen ihan oikeisiin piuhoihin mutta eri kohdasta, ja vaikka se rele siinä virtalukon kohdalla toimikin, niin toinen johdoista haaroittuu lukon jälkeen mm. valoille. Eli ledipolttimo kun kuluttaa vähemmän niin sillä se rele jaksoi pysyä päällä, ja tavan halogeenilla ei. Eikä tuohon tietenkän auttanut että virrat otti releelle suoraan. Tai no auttoi ja auttoi, kyllä ne virrat päällä pysyi mutta lampulle ei tullut mitään. Mut joo, vähän kolvailuja ja uudet kytkennät ni johan pelittää nätisti.

...joo, koeajo suoritettu tänään - jumankauta että tuntuu 1700 kuutiossa olevan ruutia!!! :D Käy melkoisen rikkaalla että ei mitään kovin kummoisia temppuja tai vetoja tullut tehtyä muutenkaan mutta vois sanoo tuntevansa että voima on alati läsnä, jopa noilla orkkis ruiskurungoilla. Ja heti. Ja moottorijarru on myös melkoinen, kaasun kun kääntää kakkosella kiinni niin tuntuu samalta kun takajarrun polkaisis pohjaan, menee meinaan lukkoon se rengas.

Keula tuntui olevan samoin tein saadöissään eli ne teetätetyt kustom-jouset just eikä melkein oikeilla arvoilla, vaihteisto on hippasen kankea ainakin vielä - ylöspäin kun vaihtaa niin poljin jää hetkeksi jumiin ennenkuin palaa, tarttee kattoa pitääkö se vielä avata ja ihmetellä että onkos sielä kaikki kohdallaan, vai onko vaan vaihdepolkimen linkustossa joku varastosäilytysmato / vast.

Vaan olihan vähän perteleen jännä ajokokemus :D


tossa mitä nyt tuli katsottua sitten tarkemmin tuota mopon ulkonäköä niin tuo saaterin hieno hiilarilokari ei sitten näytäkään enää kokonaisuudessa ihan niin hienolta, rikkoo vähän kokonaisuutta. Tarttee miettiä että laittais tuon lokarin vaihtoon ja hommais jonkun toisen suzukin sinisen tilalle. Tai sitten mä käytän tuon lokarin johkiin toiseen projektiin, saas nähdä.

Hipisteltäviä jää kyllä vielä muutamia hommia, ne isommat ruiskurungot, piuhasarjan siistiminen kaikenkaikkiaan, etulampun kiinnikkeitten käpeltäminen, joku modi noille mittaristoille (ne nyt ovat muutoinkin jesarilla kolmiossa kiinni kun ajattelin sen motogadgetin laittaa kiinni mutta tulinkin toisiin aatoksiin...) Saateri kun ehdin sen oman orkkismittariston jo laittaa kiertoon eteenpäin ja sain tilalle jostain lipatusta moposta muutoin toimivan vaan kuoret on rikki eikä kilometrit pidä paikkaansa... ...no mut jos se vaikka ois talven hommia se, miettiä mitä sille tekee.


...ja säätöihin tuo vessa, mikäli se pysyy nipussa edes siihen asti. Ja jos pysyy niin sit vois ruveta miettimään että millä mä teen tuosta 1700 kuutiosta 1900 :upto:
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

wiwwe
Viestit: 54
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2002 12:00 am

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja wiwwe » To Elo 18, 2016 1:36 pm

MustaSurma kirjoitti:
Keula tuntui olevan samoin tein saadöissään eli ne teetätetyt kustom-jouset just eikä melkein oikeilla arvoilla, vaihteisto on hippasen kankea ainakin vielä - ylöspäin kun vaihtaa niin poljin jää hetkeksi jumiin ennenkuin palaa, tarttee kattoa pitääkö se vielä avata ja ihmetellä että onkos sielä kaikki kohdallaan, vai onko vaan vaihdepolkimen linkustossa joku varastosäilytysmato / vast.
Jätin omasta hondasta paperitiivisteen pois kytkinkopasta ja laitoin liimalla kasaan. Sen jälkeen vaihdekiksi jumitteli ja syyksi paljastui kytkinkopassa oleva tappi joka pitää vaihtajan akselin kohdallaan. Tiivisteen korvaus liimalla vaikutti välykseen sen verran, että akseli alkoi nahistamaan. Mutta se onkin honta.

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Pe Elo 19, 2016 1:57 am

wiwwe kirjoitti:
Jätin omasta hondasta paperitiivisteen pois kytkinkopasta ja laitoin liimalla kasaan. Sen jälkeen vaihdekiksi jumitteli ja syyksi paljastui kytkinkopassa oleva tappi joka pitää vaihtajan akselin kohdallaan. Tiivisteen korvaus liimalla vaikutti välykseen sen verran, että akseli alkoi nahistamaan. Mutta se onkin honta.
Mullon nytte sellaset ~500km takana ja nyt tuo on alkanut palauttaan ihan nätisti. Tais olla ihan vaan uutuuden nihkeyttä + tuonne oikeasti kuulumattomia osia (busan kisaosaluettelosta nuo vaihdepuolen härvelit aika pitkälti...).

Samoiten etujarrut on alkaneet toimimaan niinkuin pitääkin, nekin tuntuivat alkuun aika onnettomilta - kahva oli kova ja oikein ei mitään merkittävää tapahtunut, veikkaan että oli mäntiä vähän nihkeesti siellä kaliiperissa, mutta nytten kahva tuntuu just hyvältä ja keula niiaa niinkuin pitääkin. Tai no sen verta mitä näillä keleillä on tuolla vanhalla kumilla uskaltanut puristaa.

Kykäkahva taasen on liian kaukana tangosta, eikä sitä voi ihan hirveästi lähemmäs säätää, muutoin ei kytkin ota kiinni. Ja se puree mun mieleen aivan liian aikaisin että sille tarttee kyllä tehdä jotain. Taidan tylysti lyhentää sen kytkimen työsylinterin tankoa pikkaisen niin saa sen puremaan myöhemmin, ja samalla saanee kahvaakin säädettyä vähän lähemmäs. Saattaa olla kyllä että siinä kahvassakin on joku prikka väärtepäin koska jarrukahvan saa just eikä melkein "oikeelle" etäisyydelle, ja samanmoiset sylinterit noiden pitäis olla kuiteskin.

Vähän se tuppaa huohottaan öljyä sylinteriryhmän alatiivisteestä, ei mitenkään mainittavasti mut sen verta että sen huomaa. Tarttee tehdä sille jotain jossain vaiheessa, jos se ois hurley tai motoguzzi niin sehän ois vaan merkki siitä että se toimii ja on ölppää koneessa, mut justiinsa kasatulle sutsukille tuo on kyllä anteeksiantamatonta. ...kahtelen myöhemmin sitä sitten... ...ehkä...


Kuva

Mut onhan se aika peto, oldskuul runttaa moottorissa stana :firing:
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Avatar
kawuri
Viestit: 125
Liittynyt: Su Syys 11, 2011 12:00 am
Paikkakunta: honda cb1300 / bandit 1216 T

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja kawuri » La Elo 20, 2016 9:14 am

Ei taida vaikuttaa työsylinterin tangon lyhennys.. Nestekytkin kyseessä niin pelataan pääsylkyn koolla, eli liikuttaan nestettä enemmän tai vähemmän.

edit.. hieno pyörä!!

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja -Ape- » La Elo 20, 2016 10:47 pm

Whooooaa!! Siistiä! Oot oikeesti saanut tän ajokuntoiseksi! :D Tuli oikein hyvä mieli.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Ti Elo 23, 2016 3:32 pm

kawuri kirjoitti:Ei taida vaikuttaa työsylinterin tangon lyhennys.. Nestekytkin kyseessä niin pelataan pääsylkyn koolla, eli liikuttaan nestettä enemmän tai vähemmän.

edit.. hieno pyörä!!
No siis työsylinterin tangon liike on aika pieni verrattuna mitä se kahva antais painaa menemään joten OLISIN kokeillut sen lyhentämistä, vaan jotenkin mystisesti kun siirsin koko kahvan lähemmäs tangon päätyä niin se alkoi ottamaan bout keskivaiheilta kiinni. Tai siis irti oikeastaan. Tais olla se itse kykäkahvan runko sen tangon mutkan kohdalla niin tuntui että se kahva olis ollut liian kaukana. Tai siis edes tuntunut, vaan oli :D

Ja tänks, mäkin tykkään :)
-Ape- kirjoitti:Whooooaa!! Siistiä! Oot oikeesti saanut tän ajokuntoiseksi! :D Tuli oikein hyvä mieli.

Joh, kun tosta alkukilometreistä pääs yli niin on kyl aika siistiä. Mun tartteis tulla kyl melkein käymään joku päivä, tarttee ne jonkin sortin adapterit saada niille kunnon ruiskurungoille. Ja josko sitten sinne penkkiin...?


Eka öljynvaihtokin tuli suoritettua ja taas oltiin jännän äärellä - pien alumiinihile ei ois paha mut jos siellä on lastuja tai kampuran kappaleita... ...siellä öljyn seassa mitään ollut, ei ees sitä hilettä. Stana, puhdasta öljyä. Sen verta puhdasta et melkrin tekis mieli laittaa säilöön ja seuraavassa vaihdossa takaisin :D

Eipä tuossa hirveesti ole enää tekemisiä jäljellä muuta kuin pääasiassa ulkonäöllisiä hommia niitten ruiskujen lisäksi. Mittariston fiksaaminen kuulunnee ulkonäöllisiin hommiin?, eikö? :D





...mitäs sitä sitten tekis? Jos ton myllyn jättäis hautomaan hetkeksi ja keskittyis saamaan auton jonkinlaiseen ajettavaan kondikseen. Ni oiskohan se sitten caffetta vaiko kakstahtista, ja sit jos lähtis metsästään tuohon vielä lisempää kuutioita...? :upto:
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Ti Elo 23, 2016 3:33 pm

...oishan sellain turbomopokin ihan kiva kyllä...
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Vastaa Viestiin