No saimpas ne virratkin toimimaan, taikka valot oikeastaan. Vähän kun tuli tutkailtua sähkökaaviota niin vika löytyi - haaroitin releen ihan oikeisiin piuhoihin mutta eri kohdasta, ja vaikka se rele siinä virtalukon kohdalla toimikin, niin toinen johdoista haaroittuu lukon jälkeen mm. valoille. Eli ledipolttimo kun kuluttaa vähemmän niin sillä se rele jaksoi pysyä päällä, ja tavan halogeenilla ei. Eikä tuohon tietenkän auttanut että virrat otti releelle suoraan. Tai no auttoi ja auttoi, kyllä ne virrat päällä pysyi mutta lampulle ei tullut mitään. Mut joo, vähän kolvailuja ja uudet kytkennät ni johan pelittää nätisti.
...joo, koeajo suoritettu tänään - jumankauta että tuntuu 1700 kuutiossa olevan ruutia!!!
Käy melkoisen rikkaalla että ei mitään kovin kummoisia temppuja tai vetoja tullut tehtyä muutenkaan mutta vois sanoo tuntevansa että voima on alati läsnä, jopa noilla orkkis ruiskurungoilla. Ja heti. Ja moottorijarru on myös melkoinen, kaasun kun kääntää kakkosella kiinni niin tuntuu samalta kun takajarrun polkaisis pohjaan, menee meinaan lukkoon se rengas.
Keula tuntui olevan samoin tein saadöissään eli ne teetätetyt kustom-jouset just eikä melkein oikeilla arvoilla, vaihteisto on hippasen kankea ainakin vielä - ylöspäin kun vaihtaa niin poljin jää hetkeksi jumiin ennenkuin palaa, tarttee kattoa pitääkö se vielä avata ja ihmetellä että onkos sielä kaikki kohdallaan, vai onko vaan vaihdepolkimen linkustossa joku varastosäilytysmato / vast.
Vaan olihan vähän perteleen jännä ajokokemus
tossa mitä nyt tuli katsottua sitten tarkemmin tuota mopon ulkonäköä niin tuo saaterin hieno hiilarilokari ei sitten näytäkään enää kokonaisuudessa ihan niin hienolta, rikkoo vähän kokonaisuutta. Tarttee miettiä että laittais tuon lokarin vaihtoon ja hommais jonkun toisen suzukin sinisen tilalle. Tai sitten mä käytän tuon lokarin johkiin toiseen projektiin, saas nähdä.
Hipisteltäviä jää kyllä vielä muutamia hommia, ne isommat ruiskurungot, piuhasarjan siistiminen kaikenkaikkiaan, etulampun kiinnikkeitten käpeltäminen, joku modi noille mittaristoille (ne nyt ovat muutoinkin jesarilla kolmiossa kiinni kun ajattelin sen motogadgetin laittaa kiinni mutta tulinkin toisiin aatoksiin...) Saateri kun ehdin sen oman orkkismittariston jo laittaa kiertoon eteenpäin ja sain tilalle jostain lipatusta moposta muutoin toimivan vaan kuoret on rikki eikä kilometrit pidä paikkaansa... ...no mut jos se vaikka ois talven hommia se, miettiä mitä sille tekee.
...ja säätöihin tuo vessa, mikäli se pysyy nipussa edes siihen asti. Ja jos pysyy niin sit vois ruveta miettimään että millä mä teen tuosta 1700 kuutiosta 1900