"Tappaja mopo"-kiihdytys/huippunopeuskilpailu B-we
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- i02
- Viestit: 104
- Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: Myyty 31.3.2005. Seuraava motoprojekti polkaistaan k�yntiin viim. vuonna 2007.
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: cb nsr pv onhan noita
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: cb nsr pv onhan noita
-
- Viestit: 208
- Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: Pari haisevaa romua
No sehän nähdään kesälläjambojan69 kirjoitti:no juu otan takas sen kommentin ku sanoin et rakentelussa ei tarvita rajoja..toi nimittäin rupee jo mennä ihan pikkusen liiotteluksi.noissahan on jo toista sataa hevosta ja pystyykö noilla enää edes ajamaankaan?
A coward dies a thousand deaths.
A warrior dies, but once.
A warrior dies, but once.
- Zheba
- Viestit: 881
- Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: sukisuki
Vitun hullut
Sääntöihin voisi lisätä pakolliseksi varusteeksi kohta haarniskan airbagillä...
Niin suurta poraa ei ole, jolla saisi tarvittavan reiän päähän, että tollasella vetäisin varttimailin täysiä, jos on tarkoitus jatkaa elämää sen jälkeen...
En taidakkaan enää viitsiä rakentaa killeriä, vaan tyydyn katsomaan kisat...
Pitäisköhän noille laittaa kohta luokat alle ja yli 500cc, että rakentelu jatkuisi myös laitteissa, joilla ei ihan välttämättömyys ole tappaa itseänsä?
Sääntöihin voisi lisätä pakolliseksi varusteeksi kohta haarniskan airbagillä...
Niin suurta poraa ei ole, jolla saisi tarvittavan reiän päähän, että tollasella vetäisin varttimailin täysiä, jos on tarkoitus jatkaa elämää sen jälkeen...
En taidakkaan enää viitsiä rakentaa killeriä, vaan tyydyn katsomaan kisat...
Pitäisköhän noille laittaa kohta luokat alle ja yli 500cc, että rakentelu jatkuisi myös laitteissa, joilla ei ihan välttämättömyys ole tappaa itseänsä?
- tomppa
- Viestit: 428
- Liittynyt: Ke Heinä 31, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Ei Mitn...
- LEQ
- Viestit: 1663
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
- Viesti:
Onhan nämä kaksi pv:tä varmasti molemmat varsin mielenkiintoisia ajettavia, Token mopolla on viime kesänä ajettu ilman ahdinta varsin kova aika, jonka rikkominen tänä vuonna vaatii hyvää laitetta ja täydellistä onnistumista. Omallani ei kukaan ole ajanut metriäkään, eikä vastaavasta laitteesta taida olla kokemusta kenelläkään, eli sen ajettavuus on vielä arvailujen varassa.
Alusta ja runko on tehty ainakin tarpeeksi järeästä tavarasta, painopiste on edessä ja melko alhaalla akselipituus huomioon ottaen, joten on mahdollista, että se kulkee suoraan ja kovaa.
Kun sitä on päästy kokeilemaan, niin laitan ensi käden kokemuksia, millanen se oikein oli.
B-WeekEndiin on salaisten ennakkotietojen mukaan tulossa teho-painosuhteeltaan Turbo-KTM-PV:n lisäksi muitakin kovempia laitteita kuin tuo omani. Painoa PV-R:ssä kun on järeydestä ja ihan moottorin omastakin painosta johtuen arviolta laitteella 150Kg:n luokkaa... Siihen kun päälle pannaan vielä lähemmäs 90Kg:n kuljettaja, ei tuo alkuperäinen 145Hp:n teho enää tunnukaan mitenkään älyttömältä. Tehoa siis luokkaa 0,60Hp/Kg.
Turpo-KTM-PV-kuski Tokke tuskin painaa ajokamoissaankaan yli 70Kg:n, eikä mopokaan paina varmaan kuin about 80Kg. Yhteispaino siis jossain 150Kg ja tehoa luulisi olevan luokkaa 100Hp. Tehopaino siis about 0,66Hp/Kg.
Isoilla ja kevyillä kaksitahtikoneilla varustetut, kevyellä kuljettajalla ja matalalla runkorakenteella tehdyt KillerBee:t ovat omia ennakkosuosikkejani. Tehopainosuhde saadaan silloin korkeaksi, ajettavuus kohdilleen ja pitkälle kiertävä moottori on helpompi kiihdyttää kuin vääntävä 4-tahtipata.
Mielenkiintoiset kisat kyllä tulee - siitä voi jo nyt olla varma.
T.LEQ
PS. Mikäli laite osoittautuu testatessa mahdottomaksi ajettavaksi, B#1 on lupautunut ajamaan sillä puolestani Kiikalassa kilpaa. Kaikkea se hullu on valmis tekemään. Onnea vaan siis Climbhill-kisoihin. Tule terveenä takaisin, niin pääset ehkä koittamaan PV-R1100:sta
Alusta ja runko on tehty ainakin tarpeeksi järeästä tavarasta, painopiste on edessä ja melko alhaalla akselipituus huomioon ottaen, joten on mahdollista, että se kulkee suoraan ja kovaa.
Kun sitä on päästy kokeilemaan, niin laitan ensi käden kokemuksia, millanen se oikein oli.
B-WeekEndiin on salaisten ennakkotietojen mukaan tulossa teho-painosuhteeltaan Turbo-KTM-PV:n lisäksi muitakin kovempia laitteita kuin tuo omani. Painoa PV-R:ssä kun on järeydestä ja ihan moottorin omastakin painosta johtuen arviolta laitteella 150Kg:n luokkaa... Siihen kun päälle pannaan vielä lähemmäs 90Kg:n kuljettaja, ei tuo alkuperäinen 145Hp:n teho enää tunnukaan mitenkään älyttömältä. Tehoa siis luokkaa 0,60Hp/Kg.
Turpo-KTM-PV-kuski Tokke tuskin painaa ajokamoissaankaan yli 70Kg:n, eikä mopokaan paina varmaan kuin about 80Kg. Yhteispaino siis jossain 150Kg ja tehoa luulisi olevan luokkaa 100Hp. Tehopaino siis about 0,66Hp/Kg.
Isoilla ja kevyillä kaksitahtikoneilla varustetut, kevyellä kuljettajalla ja matalalla runkorakenteella tehdyt KillerBee:t ovat omia ennakkosuosikkejani. Tehopainosuhde saadaan silloin korkeaksi, ajettavuus kohdilleen ja pitkälle kiertävä moottori on helpompi kiihdyttää kuin vääntävä 4-tahtipata.
Mielenkiintoiset kisat kyllä tulee - siitä voi jo nyt olla varma.
T.LEQ
PS. Mikäli laite osoittautuu testatessa mahdottomaksi ajettavaksi, B#1 on lupautunut ajamaan sillä puolestani Kiikalassa kilpaa. Kaikkea se hullu on valmis tekemään. Onnea vaan siis Climbhill-kisoihin. Tule terveenä takaisin, niin pääset ehkä koittamaan PV-R1100:sta
- Spike
- Viestit: 674
- Liittynyt: Su Syys 12, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: liiterissä
- LEQ
- Viestit: 1663
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
- Viesti:
Kokeillaan nyt ensin noin.Spike kirjoitti:ei ei ei näin.........nosit puuttuu
Jos tehonpuute vaivaa, niin äkkiäkös ne NOS:sit siihen pulttaa.
Vaan tuskinpa tarvitsee - ainakaan vielä ei tietoon ole tullut muita 150 heppasia tai tehokkaampia. Vieläkin olen kyllä aika vakuuttunut siitä, että laitteen ajamisessa tehonpuute on se viimeinen vaiva: varmaan ajettavuus ja kuskin korvien väli rajoittaa menoa ennen kuin torvea on kokonaan avattu.
T.LEQ
- frst
- Viestit: 1750
- Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: 666
Btw:LEQ kirjoitti:Kokeillaan nyt ensin noin.Spike kirjoitti:ei ei ei näin.........nosit puuttuu
Jos tehonpuute vaivaa, niin äkkiäkös ne NOS:sit siihen pulttaa.
Vaan tuskinpa tarvitsee - ainakaan vielä ei tietoon ole tullut muita 150 heppasia tai tehokkaampia. Vieläkin olen kyllä aika vakuuttunut siitä, että laitteen ajamisessa tehonpuute on se viimeinen vaiva: varmaan ajettavuus ja kuskin korvien väli rajoittaa menoa ennen kuin torvea on kokonaan avattu.
T.LEQ
Jokos on koeajot ajettu?
M.A.D KUUSAA
- stereet fikteri
- Viestit: 5
- Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: kmx ja muita mopoja