"Tappaja mopo"-kiihdytys/huippunopeuskilpailu B-we

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Ke Maalis 30, 2005 9:52 pm

BTW: kaveri sano että siinä 520 kotkassa ois ollu turbo ACS sässä :freak: pitääköhän paikkaansa?

Näköjään pitää Kuva :upto:
IBMC Street Gang

Avatar
i02
Viestit: 104
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Myyty 31.3.2005. Seuraava motoprojekti polkaistaan k�yntiin viim. vuonna 2007.

Viesti Kirjoittaja i02 » Ke Maalis 30, 2005 10:00 pm

j0j0 kirjoitti:BTW: kaveri sano että siinä 520 kotkassa ois ollu turbo ACS sässä :freak: pitääköhän paikkaansa?

Näköjään pitää Kuva :upto:
Ahdinhan siinä näytti olevan... :) jännä nähdä jättääköhän toi 1100cc PV ton kotkan.... tai tuleekohan jostain peräkylältä vielä joku yllättäjä turbo-Hayabusa-PV:llä??? :freak2: :freak:

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Ke Maalis 30, 2005 10:02 pm

Tai sitten siitä 1100cc pvstä hyppää kone ojanpohjalle kesken kiihdytyksen :mad: :lol: :lol: :lol:
IBMC Street Gang

Bonis
Viestit: 1477
Liittynyt: La Tammi 18, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Bonis » To Maalis 31, 2005 6:48 am

kuulin vielä vähän huhua että turbo peevee oltais ajettu kotiin sieltä messuilta :upto:

jambojan69
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: cb nsr pv onhan noita

Viesti Kirjoittaja jambojan69 » Pe Huhti 01, 2005 10:46 am

mistäs löytyy kuva tosta 1100pv:stä?

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Pe Huhti 01, 2005 12:03 pm

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

siinä jotain :upto:
IBMC Street Gang

jambojan69
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: cb nsr pv onhan noita

Viesti Kirjoittaja jambojan69 » Pe Huhti 01, 2005 2:13 pm

no juu otan takas sen kommentin ku sanoin et rakentelussa ei tarvita rajoja..toi nimittäin rupee jo mennä ihan pikkusen liiotteluksi.noissahan on jo toista sataa hevosta ja pystyykö noilla enää edes ajamaankaan? :eek:

Tessuttelija
Viestit: 208
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Pari haisevaa romua

Viesti Kirjoittaja Tessuttelija » Pe Huhti 01, 2005 10:00 pm

jambojan69 kirjoitti:no juu otan takas sen kommentin ku sanoin et rakentelussa ei tarvita rajoja..toi nimittäin rupee jo mennä ihan pikkusen liiotteluksi.noissahan on jo toista sataa hevosta ja pystyykö noilla enää edes ajamaankaan? :eek:
No sehän nähdään kesällä :upto:
A coward dies a thousand deaths.
A warrior dies, but once.

Avatar
Zheba
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 1:00 am
Paikkakunta: sukisuki

Viesti Kirjoittaja Zheba » Pe Huhti 08, 2005 12:54 am

Vitun hullut :eek:
Sääntöihin voisi lisätä pakolliseksi varusteeksi kohta haarniskan airbagillä...

Niin suurta poraa ei ole, jolla saisi tarvittavan reiän päähän, että tollasella vetäisin varttimailin täysiä, jos on tarkoitus jatkaa elämää sen jälkeen... :lol:

En taidakkaan enää viitsiä rakentaa killeriä, vaan tyydyn katsomaan kisat...

Pitäisköhän noille laittaa kohta luokat alle ja yli 500cc, että rakentelu jatkuisi myös laitteissa, joilla ei ihan välttämättömyys ole tappaa itseänsä?

Avatar
tomppa
Viestit: 428
Liittynyt: Ke Heinä 31, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Ei Mitn...

Viesti Kirjoittaja tomppa » Pe Huhti 08, 2005 1:47 am

Mitä mitä? Hienoja laitteita on äijät rakentanu, noilla kahdella laitteella voi olla todella kova kapina weekendissä jos vain molemmat toimii niinkuin pitää. :eek: Veikkaan vain että tuo kotkan koneella oleva pv on helpompi ajaa... :-?
Mielipuolisuus on perinnöllistä. Saat sen lapsiltasi. <br>

Avatar
LEQ
Viestit: 1663
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LEQ » Pe Huhti 08, 2005 8:32 pm

Onhan nämä kaksi pv:tä varmasti molemmat varsin mielenkiintoisia ajettavia, Token mopolla on viime kesänä ajettu ilman ahdinta varsin kova aika, jonka rikkominen tänä vuonna vaatii hyvää laitetta ja täydellistä onnistumista. Omallani ei kukaan ole ajanut metriäkään, eikä vastaavasta laitteesta taida olla kokemusta kenelläkään, eli sen ajettavuus on vielä arvailujen varassa.

Alusta ja runko on tehty ainakin tarpeeksi järeästä tavarasta, painopiste on edessä ja melko alhaalla akselipituus huomioon ottaen, joten on mahdollista, että se kulkee suoraan ja kovaa.

Kun sitä on päästy kokeilemaan, niin laitan ensi käden kokemuksia, millanen se oikein oli.

B-WeekEndiin on salaisten ennakkotietojen mukaan tulossa teho-painosuhteeltaan Turbo-KTM-PV:n lisäksi muitakin kovempia laitteita kuin tuo omani. Painoa PV-R:ssä kun on järeydestä ja ihan moottorin omastakin painosta johtuen arviolta laitteella 150Kg:n luokkaa... Siihen kun päälle pannaan vielä lähemmäs 90Kg:n kuljettaja, ei tuo alkuperäinen 145Hp:n teho enää tunnukaan mitenkään älyttömältä. Tehoa siis luokkaa 0,60Hp/Kg.

Turpo-KTM-PV-kuski Tokke tuskin painaa ajokamoissaankaan yli 70Kg:n, eikä mopokaan paina varmaan kuin about 80Kg. Yhteispaino siis jossain 150Kg ja tehoa luulisi olevan luokkaa 100Hp. Tehopaino siis about 0,66Hp/Kg.

Isoilla ja kevyillä kaksitahtikoneilla varustetut, kevyellä kuljettajalla ja matalalla runkorakenteella tehdyt KillerBee:t ovat omia ennakkosuosikkejani. Tehopainosuhde saadaan silloin korkeaksi, ajettavuus kohdilleen ja pitkälle kiertävä moottori on helpompi kiihdyttää kuin vääntävä 4-tahtipata.

Mielenkiintoiset kisat kyllä tulee - siitä voi jo nyt olla varma.

T.LEQ

PS. Mikäli laite osoittautuu testatessa mahdottomaksi ajettavaksi, B#1 on lupautunut ajamaan sillä puolestani Kiikalassa kilpaa. Kaikkea se hullu on valmis tekemään. Onnea vaan siis Climbhill-kisoihin. Tule terveenä takaisin, niin pääset ehkä koittamaan PV-R1100:sta :D
Vaparit Sux - kirjaimellisesti
www.vamumc.org
www.pratkapaja.fi

Avatar
Spike
Viestit: 674
Liittynyt: Su Syys 12, 2004 12:00 am
Paikkakunta: liiterissä

Viesti Kirjoittaja Spike » To Huhti 21, 2005 7:41 pm

ei ei ei näin.........nosit puuttuu :D

Avatar
LEQ
Viestit: 1663
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LEQ » To Huhti 21, 2005 7:46 pm

Spike kirjoitti:ei ei ei näin.........nosit puuttuu :D
Kokeillaan nyt ensin noin.

Jos tehonpuute vaivaa, niin äkkiäkös ne NOS:sit siihen pulttaa.
Vaan tuskinpa tarvitsee - ainakaan vielä ei tietoon ole tullut muita 150 heppasia tai tehokkaampia. Vieläkin olen kyllä aika vakuuttunut siitä, että laitteen ajamisessa tehonpuute on se viimeinen vaiva: varmaan ajettavuus ja kuskin korvien väli rajoittaa menoa ennen kuin torvea on kokonaan avattu.

T.LEQ
Vaparit Sux - kirjaimellisesti
www.vamumc.org
www.pratkapaja.fi

Avatar
frst
Viestit: 1750
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 666

Viesti Kirjoittaja frst » Pe Huhti 22, 2005 10:43 pm

LEQ kirjoitti:
Spike kirjoitti:ei ei ei näin.........nosit puuttuu :D
Kokeillaan nyt ensin noin.

Jos tehonpuute vaivaa, niin äkkiäkös ne NOS:sit siihen pulttaa.
Vaan tuskinpa tarvitsee - ainakaan vielä ei tietoon ole tullut muita 150 heppasia tai tehokkaampia. Vieläkin olen kyllä aika vakuuttunut siitä, että laitteen ajamisessa tehonpuute on se viimeinen vaiva: varmaan ajettavuus ja kuskin korvien väli rajoittaa menoa ennen kuin torvea on kokonaan avattu.

T.LEQ
Btw:

Jokos on koeajot ajettu? :wavey:
M.A.D KUUSAA

Avatar
stereet fikteri
Viestit: 5
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 1:00 am
Paikkakunta: kmx ja muita mopoja

Viesti Kirjoittaja stereet fikteri » Ke Kesä 08, 2005 11:44 am

en osallistu

Vastaa Viestiin