Nakupyörä

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
VoiD
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Myyty

Nakupyörä

Viesti Kirjoittaja VoiD » Ke Joulu 13, 2006 6:52 pm


Avatar
Entropia
Viestit: 633
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 1:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Entropia » To Joulu 14, 2006 12:57 pm

Putkia ainakin löytyy...:lol:

Avatar
Lauri-
Viestit: 71
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Lauri- » To Joulu 14, 2006 2:26 pm

Tämmösen kun sais..

http://www.rzrd500.com/photos/costin7.jpg

Aivan helvetin siisti, kevyt ja varmaankin aika brutaali peli.

Avatar
Entropia
Viestit: 633
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 1:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Entropia » To Joulu 14, 2006 3:51 pm

Lauri- kirjoitti:Tämmösen kun sais..

http://www.rzrd500.com/photos/costin7.jpg

Aivan helvetin siisti, kevyt ja varmaankin aika brutaali peli.
Paljonko kuutiot? Todellakin kevyt ainakin!

-Ranex-
Viestit: 261
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha Yzf-r

Viesti Kirjoittaja -Ranex- » To Joulu 14, 2006 4:16 pm

The Sharpest kirjoitti:
Lauri- kirjoitti:Tämmösen kun sais..

http://www.rzrd500.com/photos/costin7.jpg

Aivan helvetin siisti, kevyt ja varmaankin aika brutaali peli.
Paljonko kuutiot? Todellakin kevyt ainakin!
toi linkki ei varmaan kerro? :roll: 500cc siis kyseessä..

Perunawelli
Viestit: 252
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 12:00 am
Paikkakunta: P䳫䢠/> &

Viesti Kirjoittaja Perunawelli » To Joulu 14, 2006 4:25 pm

-Ranex- kirjoitti:
The Sharpest kirjoitti:
Lauri- kirjoitti:Tämmösen kun sais..

http://www.rzrd500.com/photos/costin7.jpg

Aivan helvetin siisti, kevyt ja varmaankin aika brutaali peli.
Paljonko kuutiot? Todellakin kevyt ainakin!
toi linkki ei varmaan kerro? :roll: 500cc siis kyseessä..
"TODELLAKIN KEVYT AINAKIN" "Paljonko kuutioita?" :D
Munakkaita vehkeitä täytyy myöntää.. :cool:

Avatar
VoiD
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Myyty

Viesti Kirjoittaja VoiD » To Joulu 14, 2006 5:52 pm

ois vaan tommonen joku iso kakstahti aika kyrväkäs :upto:

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Pe Joulu 15, 2006 11:32 pm

Lauri- kirjoitti:Tämmösen kun sais..

http://www.rzrd500.com/photos/costin7.jpg

Aivan helvetin siisti, kevyt ja varmaankin aika brutaali peli.
Ei muuta kuin rakentamaan. Tuossa kyseisessä pelissä (kuten yleensä muissakin YZR500 replicoissa) on TZR250 runko ja RD500 kone. Swingi todennäköisesti myös TZR250 tahi sitten joku TZ-versio.

Joku Australialainen pikkupaja (nettisivut löytyy, mutta en jaksa etsiä linkkiä) tekee tilauksesta sopivia runkoja muutoksineen, jotta viissatkun koneen saa heitettyä paikoilleen..

Jos vähän lähempää haluaa tietoa, niin NK-racingin Nigelilla kyseinen hybridi löytyy, joten sieltä sitten.: http://www.nkracing.co.uk/


Ja pistetäänpä sitten vielä linkki Nigelin omiin fillareihin, eli tuolta RD350 ja RD500-versiot: http://www.nkracing.co.uk/nkr10.html
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Joulu 16, 2006 12:25 am

Jaa eikös tuo ollut RD500 R vai mikä se jaappanin alupalkkirunkoinen malli olikaan?

Noitahan nyt saa eBaystä valmiinakin, yhtä oon seurannut ja hinta pyörii siinä 20000-30000 USD paikkeilla, eikä myyjää meinaa tyydyttää. Elämä on!
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

RM
Viestit: 354
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja RM » La Joulu 16, 2006 8:13 pm

Georg kirjoitti:
Lauri- kirjoitti:Tämmösen kun sais..

http://www.rzrd500.com/photos/costin7.jpg

Aivan helvetin siisti, kevyt ja varmaankin aika brutaali peli.
Ei muuta kuin rakentamaan. Tuossa kyseisessä pelissä (kuten yleensä muissakin YZR500 replicoissa) on TZR250 runko ja RD500 kone. Swingi todennäköisesti myös TZR250 tahi sitten joku TZ-versio.

Joku Australialainen pikkupaja (nettisivut löytyy, mutta en jaksa etsiä linkkiä) tekee tilauksesta sopivia runkoja muutoksineen, jotta viissatkun koneen saa heitettyä paikoilleen..

Jos vähän lähempää haluaa tietoa, niin NK-racingin Nigelilla kyseinen hybridi löytyy, joten sieltä sitten.: http://www.nkracing.co.uk/


Ja pistetäänpä sitten vielä linkki Nigelin omiin fillareihin, eli tuolta RD350 ja RD500-versiot: http://www.nkracing.co.uk/nkr10.html
Monihan noita tykkäis varmaan rakennella, mutta jo pelkkä 500RD aihio maksaa yleensä joku 4000 euroa. Siihen vielä helposti 6000 ja rajana taivas euroa päälle niin alkaa projekti maksamaan jo ihan kivasti.... (jos tekee kunnon osilla).

Itelle ei oikein toi naku RD500 iske. Ite tykkään, että tällaisessa vesipyssy 2-tahdissa on oltava jotku menevän näköiset katteet. Ilmajäähdytteiset Kawat ja Suzukit ovat oma lukunsa ja niihin ei katteet sovi.

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » La Joulu 16, 2006 11:20 pm

Smokie kirjoitti:Jaa eikös tuo ollut RD500 R vai mikä se jaappanin alupalkkirunkoinen malli olikaan?

Noitahan nyt saa eBaystä valmiinakin, yhtä oon seurannut ja hinta pyörii siinä 20000-30000 USD paikkeilla, eikä myyjää meinaa tyydyttää. Elämä on!
Meinannet RZV500:sta? Siinä on alupalkkirunko, mutta se on kuitenkin ihan erilainen, verrattuna noissa edellisissä linkeissä olleisiin runkoihin. RZV:n runko on periaatteessa ihan samanlainen, kuin RD500:ssa, mutta tehty alumiinipalkeista.

RZV500 on ainakin jenkkimarkkinoilla ollut aikanaan ja jaappanin poijilla on vielä voinut olla omia virityksiään.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Avatar
Lauri-
Viestit: 71
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Lauri- » Su Joulu 17, 2006 5:30 pm

Tekis kyllä mieli alkaa rakentamaan tommosta jos olis tietoa ja taitoa enemmän. Ja aika prkl tulis varmaan projekti maksaan että siitä sais kunnollisen. Ennen kaikkea tekis mieli päästä kokeileen tommosta.

Kattelin just jonkun motogp:stä kertovan dokumentin, obiwan oli selostajana, dokkarin nimee en muista. Siinä puhuttiin paljon mm. kun 1000cc nelitahdit alko tuleen radoilla ja 2t:t jäi pois kun ei pystynyt enää kilpaileen huippunopeuksien ja tehojen kanssa tjsp. -03 vuonna tais olla viimenen 2t motogp-luokassa. Niitten kuljettajien juttujen jälkeen alko kyllä himottaan tommonen 500 2t kyykky..

edit: ^Hyvä sivu muuten, alko kiinnostaan viä enemmän.

edit2: http://www.youtube.com/watch?v=abvdy2lU_TA

Vastaa Viestiin