HC Wheelie

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ma Joulu 04, 2006 7:02 pm

No jonku verran on pv:llä(ympäri myös monesti :D), cr:llä ja sendailla menny, mutta kun teillä on noita käsi takajarruja, niin miten asettelette sormet niille kahvoille jos ja kun käytätte kytkintä tässä toimituksessa.?
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Avatar
_TsX_
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: F4i

Viesti Kirjoittaja _TsX_ » Ti Heinä 17, 2007 12:07 am

onnistuu tää hc keula, mut ympyrä hakuses viel.. mä teen sen nykyää niin et keula pystyssä laitan jalat tangolle ja siit matka jatkuu käsitakajarruu vasten..( mul on niin paska pyörä ettei nosta ku just ja just kakkosella jalat tangolla ni pitää laittaa lennost :D )

Avatar
_TsX_
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: F4i

Viesti Kirjoittaja _TsX_ » Ti Heinä 17, 2007 10:20 pm

Tessustelija kirjoitti:No jonku verran on pv:llä(ympäri myös monesti :D), cr:llä ja sendailla menny, mutta kun teillä on noita käsi takajarruja, niin miten asettelette sormet niille kahvoille jos ja kun käytätte kytkintä tässä toimituksessa.?
mä ainaki käytän kahta sormee siin kytkimel, sit kiskasen keulan pystyy ja sinä aikan ku keula nousee vaihdan sormet jarrul. en tie mitä muut tekee :-?

Avatar
T.A
Viestit: 1377
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: gpz 500,smr 511

Viesti Kirjoittaja T.A » Ke Heinä 18, 2007 12:14 am

TSX__ kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:No jonku verran on pv:llä(ympäri myös monesti :D), cr:llä ja sendailla menny, mutta kun teillä on noita käsi takajarruja, niin miten asettelette sormet niille kahvoille jos ja kun käytätte kytkintä tässä toimituksessa.?
mä ainaki käytän kahta sormee siin kytkimel, sit kiskasen keulan pystyy ja sinä aikan ku keula nousee vaihdan sormet jarrul. en tie mitä muut tekee :-?
Samaa taktiikkaa käytän itekkin.

Vastaa Viestiin