Simppeli burniskyss

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Ernie
Viestit: 664
Liittynyt: Pe Helmi 01, 2002 1:00 am
Paikkakunta: boosted gsxr1000

Viesti Kirjoittaja Ernie » To Heinä 08, 2004 8:52 am

fastRthaU kirjoitti:
angel87 kirjoitti:voihan noita itekkin vaihtaa?
Toki, mut alahan tasapainottaan se :freak:
öö... se tasapainotushan on helpoin asia tossa jos ite tekee. Akseli kiinni vanteeseen ja johonkin telineeseen siten että rengas pääsee pyörimään akselin ympärillä. Sen jälkeen pieni pyöräytys ja katsoo mihin pysähtyy ja jos jää "keinumaan" edestakaisin niin sitten yläpuolelle painoa kiinni. Jos taas pysähtyy tasaisesti, niin homma ok.

Avatar
WALTSU
Viestit: 649
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: ei pakollinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WALTSU » Pe Heinä 09, 2004 10:16 am

fastRthaU kirjoitti:
angel87 kirjoitti:voihan noita itekkin vaihtaa?
Toki, mut alahan tasapainottaan se :freak:


En ole koskaan tasapainottanut kumeja.... ei ole kyllä 300 mennyt rikkikään... 285... eikä vipota ;)))


honda ja symmetriset vanteet ;)

Avatar
Panu
Viestit: 483
Liittynyt: Ma Syys 03, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Bandit 1200
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu » Pe Heinä 09, 2004 10:27 am

fastRthaU kirjoitti:
angel87 kirjoitti:
voihan noita itekkin vaihtaa?

Toki, mut alahan tasapainottaan se




En ole koskaan tasapainottanut kumeja.... ei ole kyllä 300 mennyt rikkikään... 285... eikä vipota ;)))
En ole minäkään joutunut renkaita tasapainotttamaan. Sen verran olen katsonut että on ainakin lähellä "tasapainoa". Vanne vaan ruuvi penkissä kiinni olevaan tankoon ja pyörittelemään. Jos pysähtyy aina eri paikkaan niin on ainakin lähellä tasapainoa. Enkä ole kertaakaan vielä joutunut painoja liimailemaan. Neljäs takagummi tänäkesänä kiinni :)

Avatar
Fastard
Viestit: 865
Liittynyt: To Maalis 14, 2002 1:00 am
Paikkakunta: SSB busa

Viesti Kirjoittaja Fastard » Pe Heinä 09, 2004 4:29 pm

Joo tosiaan kun itsellä lähtenyt vanteiden kiilloituksessa sitä pintaa pois paikoin reilustikin. Mun osalta se on aika oleellista tuo tasapainoitus. Ei ole kiva ottaa täryjyrällä 3 markkaa mittariin :deal: Vai mitä...WALTSU? :wink:
1/4 7,80s/290kmh
1/8 5,17s/241kmh

skeletorR
Viestit: 571
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja skeletorR » La Heinä 10, 2004 10:12 am

mullakin on kiillotetut vanteet mutta en ole painottanu niitä ikinä vaikka painotuskone löytyyki.. ja ei ole kyllä ikinä täristänytkään :deal:

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Viesti Kirjoittaja CFH » Su Heinä 11, 2004 2:28 am

ei oo meikäläisenkään tarvinnu kauheasti tasapainotella kumeja.On kuiteski aika pitkä runkonen mopo alla jonka pitäs reagoida jos ei kaikki oo kunnosssa.Kyllä ainaki tolla jopolla pystyy polttelee kumia paikallaan ja rollarit onnistuu...keuliminen alkaa olemaan vaikeenmpaa!!! :-?

Vastaa Viestiin