j-beam kirjoitti:
H00K kirjoitti:
On muuten erittäin vakaa kypärä. Ei vatkaa vielä 180 km/h vauhdissakaan yhtään, on kyllä hyvin tuulitunnelissa kehitetty.
Ei muuten vatkaa sellanen sadevesiputkikaan... Lienee sekin kehitetty siellä samassa tuulitunnelissa?
H00K kirjoitti:Sitä paitsi tollainen all around kypärähän sopisi just hyvin tollaisella all around KTM miehelle ni ei tarviis omistaa erikseen sitä umpi- ja crossikypärää.
Samallahan Late vois sitten myydä moponsa ja autonkin! Ostais kato sellasen mopoauton, ni ei tarviis omistaa erikseen niitäkään...
mites ottaako tuuli silloin ku vedät 230km/h vauhdista leuan ylös sieltä tankista..? itellä ainakin ku oli go pro kypärässä niin jo se aiheutti kohtuutonta repimistä..
oon itekkin ajellu crossi kypärällä noita max 160 km/h vauhteja ja ei se mikään hirvee ongelma ole mutta umpikypärä on kyllä vitusti kevyempi aina 120km/h ylöspäin.. ja onhan se vähä naurettavan näköstä vetää kyykkypyörällä crossipotta päässä
all around KTM miehellä on myös 3 mopoa kaikki eri tarkoitukseen.. myös ajo kamoja on 3 satsia.. sellasta yhtä joka käy kaikkeen ku ei oikeen ole..!!
Tietysti maku asioita on ja onhan jotku sitäkin mieltä että tyylikkyys tulee ennen käytännöllisyyttä ja turvallisuutta.
tosin nahkat päällä on vittumainen liittää 30 asteen helteessä susukin ketjuja tai vaihtaa kotariin klemmaria, mutta yli 70km/h vauhdissa perkeleesti mukavmpi ku goretex tai huppari ainakin omasta mielestä ( tosin mähän olen tunnetusti pikkasen kummallinen
)
kaikki mun vehkeet on hankittu käyttötarkoitukseen parhaiten sopiviksi. Mersukin vaikka se on joillekkin " alamittanen,pätkä,köyhä malli,pikkuauto,kauppakassiversio yms.." niin silti se on käyttötarkoituksessaan paras mahdollinen
ja vaikka tuo sdr:kin on tehoton papattaja niin silti sillä näyttää pääsevän mutkateillä ja radalla ohi niistä sukisukeista ja rykkösistä ja tonnirääräästäkin, itseäni kun ei kiinnosta vittujakaan se kuinka paljon se vehe kulkee ku on 1 km suoraa tietä missä vinguttaa
se on tylsää.. kaikki osaa ajaa "täysiä" suoraa tietä..! paitsi jos vehkeessä on yli 250 hv silloin uskon että se "jumalan käsi" on kokemisen arvoinen..
Mutta katotaan tässä jos nyt sais vaikka päivitettyä tuon superduken katteelliseen versioon kun rupeaa loppumaan nuo ominaisuudet kesken, tai no sanotaan näin että tuon laitteen päivittäminen ajotyyliin sopivaksi ei ole järkevää.. teho ei lopu vielä kesken vaikka siinä on vain säälittävät 130hv ja risat takaselta.
ajolinjoissa ja kuskin tekniikassa on niin paljon kehitettävää että kyllä tuolla vehkeellä nopeemminkin pääsee, jalkatappisarjan,shifterin ja luistokykän se silti vaatis.. mutta naku on naku ja crossi sarvilla tahtoo toi ajoasento olla vähä raskas kun aletaan OIKEASTI AJAMAAN KOVAA..
ps: saiskohan Saukilta ale hintaan sellasta sporttista sadevesiputkee..??
B- henkinen häiriö käyttäytyjä.