Team Reckless Riders

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » To Helmi 23, 2012 12:45 pm

Wallu kirjoitti: mutta tässä on vieläkin se Gran Canyonin kokoinen leappi videon, josta porukka pitää ja videon, joka on hyvin kuvattu välillä.


Se on ehkä suurinta paskaa, mitä olen elämäni aikana joutunut verkkokalvoilleni tallentamaan.
Sivullisille haluan vielä muistuttaa, että nyt puhutaan "Kuvauksesta"! EI vedosta, koska se tykittää.

Ja meillä SFTeessä on tavoite vaan se että porukka pitää!!!
:firing: :firing: :firing:


Vittu miten nättiä tekstiä kerranki joku sanoo asiat mitenne o :D pakko laittaa osa tosta kritiikistä facee!!
Lähe joskus kuvaa meillekki!! Ois kyl siistii jos joku joka osaa neuvois vierestä ku oon nii paska lukee kirjoja ja muita nettifoorumeita! :lol:


btw haluutko kattoo Suomen Stunt Tour 2011 ennakkoon ja kertoo etukäteen kuinkaperseestä se on ja mitä pitää kehittää koska haluan kehittyä! :lol:

Avatar
Wallu
Viestit: 888
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Gsxr 750 - Hiomaton timangi + CBR600rr -Stunt-06

Viesti Kirjoittaja Wallu » To Helmi 23, 2012 12:59 pm

ZiFFi kirjoitti: Ja meillä SFTeessä on tavoite vaan se että porukka pitää!!!
:firing: :firing: :firing:
Kylhän meitsikii tykkää :firing: :firing: :firing:

Joskus olisi kyllä mukava päästä kuvaamaan ammatti-pyörittelyä.
(otin samantien kommenttisi kohteliaisuutena.. ha ha ha...)
Voitte sitte opettaa miten prätkällä keulitaan :lol: Pisin siivu taitaa olla 10 metriä...
Zori...

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » To Helmi 23, 2012 1:01 pm

Wallu kirjoitti:
ZiFFi kirjoitti: Ja meillä SFTeessä on tavoite vaan se että porukka pitää!!!
:firing: :firing: :firing:
Kylhän meitsikii tykkää :firing: :firing: :firing:

Joskus olisi kyllä mukava päästä kuvaamaan ammatti-pyörittelyä.
(otin samantien kommenttisi kohteliaisuutena.. ha ha ha...)
Voitte sitte opettaa miten prätkällä keulitaan :lol: Pisin siivu taitaa olla 10 metriä...
laitoin PM viestiin yhen osan SST 2011 ! :)

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » To Helmi 23, 2012 1:36 pm

itse en jaksa tohon kuvaamiseen puuttua, kun mulla on vakio kuvaaja jonka tulokseen olen itse ollut aina tyytyväinen ja se riittää.

MUTTA mun mielestä mitään Kubricin elokuvaa ei pidä verrata extreme elokuvaan. Ei noissa vaan voi kikkailla liikaa, kun kaiken on tarkoitus tapahtua nopeasti. Tärkeintä on että kuvakulmilla saadaan hypyt näyttämään mahdollisimman suurilta, vauhdit mahdollisimman kovilta ja maisemat puolen sekunnin ajan mahdollisimman hyvältä. Thats it.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
Wallu
Viestit: 888
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Gsxr 750 - Hiomaton timangi + CBR600rr -Stunt-06

Viesti Kirjoittaja Wallu » To Helmi 23, 2012 6:07 pm

Losi puhuu asiaa ja Kubric vertaus oli vedetty sieltä baskerista...

Halusin ehkäpä vain tuoda näillä kommenteilla esille sitä miten paljon kuvan sommittelu ja elementtien asettelu vaikuttaa kuvaan. Minun mielestä kuvaajan suurin tehtävä on saada kuva näyttämään hyvältä. Oli sitte paikka tai kulma tai laitos mikä tahansa.

Valokuvista sen huomaa paremmin, kun jotkut kuvat vain esteettisesti hivelee silmää. Joissain kuvissa vain on se "joku" ja sen "jonkun" pystyy ammattilainen tekemään. Mielestäni tähän myös pitäisi tähdätä (kuvaajana).

Faktaa on, että jotkut opiskelevat sitä koko elämänsä saavuttamatta koskaa korkeaa tasoa. Jotkut puolestaan tekevät sen vain huomaamattaan ja palaset senkun loksahtelevat paikoilleen.

Määää ei pysty enää filosofoimaan :D Pääasia, et ite tykkää, oma tatsi mukana ja fiilis kohdillaan. Liika vääntäminen menee sit äkkiä just vääntämiseksi.
Zori...

Avatar
RectumRider
Viestit: 17
Liittynyt: To Tammi 19, 2012 1:00 am
Paikkakunta: 530

Viesti Kirjoittaja RectumRider » Ti Maalis 27, 2012 7:01 pm

Kiitoksia rakentavast ja ristiriitasesta palautteesta! :deal: En olis uskonu et noinkin kuuluisat vetäjät Suomesta olis ees kattonu saati kehunu tätä. :)

Tosiaa 2 kaveria kuvannu ton "tulee mitä tulee" fiiliksellä. Kamerana on ollu järkkäri jolla joutuu ite tarkentamaan kokoaika joten seki toi oman haasteen hommaan kuvaajalle.
Noista burniksista sen verran et toi piikkirengas ei pahemmin savua :D Eikä se paikalteen kumin polttaminen niin hirveen hienoa tolla piikillä ollu.

Tiimin nimi nyt on mitä on, kun ei tätä hommaa niin tosissaa viime kesänä tehty. :blah: Kuvataan kun jaksaa meiningillä ollaan menty mut jos sitä sais asennetta vähän muutettua... Saa nyt nähdä rupeeko tota matskua tulemaa enemmänkin.

Nyt on ihan moottoripyörää alla ja pikkumopot myyty. Eli ajokelien (ja iän) odottelua :firing:

Avatar
RectumRider
Viestit: 17
Liittynyt: To Tammi 19, 2012 1:00 am
Paikkakunta: 530

Viesti Kirjoittaja RectumRider » Ma Touko 07, 2012 11:57 pm

http://www.youtube.com/watch?v=-i96ozucMaQ Tossa uudempaa jääratapätkää. Editointi mun mielest hyvää. Veto nyt on tollasta darramättöä, mutta kattokaa jos kiinnostaa.

Avatar
Shaingi
Viestit: 550
Liittynyt: Ma Maalis 09, 2009 1:00 am
Paikkakunta: none

Viesti Kirjoittaja Shaingi » Ti Touko 08, 2012 8:33 am

Piikkivideoista kannattaisi jättää pois kaikki renkaan hankaukseen ja sladitteluun liittyvä materiaali koska se näyttää lähinnä säälittävältä ja piikin vinkuminen on ärsyttävän kuulosta :D

Editointi menettelee mutta tuostakin pätkästä olisi saanut paremman pelkästään uhraamalla muutama ajatus ennen kuin tekee mitään. Keulittelut oli ihan hienoja, enempi vaan mestoja yms :)
HATERS GONNA HATE

Avatar
RectumRider
Viestit: 17
Liittynyt: To Tammi 19, 2012 1:00 am
Paikkakunta: 530

Viesti Kirjoittaja RectumRider » To Heinä 05, 2012 11:02 pm


Avatar
Eedeli
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 600rr + crf250r

Viesti Kirjoittaja Eedeli » To Heinä 05, 2012 11:44 pm

No nyt näyttää hyvältä, lisää jos sais kiitos :firing:

Avatar
Lolletroo
Viestit: 50
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2011 12:00 am
Paikkakunta: R6

Viesti Kirjoittaja Lolletroo » Ma Heinä 09, 2012 11:36 pm

Asiallist pätkää tulos. :firing: :firing: :firing:
Koska suunnille meinasitte sit koko videon niputtaa ja julkasta? :wavey:

Avatar
RectumRider
Viestit: 17
Liittynyt: To Tammi 19, 2012 1:00 am
Paikkakunta: 530

Viesti Kirjoittaja RectumRider » Su Heinä 15, 2012 10:39 pm

Harva tietää ja vielä harvempi arvaa... Kuhan kuvataan vielä rauhassa tää kesä. Mietittii jätkie kans et mielummin tekee yhen ees jonkilaisen videon ku monta huonoo. Eli joskus tän vuoden loppupuolella todennäkösesti.

Avatar
RectumRider
Viestit: 17
Liittynyt: To Tammi 19, 2012 1:00 am
Paikkakunta: 530

Re: Team Rectum Riders

Viesti Kirjoittaja RectumRider » Su Syys 30, 2012 5:17 pm

Tuosta uusinta videota. Koko kesä kuvattu ja annettu videon eteen enemmän kun kaikki.

TRR 2012 http://www.youtube.com/watch?v=c25FcX0TCAE

Avatar
WALTSU
Viestit: 649
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: ei pakollinen
Viesti:

Re: Team Rectum Riders

Viesti Kirjoittaja WALTSU » Su Syys 30, 2012 6:04 pm

Nyt ei pitäis olla edellisen sivun kaltaista ruikutusta editoinnista tai kuvaamisesta.
Näyttäkööt itse parempaa ;-)

Avatar
clawfinger
Viestit: 588
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2006 1:00 am
Paikkakunta: R1-T

Re: Team Rectum Riders

Viesti Kirjoittaja clawfinger » Su Syys 30, 2012 7:13 pm

:firing: :firing: :firing: :firing:

Ei lisättävää.

:firing: :firing: :firing: :firing:

Vastaa Viestiin