stunttivehkeet ja vermeet

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

clipons vs fätbar

clipons
102
37%
fätbar
175
63%
 
Ääniä yhteensä: 277

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ti Huhti 24, 2012 6:00 pm

tehtii yhelle jyppiläiselle alottelevalle stuntti kuskille tämmönen jarru setti! toimii ja paukkuu ainakin toistaiseksi vielä! kattellaa sitte ajan kanssa mitä hyviä ja huonojapuolia tän mukana tulee :)

Kuva

Fireblade900rr
Viestit: 44
Liittynyt: To Syys 23, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Fireblade900rr » Ke Huhti 25, 2012 9:32 am

^^ Tämähän olikin varsin kekseliäs idea - täytynee kokeilla itsekin! Infotkaa josko homma ei pelaa alkuunkaan?

Avatar
pen@
Viestit: 122
Liittynyt: Su Touko 20, 2012 12:00 am
Paikkakunta: sduke

Viesti Kirjoittaja pen@ » Ke Touko 23, 2012 7:26 pm

Minkä merkkisiä clipareita porukka suosittelee näihin stunttipärriin? Gillesiä oon aatellu mutta ei taida oikein Suomesta löytyä :deal:

^joona^
Viestit: 216
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja ^joona^ » Ke Touko 23, 2012 8:29 pm

Allrightilla on myynnissä DICEN clipareita. Saatanaan halvat ja pirun hyvät :firing:

Zippaaja
Viestit: 844
Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Zippaaja » Ma Heinä 09, 2012 7:53 pm

Milläs perkeleellä mä muutan SRAD suzukista ohjaustankoa/clipareita paremmaksi. Fatbar tai korkeampaa cliparia ym. pitäisi löytää. Ei mulla satu edes silmään perinteisiä porattavia clipareita missään...

Avatar
Uoti
Viestit: 121
Liittynyt: Su Touko 29, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Uoti » To Elo 30, 2012 6:57 pm

ostetaan -03 636 kawaan stuntti tarvikkeita (koko käppärisetti, raudat, takaratas, jalkatapit taakse, kevytkytkin jne.)!! jos löytyy jotain mitä myydä, yhteydenotot ville.uoti@netti.fi

Avatar
pen@
Viestit: 122
Liittynyt: Su Touko 20, 2012 12:00 am
Paikkakunta: sduke

Re: stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja pen@ » To Marras 29, 2012 6:00 pm

Mitenkäs toi pc23 toimii stunttailussa? Onko mitää heikkoja kohtia? Ja joo tien et pc25 ois parempi vaihtoehto mut silti :lol:

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Re: stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Pe Marras 30, 2012 1:41 pm

Hetken pohdittuani miksipäs ei. Siinä on samat jarrutkin ja lähes sama alusta kuin pc25:ssa enkä ole kuullu, että niistäkään olis liiemmin moottoreita paskottu. Onhan se tietty vähän hengettömämpi pc25:seen verrattaen. Vanteet tai takavanne ainakin on sen verta kapeampi, että voi olla jo hankala löytää renkaita. Ei sitä muutaman satasen säästössä kannate ostaa.
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Avatar
Hexodus
Viestit: 434
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 1:00 am
Paikkakunta: F4i streetkillah

Re: stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja Hexodus » Ti Huhti 30, 2013 1:34 pm

Työnnetääs nyt tännekin kun täällä kohderyhmää kuitenkin liikkuu (ehkä joskus harvoin). :deal:

Eli myynnissä olis maailman paras stunttailuaihio, kilvellinen Honda CBR 600 F4i vuosimallia -04. Mainio peli jatkojalostukseen tai temppuiluun tälläisenään! Lisäinfot: http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1494719

Kuva
Warning! There are obvious dangers and serious injuries or death that can happen while motorcycle riding!

Avatar
Sazi
Viestit: 192
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 636

Re: stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja Sazi » Pe Marras 29, 2013 1:03 pm

Hoi!

Jos jollain jäännyt varastoon hyvät pulttirenkaat mitkä on todettu toimivaksi, niin voi tarjota yv:n kautta

vilippo
Viestit: 10
Liittynyt: Su Marras 24, 2013 4:44 pm

Re: stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja vilippo » Pe Joulu 13, 2013 2:52 pm

Moro, eli arvelin ostaa tuommosen pc23 ja tehdä siitä kilvellisen stunttipyörän. Tiedän että olisi ehkä enemmän järkeä ostaa kilvetön stuntti pärrä ja reenata sillä, mutta koska haluis liikentteessäkin ajaa ja niin kova jätkä en ole että kilvettömällä kehtois ajaa. Näitten ajokortti uudistuksien takia tuli se 70Kw:n raja pikku A:han niin siksi ostan pc23 enkä pc25. pc23 menee just sen rajan alle.
Nonni lopetaanpas tämä paskanjauhanta ja siirrytään aiheseen eli asiasta enemmän tietävät voisitvat valaista minua.
Onko pc23 ja pc25 sama kone, ja se öljyhomma että miten tapahtuu se öljypumpun muutos että saa pohjalta öljyä vai isketäänkö vaan se ylimääränen öljy koneeseen?
Runko eroaako 23 ja 25 rungot kuinka paljon, eli tietääkö joku meneekö pc25 valmiiksi tehdyt kaatumaraudat pc23:seen. näillä jos alkuun päästäs.

Horde
Viestit: 140
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 12:00 am
Paikkakunta: KTM 660 SMC, Monster 900, PitPro 150cc

Re: stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja Horde » Pe Joulu 13, 2013 7:24 pm

vilippo kirjoitti: Onko pc23 ja pc25 sama kone, ja se öljyhomma että miten tapahtuu se öljypumpun muutos että saa pohjalta öljyä vai isketäänkö vaan se ylimääränen öljy koneeseen?
Runko eroaako 23 ja 25 rungot kuinka paljon, eli tietääkö joku meneekö pc25 valmiiksi tehdyt kaatumaraudat pc23:seen. näillä jos alkuun päästäs.
Kylläpä niissä on erilaiset moottorit ja rungot, eli raudat taitaa joutua itse värkkäilemään pc23:een. Öljyhommista en ole varma, mutta ei kai niihin muuta ole tehty kuin enemmän öljyä sisään.

Avatar
jerkku101
Viestit: 35
Liittynyt: To Kesä 21, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha TT600S

Re: stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja jerkku101 » Ti Joulu 17, 2013 11:02 pm

Tiiän että sport mopoilla stunttailu o hianoo ja hauskaa ja vissii helpompaaki ku supermotolla mut minkäslaisii muutoksii tarttis konepuolelle tehä esim tommosee Yamaha WR450 papattimeen? vai onk se vaan jarrut ja rataspaketti kuntoo ja eturengas ilmaan kytke!

myöskin anteeksi jos tuli väärälle alueelle

Avatar
Tomi-
Viestit: 254
Liittynyt: Su Heinä 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: pc25 Honda & minicross

Re: stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja Tomi- » Ti Joulu 17, 2013 11:44 pm

jerkku101 kirjoitti:Tiiän että sport mopoilla stunttailu o hianoo ja hauskaa ja vissii helpompaaki ku supermotolla mut minkäslaisii muutoksii tarttis konepuolelle tehä esim tommosee Yamaha WR450 papattimeen? vai onk se vaan jarrut ja rataspaketti kuntoo ja eturengas ilmaan kytke!

myöskin anteeksi jos tuli väärälle alueelle
Helppudesta voisin kyllä olla jyrkästi eri mieltä.

Kaverilla oli tollanen WR400 joskus ja eipä se siihen mitään suuria muutoksia tehny, vaihteli vaan öljyjä riittävän tiuhaan. Ja se hytitteli sillä aika pitkiäkin matkoja putkeen ja hyvin pelitti.

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Re: stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ke Joulu 18, 2013 5:00 pm

Puolensa toki molemmissa. Onhan se enska kevyt, kapea, suurempi kääntymiskulma ja melkonen alavääntö. Voimahan niissä vähän loppuu sitten kesken kuminpoltossa ja katupyörän massakin vähän rauhoittaa menoa. Tottumattomana joitain kertoja tuommosta "isompaa" kuramopoa tai smotoa kokeillessa ongelmia aiheuttaa koneen stumppaaminen ja mahoton moottorijarru :D. Tohtisin väittää, että enskalla pääsee nopeammin sisälle kikkailuun, mutta katupyörä vie sitten muilla ominaisuuksilla. Ja loppuun vielä sananen: Tyyli on vapaa ;)
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Vastaa Viestiin